Коя е последната добра игра, която си играл?

Дискусия за всички и всичко свързано с gaming :)
Отговори
Потребителски аватар
Chakan
Контакти:
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 545
Регистриран на: преди 7 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение Chakanпреди 3 месеца

Аз доста се забавлявам с мултито напоследък. Изненадан съм колко даже. На Суич-а намирам хора сравнително бързо, доста по-бързо отколкото в Splatoon 2.

Иначе аз най-накрая си наваксах две Castlevania игри, които чакаха ред от много време. Едната е Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate на 3DS-а. Става, но като цяло никак не ме очарова. Играта е семпла и праволинейна, в никакъв случай не бих я зачислил като Metroidvania, а нищожните количества backtracking са за неща, за които просто не си струва. Играта като цяло е някак си дървена, всеки път като прескачах дупка имах чувството, че няма да успея (успявах, но все пак). Изненадах се, че са правили отделни модели на героите за филмчетата. Може би с тоя cell-shading е щяло да им се получи по-добре. Читава екшън игра, невпечатляваща Castlevania.

Другата е Castlevania: Lament of Innocence - купих си я преди камара години, но по някаква причина на старата PS2-ка играта на произволен принцип си прескачаше всички филмчета, та така и не я изиграх. Хареса ми - играта е проста, сравнително еднообразна, но е достатъчно кратка, за да не дотегне - аз я минах за 5 часа точно. Използването на предмети в реално време ми се стори дебилно, предвид наличието на менюта и без това. Мащабът не беше грандиозен, но за разлика от гореспоменатото заглавие, тук си личи, че е Castlevania откъм цялостна атмосфера и музика. Навремето Curse of Darkness адски много ми хареса и тук е поставено началото на много от елементите в онази игра. До голяма степен си е екшън игра, RPG елементите са незначителни и предвид, че нивата могат да се играят по всякакъв ред, трудността никога не е досадно висока. Ех, как ми липсваше да играя Castlevania :)
I have hunted evil for no less than a thousand years, for I am cursed to live until all supernatural evil is destroyed...I hunt...and fight...and kill...until the end of my curse.

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3692
Регистриран на: преди 12 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение DETONATOR-Mпреди 3 месеца

Жуля дребни и големи игри напоследък:

Watch Dogs2 на работа.

Titanfall 2 сингълплеъра. Стабиуен ААА шутър.

Celeste - като мога да кажа че мие малко трудна. Гледах GDC презентацията на един от създателите. Разправяше някакви умни неща за левъл дизайна на играта. И въобще май самата идея (изкачване на планина)и как се е стигнало до крайния продукт е по-интересно от продукта.

Hob - пичовете фалираха и тя си остана недооценена. Допада ми, но имам съмнения, че ще я довърша.

Ruiner - на която и липсва малко шлифовка, за да стане диамантец.

Iconoclasts - леееко леко я почнах. Засега не е зле.

Mass Defect Andromeda - колкото и да е зле на мен си ми е добре. Мисля че и сипаха малко повече отколкото заслужава.
Може би защото се казва Mass Effect.

Rise of The Tomb Raider - второ преиграване. Според мен версията от 2013 има по-силна визия и идеите там са по-фокусирани и разказани със замах. Тук изживяването е подчинено на някакъв маркетинг чек бокс за ААА заглавия.
Не че е лоша де, я съм си фен нали. Ама се надявам със Shadow of The Tomb Raider някак си да се опрат повече до TR2013 като атмосферичност и на RTR като геймплейни идеи и левъл дизайн.

Dishonored 2 - остана в сянка някак тази игра. Аз си я купих пък още като излезе - day 1. После я почнах и така и не стигнах по-далеч от туториълите. Уж всичко и е както трябва, а така и не ми се завръщаше към нея. Сега я мъча де...що тъй не знам.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5874
Регистриран на: преди 13 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение king_of_the_universeпреди 3 месеца

DETONATOR-M написа:
преди 3 месеца
Dishonored 2 - остана в сянка някак тази игра. Аз си я купих пък още като излезе - day 1. После я почнах и така и не стигнах по-далеч от туториълите. Уж всичко и е както трябва, а така и не ми се завръщаше към нея. Сега я мъча де...що тъй не знам.
Точно днес я поръчах от Озоне за 30 шикалки. :D Не ми е приоритет и нямам големи спомени от единичката, но по някое време ще седна да ги изиграя една след друга.



Final Fantasy 12 Zodiac Age (PS4)

9/10

Вдигната резолюция + презаписана оркестрална музика + бутон за бързо бягане и битки + добавените професии от International Zodiac Job System правят това издание на играта най-доброто. Иначе играта си е същата - последната пипната офлайн ФФ ролевка, че и в света на ФФТ.


Monster Hunter World (PS4)

9/10

Поредицата заслужаваше и най-после получи оптимално назобана и лъскава игрица, която да разкрие красотите и екосистемите на Изгубения свят. Играта е перфектен и забавен заместител на всички едноръки грайнд енд луут бандити, маскирани като игри. Жалко, че не може да се играе с котка за герой.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3550
Регистриран на: преди 10 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение Jim Raynorпреди 3 месеца

Wolfenstein: The New Order

Изненада ме приятно, макар че така и не достига потенциала, който загатва в началото. Минусите долу са изброени от желание за повече, а не защото е лоша - и в този си вид заслужава внимание и вероятно няма да съжалите за изиграването.

В интерес на истината, този Wolf, както и новия Doom, почти убедително градят усещане за стрелялка от старата школа - много кръв, много стрелба, разнообразни нива. Като обаче поиграе и вникне човек, отдолу си стои маскиран шутър от последните години - малко линеен, с еднообразни врагове, регенериращо здраве и доста по-бавен от едно време. И така са идеални за мен, щото вече съм дърт - почти убеден съм, че ако си пусна пак Quake II (наистина ли минаха 20 години), вероятно ще се видя в чудо - дори мишката не държа като едно време.

Личи опит за добър сценарии и ми беше интересно почти през цялото време - персонажите са ок, сюжетът се следи лесно. По-съществен минус е, че очевидно е имало много рязане на съдържание към края и диалогът не е пренаписан (типичен пример е как Анка тамам става радистка, и след две секунди в същата сцена вече разшифрова енигма кодове и локации - очевидно е имало някакъв промеждутък, който е бил премахнат постфактум). Че са отпаднали доста неща личи и от нивата - очевидно са си играли да направят нивото на луната, в това число повърхността, но единственият път когато излизаш убиваш точно два дрона и намираш едно съкровище. Няма престрелки с нацисти, няма история, не се връщаш отново там и на по-късен етап - явно не е стигнало времето.

Нивата са много разнообразни като обстановки, което е голям плюс за мен - артът е на високо ниво, консистентен е и гради супер атмосфера - подсеща за Bioshock някак. Уви, макар играта в началото да загатва за големи отворени пространства, това до края си остава само илюзия (ала Mass Effect). Не е коридорен шутър, но в никакъв случай не е и плетеница - на доста места изглежда сякаш аха да се отвори, но си остава доста линейна до финала. Графично бих похвалил лицевите анимации - една от малкото игри, дето не влиза в uncanny valley.

Като механики е медец. Gunplay-ът е фън. Бавничка е за моя вкус, но оръжията, макар и малко според мен, се усещат чудесно, всичко може да се ползва по едно във всяка ръка. И всяко е напълно вървежно докрая. Нацитата умират зрелищно и озверяваш като влезеш в серия. Perk-овете в играта са добре реализирани и награждават определен тип геймплей и зрелищни изпълнения, което е стимулиращо. Единствен по-сериозен минус е, че аптечки и патрони се взимат с "E" вместо със самото минаване над тях - нещо трудно постижимо или поне досадно, когато те гони бос или голям враг, а още по-досадно, защото го правиш през цялата игра.
Противниците са мъничко - войниците са разнообразени от мекове и роботи, които не са нищо особено и просто трябва да ги припомпаш в слабото място. Като цяло може повече, но не е досадна. Stealth елементът е много семпъл - one button takedowns - но работи и ми беше забавен.

Pacing-ът е перфектен, играта не се притеснява да те остави да дишаш, да се разходиш и да усетиш атмосферата, браво за което. Озвучение и музика са перфе - никакви оплаквания там.

В заключение - играйте я. Трябва да си взема нова конзола за New Collossus, но ще го изиграя с кеф и него, надявам се.

Потребителски аватар
Chakan
Контакти:
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 545
Регистриран на: преди 7 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение Chakanпреди 3 месеца

"A Hole New World" (Switch) - цъкаше ми се някакво ретро платформърче, по възможност, което да не съм играл досега и това ми хвана окото в eShop-а (излязло е вчера за Switch, иначе го е имало за PC, Бокс и PS4). Допадна ми. Кратка и простичка, но като цяло, компетентно направена. Откъм графика ме изненада приятно, анимациите са хубави, фоновете са приятни и дизайните като цяло радват. Музиката също ми хареса. Откъм дизайн са си краднали малко и от Shovel Knight като че ли. Дизайнът на нивата обаче малко куцаше. Механиката за свят надолу с главата ми се стори недоразвита, много рядко е необходимо да се прехвърля от единия свят в другия. Трудността е почти нулева, ако сте свикнали на old-school platformer-и, като единствено последния бос може да е проблемен.
Като цяло приятна игричка, бих я играл отново, но не ми хареса колкото Oniken и Odallus примерно (а като стана въпрос са игрите на Joymasher, Blazing Chrome изглежда страхотно дотук)!
I have hunted evil for no less than a thousand years, for I am cursed to live until all supernatural evil is destroyed...I hunt...and fight...and kill...until the end of my curse.

Потребителски аватар
Claude
Freaky Fanboy
Freaky Fanboy
Мнения: 59
Регистриран на: преди 5 месеца

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение Claudeпреди 3 месеца

Изиграх първия краш от трилогията - 5/10 не съм голям фен на тази версия. Прекалено лъскава е и не ме кефи арта. Отделно дизайнът е доста остарял, а и са направили играта по-лесна с премахването на чекпойнти. Стори ми се и кратка. Става като цяло.

dra6ko_second_chance
Console Master
Console Master
Мнения: 1264
Регистриран на: преди 10 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение dra6ko_second_chanceпреди 3 месеца

Sonic JAM(Sega Saturn)-10/10
Най накрая след толкова години успях да изиграя всичките таралежи благодарение на това,че на Saturn-а има auto save функция след всяка зона.Знам че игрите ги има и на емулатор,но някак си не ми беше кеф да цъкам пред монитора.Едно и че нямам време да играя от началото до край на един път и друго че като цяло ми е трудна игра и auto save фукнцията си беше точно на мястото.Всичко много ми хареса,музиката,анимацията,доволно дълги нива.Сега и разбрах,че всяко ниво има рзлични пътища до финала.Не много трудни босове като изключа последния на Кнукълс.От към трудност мога да кажа че най-лесната част ми беше втората част,а най-трудна Кнукълс.

Потребителски аватар
MuJIuHka
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 670
Регистриран на: преди 11 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение MuJIuHkaпреди 3 месеца

Witcher 3 Wild Hunt goty

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7552
Регистриран на: преди 11 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение epedosпреди 3 месеца

Аз забравих кво изиграх вече, ама:

Half Life 2 (PS) - мъка/10
Не ми се говори :D Ква история, кви 5лв, това дори навремето само някой РС геймър може да му се струвало нещо уау.
Иначе да, играта почва в Ravenholm. Безумен за днешно време пейсинг, има некви ебем ти пасажите с тия лодки и джипки, което няма как да го видим днес, между другото. Не е лоша играта, но не е остаряла добре, съжалявам. Мъчно 7/10

Horizon: Zero Dawn (PS4) - 9/10
Брилятна! Върховното open world изживяване. РПГ чак не бих я нарекъл, точно там са ми забележките. Линейно (и в половината си време доооста скучно) стори и развитие на героя, но пък кор геймплея е да си ебе. Играх я на 5-та от 6 трудности и беше адския адреналин и кеф вяска една битка. И никога не се чувстваш измамен ако умреш, защото просто играта те учи как да я играеш и да се чувстваш супер добър, когато повалиш поредния огромен звяр. Лудница.
Само тия племенни сайд куестове ги отебах доста бързо. Иначе твърдо 11/10 щях да й дам.
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
Claude
Freaky Fanboy
Freaky Fanboy
Мнения: 59
Регистриран на: преди 5 месеца

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение Claudeпреди 3 месеца

Аз съм в началото на хорайзън и съм много впечатлен.

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3550
Регистриран на: преди 10 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение Jim Raynorпреди 2 месеца

Shadow of the Colossus (PCSX 2)

Трябва да благодаря на vvarp - поиграх си с настройките на емулатора (VU Cycle Stealing се оказа ключовата) и я подкарах на 1080p/60 fps. Единствен минус беше малко ghosting и texture pop-in, но се преживяха.

Нямам много ново какво да кажа - играта и днес си важи - присъединявам се към ахкането по атмосфера, музика и арт, както и колосите като комбинация от пъзели и босове. Нещо, което си мислех, докато преигравах обаче, за да има някакво съдържание този пост, пък ако може и да направим диалог:

ICO за мен стои като по-завършен сам в себе си продукт, макар да е по-малко интересната и комплексна игра.

Става въпрос за вечния спор около играта - света празен ли е, или просто Уеда така е искал и това е плод на design by substraction философията.

Когато си говорим за environmental storytelling, за мен Dark Souls e неоспоримият първенец. Зад всяка локация там стои много специфична история и идея, която можеш да разплетеш като се заровиш из описанията на предметите или детайлите на самото ниво (или гледаш клипчета в youtube). Фактът, че са предадени почти апокрифно за мен е още по-будещ любопитство и желание за преиграване. Това е нещо, което в SotC според мен е пропусната възможност (макар че, естествено, може би това е взето предвид от Уеда).

Пустотата и западналата грандиозна архитектура в SotC градят атмосфера на самота, неизбежност и изолация, като много от локациите на самите колоси са интересни. Въпреки това, празнотата в отворените пространствата между тях, както и относителното еднообразие в текстурите на околната среда от време на време ме оставяха с усещане, че се мотая в някакъв недовършен playground. Приемам, че може би ми липсва въображение - че може би, както в ICO, Уеда е искал сами да запълним празнините, които е оставил.

Замъкът в ICO обаче има повече контекст като обстановка. Първо, че сам по себе си има достатъчен смисъл - замъкът на злата магьосница от приказките, където е затворена принцесата - класически архетип, който е близък до съзнанието на всеки.

SotC гради далеч по-мащабен свят, но на локациите им липсва свързаност и вътреигрова обосновка. Останах с незадоволено любопитство относно това какъв е този свят, кой е живял в него, защото точно тези колоси се появяват на точно тези места и т.н. Единствено гласът дава някакво минимално описание, но на мен поне не ми стигна. Пустошта между отделните колоси пък е съвсем постна. Радвам се, че няма някакви изкуствени колектибъли отвъд ябълките и гущерите, но пък няма и някаква интересна мистерия, която да разкриеш, което на свой ред убива желанието за задълбочен exploration, макар Уеда очевидно да не е целял такъв.

Може би "не съм разбрал автора", но няма да крия, че ми се искаше да има причина да се помотая из този свят вместо да бързам към следващия колос. За добро или лошо, такава няма - и не знам дали ако имаше, нямаше да разруши по един или друг начин ефекта от играта.

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3692
Регистриран на: преди 12 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение DETONATOR-Mпреди 2 месеца

Амм не знам дали е тука мястото да обсъдим ама май ни липсва тема от вида "Какво играеш в момента".
В тази тема гледам да пиша за игри дето съм изиграл или почти изиграл, а междувременно поразцъквам но никога не завършвам
една камара други игри.

Та в момента играя няколко Xbox игри.

Sunset Overdrive - след прекъсване. Подтикът да я продължа откъдето я прекъснах, е че я намерих за 10 лв и си викам "бокс нямам, ама тая игра ще я имам".
Доста приятна игра. В началото малко се издразних на скучните мисии и контрола. Постепенно набра сили и сега доста се забавлявам да търча и пуцам. Освен това си направих аватар дето прилича на Азис. Много приятна игра.

след това намерих Rare Replay също за 10 лв. Клъвнах я. Какво да кажа - отлична колекция от игри.
Пускам по някоя за да видя припомня някоя класика.
В този ред на мисли Камеото все още минава и все още е тегаво да се научи кой звер какво прави и защо не прави нещата дето искаш от него. Контролната схема е адова поне в началото - точно както я помня. После става тип-топ. Жалко че няма да направят втора част.

Gears of War 4 - засега я виждам да е по-слаба е от предишните.
Набухали са я с едни ярки цветове от палитрата на Unacharted 2, дето е нямало нужда.
Героите са на ръба на геЙройството като дизайн, но все пак не я преминават границата.
Пуцалката е както си я помните. Общо взето е солидно зася.

Sea of Thieves - както и да е. Взимам играта. Пускам играта. Иска ми Gold. Стипцата в мен я преборвам. Пускам един месец голд.
Влизам в играта. Приятели в бокса нямам. Играя я сам. Обикалям.
Подкарвам кораба. Търча между каютата и руля на кораба. Опъвам платната. Докопвам се до първият остров.Голям е два метра, има 6 палми, 5 бъчви и 7 скелета. Избивам скелетите. Това ме кара да намразя боя със саби в играта. Не е куц ами направо параолимпиец. Викам - па изтърепах скелетите, дай да огледам острова, който е точно колкото апартамент. Нанай си - скелетите се респоунват до безкрай. Викем абе я се махайте - и отпрашвам към кораба. Всичко това ми отне 2 часа и нещо.
След малко излизам от играта. Отивам в сайта на Майкрософт и си рефъндвам единия месец голд. Оставам доволен, че загубата ми е само 18 стотинки от целият игрови експириънс.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5874
Регистриран на: преди 13 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение king_of_the_universeпреди 2 месеца

Камеото бе страшна игра навремето, но не ми се вярва да е остаряла добре. Плаче за втора част, ама няма кой да се бъркне.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3143
Регистриран на: преди 9 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение danailkillerпреди 2 месеца

king_of_the_universe написа:
преди 2 месеца
Камеото бе страшна игра навремето, но не ми се вярва да е остаряла добре. Плаче за втора част, ама няма кой да се бъркне.
Ами поне от моя гледна точка Камео не е остаряла никак добре. Аз я играх в края на 360 цикъла (бях я пропуснал и накрая реших да я пробвам) и вече имаше доста кофти проблеми и трудно я довърших дори.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1288
Регистриран на: преди 10 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение niki_преди 1 месец

God of War

Това не е ревю, а кратко резюме за хората от форума с опит - какво е God of War 2018 ?
Играта е супер интересена за анализ на всяко едно ниво - гейм , левъл дизайн, пейсинг, бойна система и overall дирекшън.
За всеки след няколко часа стават очевидни основните заглавия от които играта черпи с безкрайни шепи, дизайни които са сред най- високо оценените в гейминга - Dark Souls, Zelda и Nаughty Dog игрите. За това и ще направя директен паралел със споменатите заглавия и сегментите които са заети с цел по- ясно да се разбере как седят те в GoW итерацията си.
Реално мога да напиша цял featurе за всеки отделен pilar на играта, но като дълбочина ще мина само по ръбът на бръснача. По- скоро ще се концентрирам над това какво е играта в контекста на оценката от 95%.

Наратив не е Last of Us ниво.
Като герои, връзката Kratos & Atreus и смисълa зад ситуациите които писателите са хвърлили пред нас е по- плитка от играта на Naughty Dog.
Tова обаче беше очаквано и на фона на модерните бози които ни се сервират, историята е доста стегната и завладяваща. Kratos износва мнощно на плещите си всички сценарни проблеми, както носи завета на вътрешната си борба. Дефиницията на героят който е бил във всички заглавия до сега е основното му оръжие в тази задача. (Визията , синематиците и музиката спомагат доста за емоционалният импакт)
В крайна сметка наратива си е солиден, като за игра и върши работата си чудесно.

Бойна систем не е Dark Souls ниво.
Мисля, че всички вече са видяли завоят от hack and slash система тип DMC/ Gaiden в тактическа игра която залага на планирано движение, тайминг и разчитане патерните на противниците.Това според мен е сред най- добрите ходове които са взели в Санта Моника.
Битките са много приятни и притежават определена дълбочина ако човек отдели внимание. Всеки противник вече има своето специфично място на бойното поле с което изисква адекватни решения от страна на играча за справянето с него. Похвала заслужава и начина по който самите архтиетипи са омешани. Работата на този фронт е на високо ниво и създават нужното ниво на разнообразие в encounter-ите.
Тук би бил удачен момент да се прехврълим на движенията на Kratos, а те не се линкват по познатият начин в различни комбота. Дизайна вече разчита по- скоро на синергията в преливането от една команда в друга, а често това зависи и от самият противник пред брадвата на Kratos.
Стигне ли се до чисто визуална гледна точка и хореография, анимациите на главният герои са на синематик ниво почти. Със сигурност може да се каже , че боят в God of War е наслада за окото, но не по начина с който описваме игри като DMC/ Bayo , а по скоро е един по раздвижен Souls.

Кое куца тогава?
Един минус е камерата - прекалено близо и пречи на spatial awareness-a на места, но се живее.
По- основното идва от факта, че самите противници са много малко като уникални еденици ( пример за разнообразие може да си дадете със Souls игрите). Да, рално всеки архиетип има много вариации, но подхода е малко евтин тип:
Имам войник, той има този сет от движения > сега представям нов войник, той ще е със същите сет, но с едно различно движение или пропърти ( огън/лед etc.)
При все доста доброто омешване което са постигнали в сет-ъпите и цялостно добрият дизайн на съществуващите вече противници, просто имат нужда от създадът повече уникални видове ако искат да са master class. Това ще вкара много по- голямо разнообразие при битките in a long run, комбинирано със солидната им вече основа.
Уви обаче, босовете са вече наистина болезнена тема. Много малко са като уникални такива - едва няколко се повтарят доста пъти. Да и тук има разнообразие, но то е постигнато основно със support unit-ите в различните битки, което не е достатъчно за амбициите на ирата според мен.
Major босовете са още по разочароващи. Може да са хипер малко, но пък са с беден арсенал от 3-4 движения, чиип като демидж и безкраен хелт пуул който те форсира да ги играеш 10 миути :|. Hands down , сред най- слабите неща в играта са ми.

Дизайн на света не е Zelda ниво.
Съжалявам ако е спойлер, но играта е структурирана като стара Зелда. Това гласи сравнително отворен, компактен свят пълен със странични локации, странични задачки, семпли, но доста приятни пъзели и много възнаграждаващ exploration. В типичен Зелда дух, много от нещата из локациите са заключени зад умения и предмети които намираш в процеса на приключението, предоставяйки възможност всяко кътче от играта да крие нещо ново ако върнеш.

Тук какво не е на място тогава?
Проблема на GоW, е че в Зелда имаш невероятно дизайнати дънждъни където използваш и откриваш тези умения, и предмети. Кампанията на GoW обаче e стандартна и не се върти около тези неща. Основна част за този проблем за мен се крие във факта, че самите умения и предмети са скучни като дизайн, не вакрват разнообразен геймплей, а по- скоро фигурират като ключове. Да имат голямо участие в пъезелите и ги държат свежи, но са много далеч от замаха на Нинтендо като концепция. Цялото нещо създава доста bland усещане спрямо Зледа игрите и отнема value-то което получаваш там под формата на чисто геймплейно разнообразие.
Друг проблем в моите очи е, че споменатата кампания не работи добре със света. Тя създава нуждата от брутален back tracking в най- лошият му вид който съм виждал в ААА игра от това десетилетие. Безброй са ситуациите в които отиваш да правиш нещо и наратива нарежда - „ Еееее жалко пичаги ама то се оказа, че трябва още нещо да донесете от друга локация - Айде марш на обратно“.
Сякаш самата история си прави гавра с наще момчета и буквално си форсиран да сновеш едни и същи зони напред- назад по пет пъти. Дори героите го коментират, а съм сигурен, че ако можеше и самият Kratos би залепил един мощен десен на директора на играта.
Страх ги е било , че няма да се върнеш за страничните неща ли? Не знам, но кампания очевидно страда от структурата на света и липсата на опит с такива игри в екипа. Трябва самата тя да embrace-не по отворен модел, а не да те задължава с изсмукани от гъзът доводи ако иска да провокира движение из света.


Overall

God of War е много интересен хибрид от до болка познати, но признати с 10/10 дизайн концепции които сме виждали в последните 20 години.
С това заглавие Sony са се прицелили абсолютно директно в геймърският Олимп в опита си да направят АААА игра за истинските фенове на видео игрите, но силите не са им достигнали. Резултата е впечатляващ, но уви се обобщава с jack of all traders, master of none. Това е може би генералният ми проблем със заглавието. Всеки един аспект буди директно сравнение с такъв от най- големите заглавия и паралела винаги води до извода, че GoW не може да достигне нивото на първоизточниците си.

Накраят на денят основата е много, много стабилна още в този първи вариант от новият поход на Бога на Войната и само мога да кажа евала на Cory Barlog и Sony, че са решили - ще налеем 5 години, но ще направим истинска игра, а не просто синематик пътуване. :yes:
Буквално от 15 до 50+ часа може да прекара човек из земите на Midgard благодарение на солидният дизайн и страхотният обем на съдържанието. Не малка част от който много хитро балансиран да се атакува след като приключи кампанията. Добър ход от страна на Santa Monica който спомага да не се счупи прекалено много pacing-a на основната история.
Дори няма да отварям дума за гиъри, руни, левъли на героят, rpg статистики и тн. Все неща които надграждат вече доста внушителният дизайн на играта.
Лично за себе си, макар и не в унисон с 10/10 твърденията получих глъдка надежда , че дори масовият геймър все още не държи толкова на безкраен отворен свят преливащ от съмнително съдържание, а е склонен да оценява дори по- високо един малък, стегнат и ръчно дизайнат такъв.
С нетърпение ще чакам да видя, какво ще поднесе продължението като надграждане.

Не слагам оценки от доста време на игри и филми, но този случай и хайпа около играта го изисква за да финализирам резюмето си ( което отново не се оказа кратко :lol: )

8/10
Последна промяна от niki_ на 10 май 2018, 14:15, променено общо 8 пъти.

Потребителски аватар
me3x
Контакти:
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3562
Регистриран на: преди 13 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение me3xпреди 1 месец

Добре написано :yes: Общо взето се препокрива с очакванията ми като цяло в геймплейната си част, но явно поиздишва и на други фронтове. Именно за това през годините не е била "моята игра", и така като те чета, мисля че няма и минорни изгледи да забъде.
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3550
Регистриран на: преди 10 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение Jim Raynorпреди 1 месец

Много яко, Ники. С кеф изчетох (и ми се доигра повече, отколкото от излиянията по "професионалните" медии). Такъв балансиран поглед липсва на индустрията като цяло.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5874
Регистриран на: преди 13 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение king_of_the_universeпреди 1 месец

Браво! Много детайлно ревю и 8/10 изглежда справедлива оценка. А професионалните медии да духат, стига ми само по 2 изречения да зърна, за да ми стане ясно в каква посока ще им бъде изнасилено ревюто.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1288
Регистриран на: преди 10 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение niki_преди 1 месец

Хе, хе мерси, но както казах, то не е ревю. Хубаво е да си правим такива резюмета наблягащи по различни неща от преразказите в ревютата, защото наистина доста неща които коментираме тук, често остават не споменати в тях.

За самите медии сме говорили безброй пъти колко са безумни, но то е ясно защо.
Едно са платените ревюта, там бягство няма.
Друго е, че никой сериозен човек не остава журналист в гейм медия за стотинки цял живот. В повечето случаи са някви сравнително млади хора които нямат хал хабер за какво иде реч и резултата е "професионален" само на хартият.

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3692
Регистриран на: преди 12 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение DETONATOR-Mпреди 2 седмици

FAR: Lone Sails

Е една доста нехарактерна игра, която напомня за Inside и може би малко на дедо limbo.
Макар да е близо до тяхната класа, все пак не и достигат няколко неща. Например малко по-дълга кампания и малко по-голямо предизвикателство и не на последно място - с една идея по-голямо разнообразие.

Иначе идеята е уникална. Играчът управлява малко типче с червени дрехи, което един ден решава, че трябва да стигне някъде и се юрва със своя супер странен кораб. Цялата работа че трябва да се менажират така нещата из кораба-влак-валяк-стийпънк-нещо, че то/й да продължава напред.

За да стане това трябва да се захранва двигателят му с някакви предмети, вместо въглища, които се трансферират в енергия.
Натискаш копчето на двигателите, осбождаваш парата или налягането с друго копче и нещото си пътува напред.

По-натам намираш платна и когато дуа ветер ги опъваш, та да спестиш малко ток. Още малко припомпване по калдъръмите и си инсталираш пожарна система и ремонтен маркуч, та да си поправяш кораба като се наложи. Пожари има, защото често мяташ за гориво газови бутилки или варели с гориво - та му идва в повече.

От време на време слизаш от ходещата си крепост, за да се разблокират някакви неща или да се премине през хитроумен и все пак семпъл пъзел.

Това е то - няма врагове, няма умиране или фейл.
Има обаче убер-дупер яка атмосфера и като цяло т.н. художествено направление е с-м-аааазващо.
Рутещ сюреилзъм, лъснат минимализъм и изгладена стилизация!

Естествено, чичак като мен няма как да не хареса тези неща, а освен това дължината е колкото на къс марвел филм - 3 часа и малко.
Другари, ако ви допадат такива неща нападайте на моя отговорност.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Отговори
Подобни теми
  • Similar Topics
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост