Тъкмо поцъках 30-ина минути на
James Cameron's Dark angel. Поредният добър замисъл с калпаво изпълнение. Графиката е постна, предвид възможностите на XBOX-а, а ето и най-основните особености на играта:
- Камерата те прецаква по най-гадния възможен начин. Може единствено да се завърти с дясната ръчка наляво или надясно, но не и нагоре, надолу, наблизо или надалеч. В тесни пространства (90% от местността в първите 2 нива) камерата изграе луд казачок ту наляво, ту надясно. Разработчиците са сметнали за удачно тя винаги да е поне на 2 метра от теб, само че при доближаване на около половин метър от стена точно това я кара да се извърта на 180 градуса, а ако пак се отдалечиш от стената с 5-10 см, камерата наново се завърта на 180 градуса!

Едва ли ще учудя някого, че по време на битка ме заболяха очите да се вторачвам кой от бясно местещите се пиксели е моята героиня Макс. По едно време стана и кофти грешка в самата игра - при натискане на копчето за поглед от първо лице, когато си до стена, и после се обърнеш с гръб към нея, преминавайки наново в трето лице, камерата ЗАСЯДА зад сградите и половината ти гледка се скрива от опаките страни на разни прозорци, тръби, климатици...

В този случай, камерата е напълно неуправляема с дясната ръчка!!! Това го пробвах няколко пъти и проблемът се оправя само тогава, когато отново минеш в поглед от първо лице и се обърнеш към стена, а после пак се върнеш в поглед от трето лице.
- Бойната система е много анемична и ударите се изпълняват с кофти закъснение...
- Не можеш да се обръщаш, докато изпълняваш тупаник по някой противник (идеалното условие останалите противници да те мелят отвсякъде

).
- Нямаш удар при засилка!!!!!! Тогава за какво, по дяволите, имам тичане, ако натискането на едно от двете копчета за удар го... прекъсва

, вместо да се изпълни удар?
- Скок + удар изпълнява някаква крайно неефективна въздушна акробатика, която сигурно е сложена по-скоро да впечатлява с хореографията, макар че и тя е на доста смешно ниво.
- Набеденият за ефектен отскок назад и настрани (посока + скок едновременно, досущ като при старите Tomb raider-и) всъщност е крайно неефективен и те прецаква в 99% от случаите, когато искаш да скочиш в посока, различна от напред!

Тогава, вместо да можеш бързо да се отскубнеш от напеченото положение, изпълняваш някакво задно или странично салто на забавен кадър, след чието приземяване НЕ можеш да удряш за около секунда - достатъчно време, за да ти вкарат 1-2 удара.
- Отскокът от стена (доближаваш се до стена + скок + удар с крак или с ръка) на хартия звучи примамливо, само че изпълнението му те поставя в нещо като руска рулетка - половината пъти противниците те засичат и търпиш удари, вместо да удряш тях! Това се дължи на факта, че отскокът от стената е около 2 метра, като през цялото това време ти си с гръб или странично обърнат към противниците (2 метра пълна уязвимост!), а едва накрая се обръщаш изцяло към тях и замахваш да ги удариш. Липсва и "отражение" на удара под същия ъгъл, под който си скочил към стената, което е поредната глупост. За пример, би следвало, ако скочиш към стената диагонално под 45 градуса, да отскочиш от нея също под 45 градуса. Тук, обаче, подобно нещо не е застъпено като идея и практически този удар е вървежен само тогава, когато имаш противник, стоящ на 2 метра от стената, и стоящ на една линия с теб спрямо стената, което е почти несрещано условие.
- Копчето за хващане Y изпълнява ролята на обръщане с гръб към стената, когато си я доближил (досущ като при MGS). Да, обаче при опит да хванеш противник, когато ти или той е до стена или кашон, играта те прецаква напълно, прилепяйки те с гръб към стената или кашона, като в този миг (внимание

)
бойната система се изключва
и не можеш да удряш (дори и камерата не можеш да управляваш тогава)!!!!!!!!!! Можеш единствено да се местиш наляво или надясно по стената, като това е добре дошло за лошковците, тръпнещи от нетърпение да ти вкарат поредния тупаник.
- По време на ръкопашен бой, завършващите удари предизвикват отвратително няколкосекундно забавяне на кадрите в стил "Матрицата", което не просто накъсва битките по грозен начин, ами и докарва нерви като за световно! Към това е добавен и кратък момент на замъгляване на целия екран (уж да се впечатлим), за което майките на разработчиците допълнително отнасят няколко псувни при всяко появяване.
- И без това тясната околност всъщност е един вид още по-ограничен коридор, който изобщо не отговаря на това, което виждаш! За пример, имаш наоколо легнали автомобилни гуми, кашони, евро палети, кутии, купчини пясък и т.н. обекти, по-ниски от педя, върху които обаче НЕ можеш да стъпиш и дори
не можеш да доближиш, като вместо това играта с умиление те кара да си спомниш времената, когато невидимите стени бяха запазена марка на първите триизмерни игри от 1994-1995.
