Clover lives: PlatinumGames

Дискусия за всички и всичко свързано с gaming :)
Отговори
Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5926
Регистриран преди: 14 години

Re:

Мнение king_of_the_universe3 години

vvarp написа:Колкото за историите - MadWorld примерно имаше добре написана история с лафове, образи, даже интриги. Ама под повърхността, пак беше обидно глупава. Та затова, като си знаят стоката, много добре правят, че не злоупотребяват със сериозност, 100-часови насилени филмчета и режисирани сцени.
Точно така е. Но и самият жанр не предразполага към сериозна история.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4393
Регистриран преди: 11 години

Re: Clover lives: PlatinumGames

Мнение RRSunknown3 години

Днес попаднах на класация за най-добра лицензирана музика в игри - и Байонета беше там :) Разрових се и уставнових че песента също е печелила доста награди и е известна в жанра.

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3589
Регистриран преди: 11 години

Re: Clover lives: PlatinumGames

Мнение Jim Raynor3 години

RRSunknown написа:Днес попаднах на класация за най-добра лицензирана музика в игри - и Байонета беше там :) Разрових се и уставнових че песента също е печелила доста награди и е известна в жанра.
За Fly me to the moon на Балард/Синатра ли говориш? Класика!

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4393
Регистриран преди: 11 години

Re: Clover lives: PlatinumGames

Мнение RRSunknown3 години

За нея :)

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3488
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp2 години

Сензацията на века или поредният тролеж?

http://www.siliconera.com/2017/11/20/hi ... crossover/

+
Изображение

:kamiya:

П.П.
Постът в инстаграм създава впечатлението, че са се срещали с Цапцом...

Иначе, ясно че :p*: си търсят работа и с тези номера се мъчат да склонят някой издател. В края на краищата, всичко зависи от Capcom. Същият номер приложиха на Nintendo през лятото с недвусмислени намеци за портове на W101 и Bayonetta за Switch.

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3183
Регистриран преди: 11 години

Re: Clover lives: PlatinumGames

Мнение danailkiller2 години

Е той човека казва, че му се прави нещо такова :-). Никой не говори, че всъщност ще се стигне до някоя от гореспоменатите игри ;-).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3488
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp1 година

Платинум се мобилизират :smug:



https://www.platinumgames.com/official- ... ticle/9805

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5926
Регистриран преди: 14 години

Re: Clover lives: PlatinumGames

Мнение king_of_the_universe1 година

Clover is fucking dead: Platinum f2p moba mobile

:|

Proud to announce? :lol:
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3488
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp1 година

niki_ написа:
1 година
Все пак наистина съм чел итнервюта със самият Камия който обяснява как РЕ2 е бил тотално лайно и е трябвало да го скрачнат и преправят. Също се е случвало с Оками и Viewtiful Joe, игри които са били на на кантар изобщо дали ще излезе нещо в сериозна част от разработката.
Самият той се определя като късметлия що се отнася до това, защото неща винаги накрая излизали от блатото. Нали ясно е, че това е повече заради наличният му талант, а не късмет.
niki_ написа:
1 година
Платинум си правиха наистина каквото тях ги кефи, но и тряваше да си сложат глава на въжето, макар и по различен начин.
Погледнато така Платинум се справят да оцеляват по "тяхният" начин , но се виждат минуси чисто за мен най- вече в креативният поток от игри които ни доставят в последните 5-6 години. Всеки може да си направи справка за това като погледне игрите им pre 2013 и тези след този период
- Поемат малки проекти, които са пердначертани лайна ( TMNT/Korа) за да се крепи студиото над водата.
- Специализират се в един вид геймплей, който могат да продадът я като отделна игра, я като съпосрт на друго заглавие ( Nier)
- Нови неща с малко повече замах не се опитват изобщо или фейлват ( Scalebound)
Devil May Cry 1-3, че и 4, бяха доста успешни. Ninja Gaiden също. А не се различават толкова от това, което правят P* . Ако още в началото бяха докарали продажбите на Автомата, нямаше да се налагат жертвите от последните години.

За персоните, Камия е известен с изхвърлянията си почти колкото с останалото. Даже наскоро се изкара отговорен за Breath of the Wild, щото едно време ръководителят му бил чирак :) Тъй че като говори за хаос и катаклизми, човек трябва да има едно на ум.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1342
Регистриран преди: 12 години

Re:

Мнение niki_1 година

vvarp написа:
1 година
niki_ написа:
1 година
Платинум си правиха наистина каквото тях ги кефи, но и тряваше да си сложат глава на въжето, макар и по различен начин.
Погледнато така Платинум се справят да оцеляват по "тяхният" начин , но се виждат минуси чисто за мен най- вече в креативният поток от игри които ни доставят в последните 5-6 години. Всеки може да си направи справка за това като погледне игрите им pre 2013 и тези след този период
- Поемат малки проекти, които са пердначертани лайна ( TMNT/Korа) за да се крепи студиото над водата.
- Специализират се в един вид геймплей, който могат да продадът я като отделна игра, я като съпосрт на друго заглавие ( Nier)
- Нови неща с малко повече замах не се опитват изобщо или фейлват ( Scalebound)
Devil May Cry 1-3, че и 4, бяха доста успешни. Ninja Gaiden също. А не се различават толкова от това, което правят P* . Ако още в началото бяха докарали продажбите на Автомата, нямаше да се налагат жертвите от последните години.
Еми тайминга на DMC/Gaiden-a беше съвсем различен и продажбите им са релеванти в този времеви период спрямо времето в което Байонета се заформи.
И дори да не е така всичко е до подход. DMC игрите при все аниме привкуса си имаха много по- чисто стори и много по поливалентен сетинг. Bayonetta e broderline селения стигне ли се до визуално офромление и наратив. Нас това разбира се не ни касае, щото искаме геймплей там, но цялостно изобщо не зачита общият пазар. За такива компромиси говоря, че винаги може да си помогне един Дев без да се превръща в роб на костюмарите.

Дори да приемем сравнението - къде са споменатите поредици в момента - Gaiden-a е умрял, DMC от 7-8 години търси правилното продължение. Именно защото им трябва правилното ниво на еволюция ако искат да е профитабъл. Ако лииковете за втората са верни от Capcom са взели доста по амбициозни мерки относно 5-цата за да е по- релеванта в днешно време. Това обаче предстои да видим.

Байо 3 от друга страна аз лично не очаквам да е по различна от предните итерации особенно. Лично за мен както казах Platinum страдат в последно време като се стигне до оригинални заглавия, нещо с което бяха известни.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3488
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp9 месеца

По въпроса с оригиналните заглавия:

https://www.videogameschronicle.com/new ... ne-before/

:hype:

Освен Bayonetta 3 (2020/21) и тазгодишните Astral Chain и Babylon's Fall; в момента подготвят 2 нови поредици, които ще издават самостоятелно. И то без да броим секретната, невиждана до момента екшън игра, с която се хвалят от година.
Само напред и нагоре :yes:

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3488
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp1 месец

Цената на това напред и нагоре:

https://www.platinumgames.com/news-january-7-2020/
We would like to announce we have received a capital investment from Tencent Holdings Limited as a basis for partnership. This partnership has no effect on the independence of our company, and we will continue operations under our current corporate structure.

We hope to use this capital to strengthen our foundation as a business and expand from game development into exploring self-publishing. We also hope that this partnership can give us a wider global perspective, while still creating high quality games that stay true to our name.

Отговори

Кой е онлайн

1 гост