Бизнес информация, пазарни позиции, продажби

Дискусия за всички и всичко свързано с gaming :)
Отговори
Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7575
Регистриран на: преди 11 години

Re: Продажби, пазарни позиции, бизнес информация

Мнение epedosпреди 5 години

ЕЕеемиии... и аз още си блъскам главата как точно Vigil не ги забърса никой...
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2301
Регистриран на: преди 13 години

Re: Продажби, пазарни позиции, бизнес информация

Мнение The Demonпреди 5 години

Тъжна история, която сигурно се е случвала безброй пъти. Особено в гейминдустрията. Хора, които дават максимума от себе си, накрая изпитват горчивина и губят в съревнованието. При това заради неща които не зависят от тях, като лош маркетинг на продукта и разни други случайни фактори. Но е хубаво да узнаеш и че в разработката на игри има хубави моменти, не само непосилни срокове, къртовски труд и извиване на ръце. Щом им е било забавно, щом повечето геймъри са доволни, значи си е струвало.

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4661
Регистриран на: преди 13 години

Re: Продажби, пазарни позиции, бизнес информация

Мнение cainпреди 5 години

Най-вероятно ще си основат друго студио, ще загубят лиценза за Darksiders ама пък кво толкова докато правят качествени игри кой му пука кой е главния герой.
Подозирам че ще се чуе за тях в kickstarter.cоm
PC mustard race

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3557
Регистриран на: преди 10 години

Re: Кратки новини

Мнение Jim Raynorпреди 5 години

Уада напуснал СЕ след рекордни загуби.
http://www.ibtimes.co.uk/articles/45046 ... recast.htm

Сега да пенсионират Номура и Торияма :lol:
Square Enix also announced that in the wake of these revised figures, the company would spend ¥10bn on a dramatic restructuring:

"In view of the rapidly changing environment of the game businesses, the Company has decided to implement major reforms and restructuring in its development policy, organisational structure, some business models, and others."

The statement blames the major losses on "slow sales of major console titles in North America and Europe." Although no specific games are mentioned, Hitman Absolution and Tomb Raider are the only two major releases Square Enix has launched since publishing its October forecast.
Чия глава ще падне...

Потребителски аватар
ZaG
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3714
Регистриран на: преди 12 години

Re: Кратки новини

Мнение ZaGпреди 5 години

Оф само да не стане така че да не видим FF 13 versus T_T
Fight for those you have lost and for those that you dont want to lose !
Изображение

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3398
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 5 години

Крайно време беше да го махнат. Сакагучи колкото и да ги вътри навремето, пак ги остави със стабилно портфолио от успешни заглавия и поредици. А сега, лежат само на два франчайза - един полуубит (Final Fantasy) и един оставен на произвола (Kingdom Hearts).
Jim Raynor написа:Чия глава ще падне...
Японските отдели цяло поколение горят пари. Ама тъй като гледам, най-много да го отнесат далеч по-продуктивните Eidos-ки студия.
Което би било жалко.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3398
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 5 години

niki_ написа:В eurogamer пише sold [...]
Square Enix друго докладват:
Ама така или иначе, в този тип бизнес издателят "продава" на разпространителската мрежа. Като все някога, доставените бройки ще се продадат на крайни потребители. Въпросът е на каква цена, след като магазините имат правото да преоценят. От което губи предимно издателят - дистрибуторите и производителите (на носители, опаковки...) отдавна са получили техния дял, а магазините, колкото и да преоценяват, трудно биха жертвали своя.

И затова, единствен ориентир са реалните начални продажби (в случая, първият месец). Пример SF x Tekken:
мизерни продажби за всички платформи (от порядъка на 300k за САЩ, 80k в Япония vs 1,4 млн. shipped worldwide и очаквани 2+ млн.)
И нищо че няма публично достъпно инфо колко са навъртели в Европа, пак се вижда, че поне 50% от доставените копия са продадени след първия месец и съответно, при стабилна преоценка. От което Цапцом едва ли са изкарали и пукната пара.

Потребителски аватар
BardoSore
Контакти:
One of the Team
One of the Team
Мнения: 8530
Регистриран на: преди 13 години

Re: Продажби, пазарни позиции, бизнес информация

Мнение BardoSoreпреди 5 години

Е кажете тогава как да направиш и да налееш пари в хардкор игра, която ще остане неразбрана от кежуъл аудиторията и ще направи мизерни продажби?! Всеки издател го знае това.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1309
Регистриран на: преди 11 години

Re: Продажби, пазарни позиции, бизнес информация

Мнение niki_преди 5 години

BardoSore написа:Е кажете тогава как да направиш и да налееш пари в хардкор игра, която ще остане неразбрана от кежуъл аудиторията и ще направи мизерни продажби?! Всеки издател го знае това.
За парите ясно.
Геймърският проблема е, че и core заглавията започват да се размиват с интерактивни филми. Никой не ти говори за хардкор изживяване вече.

Един пример - не бях играл Chaos Theory и направо паднах, колко е била напред като механика като я играх преди година, две. Прицелване зад рамото, удобна камера, лесна употреба на джаджи... всичко. Като дизайн нивата обаче са осезаемо опростени за времето си. Буквално всеки гард е сложен така, че да не ти представлява няква сериозна пречка. Целият дизайн е насочен към масовият играч. Хубаво приема се, играта запазва геймплеят си, но малко или много вече се съобразява с масовият потребител.

2010 обаче, вместо да засилят малко екшъна в играта да вкарат темпо ( проблеми който щяха да имат с толкова муден стелт), решават да изрежат почти целият стелт, заменят го с посредствен такъв и наблягат мощно на екшъна. Е тука вече мен ми идва в повече.
(Да не говорим, че явно и бюджет е нямало и играта е допълнително пръчка, но това е друга тема.)
В началото на тоя GEN започна тая транзакция и ако тогава един Bioshock беше орязан, все пак още беше игра.
Идеята е, че тази тенденция не спира до един момент, а си движи с пълна сила -> опростяване до максимум и преминаване в доказано печеливши жанрове.
Аре бе един Batman, колкото и да ми е забавен на запад се води сериозно стелт заглавие. :blue:

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4327
Регистриран на: преди 9 години

Re: Продажби, пазарни позиции, бизнес информация

Мнение RRSunknownпреди 5 години

Идва Thief 4 !

Пък и какво толкова за някъкъв стелт - стелт геймплея стана популярен 98-99 година , поживя малко и умря защото на 90% от хората не им е забавно да дебнат, и да повтарят чакането при всяка грешка.


Целия този балон със свръх скъпи игри е крайно време да се пръсне.

Вече и опростяването и комерса не са гаранция за успех - Dead Space 3 например се издъни отвсякъде в продажбите и далеч не е единствена.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1309
Регистриран на: преди 11 години

Re: Продажби, пазарни позиции, бизнес информация

Мнение niki_преди 5 години

В случая давам само пример :roll: , как се движат нещата в различните жанрове. Благодарение на това, вече всичко трябва вече да се намести в 2-3 жанра, но и там се вижда разликата, колко по- просто става всичко.
Самият Bioshock e пример, аз до колкото чувам де не твърдя с никаква точнос, дори там се вижда тази тенденция в Infinite към по- просто и по- режисирано.


На тебе пък един Mass Effect може да ти е пример, колко реално е по- зле от бойните системи в предни RPG-та на Bioware. Отново опит да се избяга в съседен жанр с цел продажби. Kакво и се случи със "уж" по- традиционото им заглавие в лицето на Dragon Age 2... в калта.

RRSunknown написа: Вече и опростяването и комерса не са гаранция за успех - Dead Space 3 например се издъни отвсякъде в продажбите и далеч не е единствена.
Именно - сами си го докараха. Потребителят да не е прост да плаща за толкова сходни преживявания по 5 пъти.
Последна промяна от niki_ на 30 мар 2013, 20:32, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4327
Регистриран на: преди 9 години

Re: Продажби, пазарни позиции, бизнес информация

Мнение RRSunknownпреди 5 години

Еми така е, спор няма и не може да има.

Днешния "геймър" е около 30-така и нагоре има социален живот и семейство и като се върне от работа предпочита да изиграе някоя игра с ефекти която се разучава лесно и няма как да те изнерви. Малцина ще се загробят в игри които се играят дълго и трябва да се тренират и разучават за да ги играеш.

Даже като се замисля и аз съм така - навремето играех само някакви сложни стратегии и рпг-та, сега дори не бих пуснал такава игра. Не че не ме кефят - обаче нямам физически време да ги разучавам и да ги играя със свободно време за игра по 2-3 часа мамсимум на ден.
Като си погледна рафта - супер игри ми стоят неизиграни защото не намирам време да седна да ги изиграя сериозно, а доста по-бездарни заглавия съм ги жулнал за 3 вечери.

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2301
Регистриран на: преди 13 години

Re: Продажби, пазарни позиции, бизнес информация

Мнение The Demonпреди 5 години

Според мен си зависи от човека. Aз малоумни и нагласени игри не мога да играя, без значение горните фактори. Пък и има качествени игри, които не са сложни за научаване. Просто изискват повече време и отдаване.

Те първа всички тези фирми, които се изполакомиха да създават полуфабрикати, копия, продадоха си поредиците на трети фирми и т.н. ще изпофалират 1 по 1. Square Enix в момента са толкова големи именно заради старата слава, когато правиха качествени игри. Много от тях не се продаваха добре, но хората ги харесваха, говореха за тях. Който и да питаш, чуе ли Square или Enix, веднага си представя някое качествено заглавие. Така беше в повечето случаи и със Capcom, Konami, SEGA и много други. Убиха си реномето в последните години, вместо да продължават да радват геймърите с качествени заглавия. Щом RRSunknown го каза, сигурно има и други като него, които са си купили качествените заглавия дори да нямат време да ги играят. :) Добре направените игри са вечни, тези направени по поръчка се забравят бързо.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5918
Регистриран на: преди 13 години

Re: Продажби, пазарни позиции, бизнес информация

Мнение king_of_the_universeпреди 5 години

The Demon написа:Тъжна история, която сигурно се е случвала безброй пъти. Особено в гейминдустрията. Хора, които дават максимума от себе си, накрая изпитват горчивина и губят в съревнованието. При това заради неща които не зависят от тях, като лош маркетинг на продукта и разни други случайни фактори. Но е хубаво да узнаеш и че в разработката на игри има хубави моменти, не само непосилни срокове, къртовски труд и извиване на ръце. Щом им е било забавно, щом повечето геймъри са доволни, значи си е струвало.
То пък големия шедьовър тоя Дарксайдърс. И големия хардкор. :lol:
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3398
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 5 години

Новата стратегия на Square Enix...

Изображение

:violin:

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7575
Регистриран на: преди 11 години

Re: Продажби, пазарни позиции, бизнес информация

Мнение epedosпреди 5 години

индустрията ТОТАЛНО шси ебе майката, почна се...
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3700
Регистриран на: преди 13 години

Re: Nex'Gen DRM

Мнение DETONATOR-Mпреди 5 години

vvarp написа:Последният Creed's Ass, да речем, успя да избута не повече от 40% от произведените 12 млн. копия, с което на практика загробва франчайза.

асасина бил загробен?
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3398
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 5 години

Не знам дали чувал, но съществува следната зависимост:
budget --- sales projections --- units sold-in --- units sold through
като се надяваш да продадеш 10 и си налял подобаващ бюджет и си наводнил разпространителската мрежа с 10... ама продадеш 4, нещата определено не са ок.

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3700
Регистриран на: преди 13 години

Re: Nex'Gen DRM

Мнение DETONATOR-Mпреди 5 години

Ами мисля, че знам колко е бил бюджетът на ACIII по-добре от теб и някакви таблици в интернет. Може играта да не е продала 10 милиона, но е продала повече от предишните части.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3398
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 5 години

Щото разработката и маркетингът не са стрували повече от преди :drake:
epedos написа:[...] И щото не знаем колко още заглавия от френчайза са планувани минимум :lol:
Ще говорим пак наесен :wink:

Отговори

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост