Clover lives: PlatinumGames

Дискусия за всички и всичко свързано с gaming :)
Отговори
Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4359
Регистриран на: преди 10 години

Re: Clover lives: PlatinumGames

Мнение RRSunknownпреди 3 години

Днес попаднах на класация за най-добра лицензирана музика в игри - и Байонета беше там :) Разрових се и уставнових че песента също е печелила доста награди и е известна в жанра.

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3568
Регистриран на: преди 11 години

Re: Clover lives: PlatinumGames

Мнение Jim Raynorпреди 3 години

RRSunknown написа:Днес попаднах на класация за най-добра лицензирана музика в игри - и Байонета беше там :) Разрових се и уставнових че песента също е печелила доста награди и е известна в жанра.
За Fly me to the moon на Балард/Синатра ли говориш? Класика!

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4359
Регистриран на: преди 10 години

Re: Clover lives: PlatinumGames

Мнение RRSunknownпреди 3 години

За нея :)

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3461
Регистриран на: преди 14 години

Мнение vvarpпреди 1 година

Сензацията на века или поредният тролеж?

http://www.siliconera.com/2017/11/20/hi ... crossover/

+
Изображение

:kamiya:

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3175
Регистриран на: преди 10 години

Re: Clover lives: PlatinumGames

Мнение danailkillerпреди 1 година

Е той човека казва, че му се прави нещо такова :-). Никой не говори, че всъщност ще се стигне до някоя от гореспоменатите игри ;-).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3461
Регистриран на: преди 14 години

Мнение vvarpпреди 1 година

Постът в инстаграм създава впечатлението, че са се срещали с Цапцом...

Иначе, ясно че :p*: си търсят работа и с тези номера се мъчат да склонят някой издател. В края на краищата, всичко зависи от Capcom. Същият номер приложиха на Nintendo през лятото с недвусмислени намеци за портове на W101 и Bayonetta за Switch.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3461
Регистриран на: преди 14 години

Мнение vvarpпреди 1 година

Платинум се мобилизират :smug:



https://www.platinumgames.com/official- ... ticle/9805

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5923
Регистриран на: преди 14 години

Re: Clover lives: PlatinumGames

Мнение king_of_the_universeпреди 1 година

Clover is fucking dead: Platinum f2p moba mobile

:|

Proud to announce? :lol:
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3461
Регистриран на: преди 14 години

Мнение vvarpпреди 1 година

niki_ написа:
преди 1 година
Все пак наистина съм чел итнервюта със самият Камия който обяснява как РЕ2 е бил тотално лайно и е трябвало да го скрачнат и преправят. Също се е случвало с Оками и Viewtiful Joe, игри които са били на на кантар изобщо дали ще излезе нещо в сериозна част от разработката.
Самият той се определя като късметлия що се отнася до това, защото неща винаги накрая излизали от блатото. Нали ясно е, че това е повече заради наличният му талант, а не късмет.
niki_ написа:
преди 1 година
Платинум си правиха наистина каквото тях ги кефи, но и тряваше да си сложат глава на въжето, макар и по различен начин.
Погледнато така Платинум се справят да оцеляват по "тяхният" начин , но се виждат минуси чисто за мен най- вече в креативният поток от игри които ни доставят в последните 5-6 години. Всеки може да си направи справка за това като погледне игрите им pre 2013 и тези след този период
- Поемат малки проекти, които са пердначертани лайна ( TMNT/Korа) за да се крепи студиото над водата.
- Специализират се в един вид геймплей, който могат да продадът я като отделна игра, я като съпосрт на друго заглавие ( Nier)
- Нови неща с малко повече замах не се опитват изобщо или фейлват ( Scalebound)
Devil May Cry 1-3, че и 4, бяха доста успешни. Ninja Gaiden също. А не се различават толкова от това, което правят P* . Ако още в началото бяха докарали продажбите на Автомата, нямаше да се налагат жертвите от последните години.

За персоните, Камия е известен с изхвърлянията си почти колкото с останалото. Даже наскоро се изкара отговорен за Breath of the Wild, щото едно време ръководителят му бил чирак :) Тъй че като говори за хаос и катаклизми, човек трябва да има едно на ум.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1327
Регистриран на: преди 11 години

Re:

Мнение niki_преди 1 година

vvarp написа:
преди 1 година
niki_ написа:
преди 1 година
Платинум си правиха наистина каквото тях ги кефи, но и тряваше да си сложат глава на въжето, макар и по различен начин.
Погледнато така Платинум се справят да оцеляват по "тяхният" начин , но се виждат минуси чисто за мен най- вече в креативният поток от игри които ни доставят в последните 5-6 години. Всеки може да си направи справка за това като погледне игрите им pre 2013 и тези след този период
- Поемат малки проекти, които са пердначертани лайна ( TMNT/Korа) за да се крепи студиото над водата.
- Специализират се в един вид геймплей, който могат да продадът я като отделна игра, я като съпосрт на друго заглавие ( Nier)
- Нови неща с малко повече замах не се опитват изобщо или фейлват ( Scalebound)
Devil May Cry 1-3, че и 4, бяха доста успешни. Ninja Gaiden също. А не се различават толкова от това, което правят P* . Ако още в началото бяха докарали продажбите на Автомата, нямаше да се налагат жертвите от последните години.
Еми тайминга на DMC/Gaiden-a беше съвсем различен и продажбите им са релеванти в този времеви период спрямо времето в което Байонета се заформи.
И дори да не е така всичко е до подход. DMC игрите при все аниме привкуса си имаха много по- чисто стори и много по поливалентен сетинг. Bayonetta e broderline селения стигне ли се до визуално офромление и наратив. Нас това разбира се не ни касае, щото искаме геймплей там, но цялостно изобщо не зачита общият пазар. За такива компромиси говоря, че винаги може да си помогне един Дев без да се превръща в роб на костюмарите.

Дори да приемем сравнението - къде са споменатите поредици в момента - Gaiden-a е умрял, DMC от 7-8 години търси правилното продължение. Именно защото им трябва правилното ниво на еволюция ако искат да е профитабъл. Ако лииковете за втората са верни от Capcom са взели доста по амбициозни мерки относно 5-цата за да е по- релеванта в днешно време. Това обаче предстои да видим.

Байо 3 от друга страна аз лично не очаквам да е по различна от предните итерации особенно. Лично за мен както казах Platinum страдат в последно време като се стигне до оригинални заглавия, нещо с което бяха известни.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3461
Регистриран на: преди 14 години

Мнение vvarpпреди 3 месеца

По въпроса с оригиналните заглавия:

https://www.videogameschronicle.com/new ... ne-before/

:hype:

Освен Bayonetta 3 (2020/21) и тазгодишните Astral Chain и Babylon's Fall; в момента подготвят 2 нови поредици, които ще издават самостоятелно. И то без да броим секретната, невиждана до момента екшън игра, с която се хвалят от година.
Само напред и нагоре :yes:

Отговори

Кой е онлайн

1 гост