Бизнес информация, пазарни позиции, продажби

Дискусия за всички и всичко свързано с gaming :)
Отговори
Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4327
Регистриран на: преди 9 години

Re: Бизнес информация, пазарни позиции, продажби

Мнение RRSunknownпреди 2 години

С условие, че трябва да си си хванал нишичката отдавна или да си голям по принцип - много се хванаха на хорото и се опариха.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5918
Регистриран на: преди 13 години

Re: Бизнес информация, пазарни позиции, продажби

Мнение king_of_the_universeпреди 2 години

Няма основания за притеснения. Много от новите дребни лайна, особено мобилните такива, са правени не за геймъри, а за щракачи на бутончета, които просто да убиват времето. Пазарът на истински игри си го има и дори и той се разширява. Второ, пазарът за големите шитни не е чак толкова необхватен и разширяем, при положение, че самият им бизнес-модел диктува "Само един трябва да остане!". Ще има няколко големи изрода върху планина от трупове на дребни риби. То дори пристрастен човек не може на ден да играе по 40 часа, че да се връзва поне на няколко големи грабливи изчадия.

Сигурен съм, че, поне през близките 5-6 години, ще продължат да излизат заглавия за всеки вкус. Да не говорим за тендецията големите игри да стават все по-големи и по-отворени. Че то, за времето за Уичър 3, спокойно бих могъл да врътна 20-ина игри за Мегадрайв или няколко Зелди. :) Аз лично изобщо не съм я усетил тази тенденция за възход на траша - беклога ми от заглавия за всякакви платформи постоянно набъбва, и то бързо. Ей го, на - и второто Брейвли излиза скоро, римейкът на Гревитито вече го предвкусвам, а само едно случайно пускане на Сив 5 или на ролевка за Вита би ми разбило плановете за гейминг поне за седмица напред.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3398
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 1 година

Ето как Square Enix видяха сметката не само на собствените си студия и поредици, но и на IO Interactive и в частност на Hitman. Като няма начин Монреалци и Crystal Dynamics да не сърбат същата попара.
Spoiler:
+ самоцелно вмешателство при разработката
+ налагане на абсурни методи за монетизация, като епизодичност и безразборно DLC
+ аматьорски маркетинг


Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5918
Регистриран на: преди 13 години

Re: Бизнес информация, пазарни позиции, продажби

Мнение king_of_the_universeпреди 1 година

Попарата вече се сърба - аз по-нелепа Лара не бих могъл да си представя (циврещ тийн, който хедшотва в кратуните и чупи вратовете на стотици мъжаги). И, подобно на Ласт ъв Ас, кара известно време с някакви смотани подръчни оръжия, макар от самото начало да трепе врагове с калашници и лимонки. Дъщерята на Пратчет се оказа твърде куха лейка.

За Хитмена не ми е ясно само чия е била "мъдрата" идея за епизодичен контент. Ако е на ЙО, значи сами са се нахендрили на дедовия.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5918
Регистриран на: преди 13 години

Re: Кратки новини

Мнение king_of_the_universeпреди 1 година

IO Interactive Goes Independent And Keeps Hitman Franchise
Това аз го смятам за добра новина. Дано да са си избили епизодик-простотията от главите и да намерят достатъчно пари за нова игра.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3700
Регистриран на: преди 13 години

Re: Бизнес информация, пазарни позиции, продажби

Мнение DETONATOR-Mпреди 1 година

На мен пък новата Лара ми допадна.
Хитменът не е за всеки и определено не е моята игра.
Преди две години разгоарях с пичовете от IO на GDC15. Страхотни пичове. Главният им програмист си беше бетер Хитмен - бръснат и спортен типец :) Аз ги питах някакви технически неща как смятат да направят, ама си бяха потайни.
Например имах идея една и съща локация да я използват няколко пъти в различни мисии. Да речем има имение - в една мисия на него има парти, в друга мисия имението е изоставено, в трета - опожарено и т.н. Интересен начин за преизползване на локации ми се видя. Не знам какво се случи с тази идея.

Според мен от тук насетне ще направят нещата правилно, ако намерят пари. Изглеждат сплотен екип.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3398
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 1 година

Преизползването на локации се практикува масово. Даже в новия Hitman :)

И аз се радвам, че успяха да се откупят, барабар с поредицата :yes:

Сега, гледам са пуснали безплатно началните мисии на новия Hitman, като са намалили целия пакет с 60%. Също са махнали отвратителния online DRM. Ако някой се е чудил досега - да налазва, най-малкото защото всяка стотинка отива при IO. А най-много, щото бил доста читава stealth игра и най-добрият Hitman досега.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3398
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 1 година

How American Game Companies Avoid Paying Income Tax

Потребителски аватар
me3x
Контакти:
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3586
Регистриран на: преди 13 години

Re: Бизнес информация, пазарни позиции, продажби

Мнение me3xпреди 7 месеца

You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3398
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 7 месеца

Това с Фортнайт не е на добре, ама рано или късно ще мине и тази мода.

Добрата новина:
https://www.eurogamer.net/articles/2018 ... abos-debut

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3157
Регистриран на: преди 10 години

Re: Бизнес информация, пазарни позиции, продажби

Мнение danailkillerпреди 7 месеца

Мдаам, първата видима издънка на Nintendo от пускането на Switch-а насам - дали заради неоправдано високата цена, дали заради леко странната не-геймърско ориентирана концепция, но поне старта на Labo е голям провал навсякъде - това включително и в Япония където обикновено се купува всичко подобно...
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5918
Регистриран на: преди 13 години

Re: Бизнес информация, пазарни позиции, продажби

Мнение king_of_the_universeпреди 7 месеца

Този път надминаха собствената си наглост - продават картон, ебаси.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3398
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 6 месеца

Bungie has received over $100m as part of an investment from a Chinese publisher to build a new game.
https://www.eurogamer.net/articles/2018 ... r-new-game

RIP
Въпреки, че началото на края дойде още с Destiny.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3398
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 1 седмица

https://www.gamesindustry.biz/articles/ ... steps-down

Драма няма, предвид историята на студиото.
За съжаление, фалитът рискува да повлече Psychonauts 2 и System Shock 3, които се финансират и издават именно от Starbreeze.

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4327
Регистриран на: преди 9 години

Re: Бизнес информация, пазарни позиции, продажби

Мнение RRSunknownпреди 1 ден

Интересни разсъждения

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1309
Регистриран на: преди 11 години

Re: Бизнес информация, пазарни позиции, продажби

Мнение niki_преди 1 ден

По слушах го 5 минути и трябвше да го спра, защото главата ми рязко започна да прелива от простотия. Безкрайно далеч е от истината.

Поредният "youtuber" който си мисли, че персоналните му интереси и предпочитаният имат КАКВАТО и да е връзка с global scale индустрията за която си мисли, че говори.

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4327
Регистриран на: преди 9 години

Re: Бизнес информация, пазарни позиции, продажби

Мнение RRSunknownпреди 1 ден

междувременно Близард изненадващо обявиха, че спират поддръжката на мобата си и насочват хората си в други проекти (мобилни)
https://news.blizzard.com/en-us/blizzar ... storm-news
всички про геймъри и хората които са се занимавали с турнири и т.н. организация са прочели в тези нови, че остават без работа .

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2301
Регистриран на: преди 13 години

Re: Бизнес информация, пазарни позиции, продажби

Мнение The Demonпреди 1 ден

Те ще си намерят друго, но горчивият вкус от вложените усилия остава. Това са част от негативните страни на Диджитал онли и always online поколението. Държат те в ръцете си. Когато ти кажат да спираш да играеш, няма къде да ходиш и спираш. Щеше ми се да дават повече свобода на геймърите. Когато решат да спират да поддържат една игра, да позволят на играчите да правят легални private server-и, да датат инструменти за правене на модове… А те казват "Благодарим ви, бяхте чудесни и чао. Играйте някоя от другите ни страхотни игри" Компанията Близард вече е поставила на първо място това да спечели повече и повече пари. Достатъчно не е достатъчно и това първо да създаваш качествени продукти, а после да искаш пари е спомен от миналото. Heroes of the Storm между другото я пробвах преди, играх 30-40 мача и не ми хареса. Но аз такива игри не харесвам по принцип, та може да не е свързано с качествата на играта. Фън е с приятели и е яко, че е безплатна и достъпна, но до там. Не мога да задълбая в такова нещо, защото е от игрите, които искат да ти играеш само тях.

Като цяло цялата тая алчност и това "изкуството" да отстъпи място на печалбата, винаги ще го има. И винаги ще има голямо количество хора, които ще са готови да се вържат на хайпа. Никога няма да им втръсне на масите. Хубавото е че покрай всичко това се пръкват и някои качествени ААА игри, които стават за игра при определени условия. Както и че винаги ще има игри които рискуват с нещо ново, без да се съобразяват с "модните" тенденции. :)

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3398
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 1 ден

+1 @The Demon. По начало, т.нар. always on "игри" са немалко зло, но най-голяма заплаха са болните амбиции на корпорациите да няма друго освен always on услуги.

Колкото до разсъжденията от видеото, без да съм ги слушал, мярнах тук-там читави аргументи. Факт е също, че напоследък, EA, Zenimax и Activision Blizzard не са толкова печеливши, колкото бяха свикнали. Както е известно, нищо не се губи - Dota 2, PUBG и най-вече Fortnite им изядоха баницата и навъртяха милиарди. Задкулисието на "феноменалния успех" на Fortnite е доста любопитно btw.

И понеже на Epic им се усладиха пачките, взеха да клатят лодката на Valve:
https://arstechnica.com/gaming/2018/12/ ... ore-money/


За капак:
https://arstechnica.com/gaming/2018/12/ ... -revenues/

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4327
Регистриран на: преди 9 години

Re: Бизнес информация, пазарни позиции, продажби

Мнение RRSunknownпреди 1 ден

Тя играта си остава - обаче и спират турнирите , отменят обявените награди и поддръжката и като добавяне на кънтент герои, и т.н. рязко намаля както Диабло 3 от година насам нищо не са му променяли .
Положенито е следното - няма компания Близард, има Activision които досега ги оставяха сравнително автономни обаче след последната година на падане на акции и фейл след фейл (колкото и Raziel да си вярва, че мачкат а niki_ да твърди, че графиките с кации на човека са пълни глупости) са се събрали и са поставили ултиматум да се орежат разходите и да се пускат повече игри (които вече няма да са с "близард" качеството а ще са на конвейра най-вероятно). Основателя на Близард си хвърли оставката като президент и сега новия шеф е като някъкъв бушон който обира негативните емоции обаче реално нищо не зависи от него.
Очаквам скоро да заебат и другите си франчайзи в момента в който спрат да носят големи приходи.

А Valve също се осраха като карпатски вълци - повярваха си, че ще им се размине 2018 година да пускат игра с карти която струва 20 долара само да я стартираш и тепърва трябва да пазаруваш скъпи карти като в самата игра НЯМА фрий вариант да спечелиш карти и на всичкото отгоре да цакат по 2 долара за участие в ранкед мач (единствения смислен) . И го изядоха големия - месец след рилийз популацията от играчи е с 80% и пада с по хиляда човека на ден, в туич никой не я гледа а в стийм всеки гледа да си продаде картите докато може за да не излезе на пълно капо. В момента има едни жалки 5000 човека дето играят като и те намалят. Пълно фиаско. Валв от паника направиха CS фрий и с пародия на батъл роял което ще се върне като бумеранг защото все едно поканиха всички чийтъри да си правят безкрайни акаунти.

ЕА пък от друга страна обявиха, че анулират сезонния пас за Battlefield и спират всякаква разработка на мащабни DLC-та. И обявиха ,че който купил играта получава кавото има да излиза без допълнителни такси - щяха ли да правят така и да я намалят двойно ако се харчеше като топъл хляб.

Убисофт и тя обявиха намаления както за новия Асасин така и новия Far Cry щели да го пускат на 40 долара вместо на 60 защото си признаха с половин уста, че бил същия като стария.

Бетесда всички видяха как се осраха с Фолаут 75.

Като цяло системата игри като сървис почна да се проваля и на тоя фон от фейлове само ме радва, че сингъл игрите на Сони продадоха рекордно и натриха носовете на неверниците.

Отговори

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост