First Person Shooters

Дискусия за всички и всичко свързано с gaming :)
Отговори
Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4662
Регистриран преди: 14 години

Re: First Person Shooters

Мнение cain7 години

Аз го поставям защото комбинацията и баланса от сложни нива, в които трябва да пообиколиш, бързия екшън в който трябва да внимаваш защото здравето не ти се регенерира
ми носеше голямо удовлетворение. Уви този тип FPS не се среща много често напоследък.
PC mustard race

Потребителски аватар
Rinaldo
Контакти:
SEGA Sage
SEGA Sage
Мнения: 2792
Регистриран преди: 14 години

Re: First Person Shooters

Мнение Rinaldo7 години

скоро излиза ДООМ 3 ремейка(октомври), здраво екшън ще е на голяма трудност :) или не :(, а в други ден т.е на 21-22(август) излиза ремейка или квото се води на CS (Counter Strike: Global Offensive ), Хало 4 идва с некви нови мод неща в мултито(ноември).. кеф ти нови и стари ФПС шутърчета... а черните "цици" 2, не ми се споменават дори...

но е истина, че трудните ФПС-та или квито и да било трудни игри с тръпка(атмосфера), вече трудно се намират, или имаме хубави, но банално лесни игри с гейски модчета или има и разни малко по трудни ФПС-та в стил "спек нас", който са още по малоумно направени и по грозноватички т.е дървен тип..

да не говорим, че адски много фпс-та особено тип Мулти, излязоха ебахти многото, все от почти един дол дренки.

пс. даже наскоро някой ми вметна, че новия АвП, щял този път да кърти ..., не че го вярвам, защото това трябва да се види, но .. кой знае..

Потребителски аватар
Bobi
Контакти:
STREETS OF RAGE 4
STREETS OF RAGE 4
Мнения: 7086
Регистриран преди: 14 години

Re: First Person Shooters

Мнение Bobi7 години

andycole написа:Защо поставяте такова значение на лутането из карти? Не е ли най-важното за един шуутър усещането от стрелбата, качеството на геймплея, управлението, изкуствения интелект на вразите из нивото и поведението им ? Както и разнообразие от готини и различни като усещане оръжия. Пък обикаляне по нивата - в мултплейър :-)
Halo 3, Halo: Reach :wink:

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4388
Регистриран преди: 11 години

Re: Изцепки от форуми и страници

Мнение RRSunknown7 години

blumentopff написа:
Aз само free for all в CoD играя.Не обичам никой да ми се пречка,както и да се чусвтвам гузен ако тимът ми падне поради моя вина,че на мен например ми се е спало ....А и обичам да стрелям мигновенно по всичко що мръдне,а не за се заглеждам дали е от мойте или враг.Така се губят ценни милисекунди
Потенциален Алекс Мърсър...
Ицепка , неизцепка май и аз съм така особено ако се чуствам нууб в дадена игра :lol:

Потребителски аватар
blumentopff
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2288
Регистриран преди: 10 години

Re: Изцепки от форуми и страници

Мнение blumentopff7 години

Това са глупoсти. Питай Боби дали се чувстваше гузен, когато играехме Halo :crazy:
See you starside... Изображение

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4662
Регистриран преди: 14 години

Re: Изцепки от форуми и страници

Мнение cain7 години

blumentopff написа:
Aз само free for all в CoD играя.Не обичам никой да ми се пречка,както и да се чусвтвам гузен ако тимът ми падне поради моя вина,че на мен например ми се е спало ....А и обичам да стрелям мигновенно по всичко що мръдне,а не за се заглеждам дали е от мойте или враг.Така се губят ценни милисекунди
Потенциален Алекс Мърсър...
Е повчето карти в COD са мислени за TDM или друг отборен режим, единствения начин да прогресираш във FFA при сравнително пълен сървър е да се кемпираш.
А това за стрелянето по всичко дето мърда е мега глупост, след една седмица вече различаваш кой е враг и кой е твой от пръв поглед.
PC mustard race

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4388
Регистриран преди: 11 години

Re: Изцепки от форуми и страници

Мнение RRSunknown7 години

Дръжки различаваш. Точно с НЕкепмпиране се правят най-много фрагове във FFA.

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4662
Регистриран преди: 14 години

Re: Изцепки от форуми и страници

Мнение cain7 години

Страшни доводи :yes:
Явно отдавна не си играл COD, аз пък напоследък цъкам доста COD4 и Black Ops. В КОД4 и BO моделите цветово са пределно различни.
Black Ops ляво teammates, дясно enemies
Изображение
COD4 enemy
Изображение
Cod4 teammates
Изображение

А за кемпирането, ffa в повечето случаи се играе на малки карти, няма зона на споун както в TDM ами на рандъм и когато тръгнеш напред да се правиш на рамбо някой се споунва зад теб и те убива. Затова в тия режими хората гледат да си намерят някое защитено ъгълче и да spawnrape-ват.
Освен това има колосална разлика между качеството на MP на конзола и на комп.
Ама какво ли ти обяснявам изобщо неща, които хората би трябвало да знаят :roll:
PC mustard race

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4388
Регистриран преди: 11 години

Re: First Person Shooters

Мнение RRSunknown7 години

Отдавна - вчера
С бързите 70 часа за последните два месеца на MW3.

И в случая не прилагам доводи а споделям експириънса си. Ако имаш Elite регистрация мога направо да ти пратя статистика за оръжията/висенето на едно място и точките във FFA.

Няма спаунване на рандъм - винаги спаунва по ръба на картата и няма как някой да е зад гърба ти. Поне аз за 5000 кила такова нещо не ми се е случвало.

И като има колосална разлика (макар че думата колосална е доста прекалена според мен защото аз някакви обвиъс разлики не можах да намеря в механиката на играта) откъде знаеш че човека от цитата не играе на конзола като тръгваш да обясняваш за мега глупостите като някакви универсални.

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4662
Регистриран преди: 14 години

Re: First Person Shooters

Мнение cain7 години

Може да играе на конзола, това не променя факта че моделите са лесно различими или че повечето карти са мислени за отборна игра а не за ffa.
За стила на игра не знам, моя опит главно се базира на COD4, това е играта на която съм потрошил най-много часове. Там на средно голяма карта с повече от 10 човека
няма начин да прогресираш като се правиш на рамбо. Нямам елит, няма как да ти го докажа защото играя на PC а ти на конзола, но ако някой път се решиш ще
направя ffa сървър на малка карта и ще поцъкаме, може пък аз да греша.
За колосалната разлика нужно е само веднъж да се изправиш срещу ESL играч за да ти стане ясно за какво става на дума. Не искам да звуча пренебрежително, но наистина
при PC нивото е съвсем друго.
PC mustard race

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4388
Регистриран преди: 11 години

Re: First Person Shooters

Мнение RRSunknown7 години

Няколко уточнения - CoD4 е твърде различна от MW3 и по механика и по карти. Бях си правил едни сравнения преди 3-4 месеца, трябва да си ги потърся, но общо взето картите в MW3 са доста по- сгъстени откъм наличие на обекти и различни етажи макар и на същата площ. Също така докато в CoD4 и дори Блек опс може да се опиташ да се изплъзнеш и да влезеш зад укритие или да плонжираш като видиш че работата става дебела то в MW3 по това време вече си умрял. Много често се случва някой да изскочи пред теб внезапно и ако загубиш време да огледаш дали е твой или враг вече може да си умрял. А на хардкор мода няма нито радар, но пък има френдли файър...
На CoD4 доста добре се справях със снайпери (на PC), на MW3 докато със снайпера си 12-2 , някой вече печели с 30/27 FFA играта жънейки по 2-3 ма с SMG-то, помпата или двата пистолета в акимбо.

Да цъкаме двама човека за мен е безмислено, това не е дуелна игра а идеята и е да се играе на максимално пълна карта FFA. Такова понятие като честна игра, дуел няма - печели този който прецаква другите, изненадва ги и влиза в правилния момент ребром на хора които се бият.

Срещу ESL играч няма да се изправя на никаква платформа, както няма да се изправя срещу про играчи корейци на Старкрафт 2 или срещу Slavi на Street Fighter 4 или срещу Andy на PES. И защо това трябва да е показател - аз не съм про игра`, аз дори не съм дедикейтет играч който ляга и става с играта и тренира предимно нея а просто поцъквам чат -пат. Така правят и повечето хора. Не виждам нищо странно ESL играчи да изберат по-удобната платформа за игра на високо ниво. Това не прави механиката на играта (кой къде се спаунва, кое оръжие колко взема и т.н.)по- различна на ниското ниво нито пък ми пречи по някъкъв начин да си управлявам персонажа комфортно и без да увисвам в ситуации в които се налага да изстискаш до максимум скоростта на мишката. Аз и не искам да се натоварвам толкова - като направя няколко трай хард игри и после ме заболява главата и ръцете. (на куейка китката)

P.S.Сетих се нещо забавно - на forplay преди няколко месеца като си правихме няколко сесии няколко поредни дена на Quake 3, си направих си ташак и играх с геймпад няколко игри. Не че станах първи или че се справях по-добре от мишката , но ми беше смешно как винаги имаше хора които бяха хем с претенции , хем винаги бяха много по-зле в тези мачове с което ми доказаха теорията че родения ламуга и Рейзър за 200 лева да ползва не му помага.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1341
Регистриран преди: 12 години

Re: First Person Shooters

Мнение niki_7 години

RRSunknown написа:Няколко уточнения - CoD4 е твърде различна от MW3 и по механика и по карти. Бях си правил едни сравнения преди 3-4 месеца, трябва да си ги потърся, но общо взето картите в MW3 са доста по- сгъстени откъм наличие на обекти и различни етажи макар и на същата площ.
На CoD4 доста добре се справях със снайпери (на PC), на MW3 докато със снайпера си 12-2 , някой вече печели с 30/27 FFA играта жънейки по 2-3 ма с SMG-то, помпата или двата пистолета в акимбо.

Няма да взимам страна, защото дори не съм пускал FFA. Все пак обаче, на PC MP-то е съвсем друга бира. Факт.

RRS обаче съвсем правилно е отбелязал разликата в картите. Дори MW2 предлага по- обширни карти. Базовите в MW3 са адският maze type ( нямам наблюдения все още над DLC-тата). Прекалено lame ми дойде. В началото, като минахме на нея и нещо не ми беше в ред. Точно след ден усетих, кооолко по вървежно е да търчиш, като гламав със SMG и да пукаш без дори да вдигаш мерник. На MW2 тук, там ме засичаха така, но в цялостен план има доста прави и широки участъчи, а тогава cheap "тактиците" гризваха дървото срещу малко по- можещи играчи.

BTW не знам дали някои е играл на AlterIW, но след като Activision го спряха, в момента сърварите на MW2/3 са отново на линия. Уви са им забранили да ползват matchmaking функцията. Знам, че тя си има ужасни недостатъци, но в момента 90% от игрите са за 18 човека ( 9v9 ми е вече ми идва прекалена касапница на мен) и всеки сървър си цикли до някви откачени точки (20/30/40к). :|

Потребителски аватар
Bobi
Контакти:
STREETS OF RAGE 4
STREETS OF RAGE 4
Мнения: 7086
Регистриран преди: 14 години

Re: Изцепки от форуми и страници

Мнение Bobi7 години

blumentopff написа:Това са глупoсти. Питай Боби дали се чувстваше гузен, когато играехме Halo :crazy:
Абе, десетина пъти се е случвало да паднем с по 1-2 бройки по-малко убийства от противниковия отбор и точно аз съм бил причината това да се случи в последните секунди :-) като ме гепне някой от засада, но и поне толкова пъти се е случвало и да нося победата, когато съм избухвал рядко и съм бил сред първите по убийства в отбора ни (жипката не прощава :lol: ), така че нещата са горе-долу уравновесени. Пък и аз обичам да газя всичко по пътя ми, а не толкова да стрелям, така че повечето пъти основно съм спомагал някой друг да кълве вражески глави с картечницата, докато аз шофирам. 8) Неслучайно почти винаги накрая на битките пишеше: "Wheelman spree - Tupalka" :smoke:
А иначе ти веднъж насвятка 17 (толкоз ли бяха?) убийства на съотборниците ни и ни най-малко не се притесняваше от това, а даже и се смееше на глас :lol:

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4388
Регистриран преди: 11 години

Re: First Person Shooters

Мнение RRSunknown7 години

Базовите в MW3 са адският maze type ( нямам наблюдения все още над DLC-тата).
С моите вижданея за нещата точно обратното на Lame e това - налага се много повече да се оглеждаш и да имаш бърза реакция. На Откритите карти още със спауна виждам някой и го застрелвам в гърба, или са се фаворизира пусията със снайпер от някой ъгъл. Говоря за FFA . Аз лично съм любител на динамиката и оръжията за близък бой във FFA игри и това че може да се играе с тях успешно ме радва. (защото в MW2 и MW1 играта с помпата не беше дори основно оръжие ).

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4662
Регистриран преди: 14 години

Re: First Person Shooters

Мнение cain7 години

Аз между другото се двоумя дали да си взимам новия Black Ops или да се пробвам с Far Cry 3. Като оптимизация Treyarch са си оставили ръцете, което е странно за мен при условие че COD5 беше толкова яка. От друга страна FC3 колкото и приятен COD клонинг да изглежда май няма да има dedicated сървъри :/ Новият MOH не съм сигурен че ще ми върви гладко на машината пък и не е правен от DICE.

п.п. Нямах предвид ffa само двамата, сървъра щеше да е отворен.
PC mustard race

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4388
Регистриран преди: 11 години

Re: First Person Shooters

Мнение RRSunknown7 години

Аз отначало се бях надъхал за BO2 но като гледах клипчетата нещо ми умря ентусиазма.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1341
Регистриран преди: 12 години

Re: First Person Shooters

Мнение niki_7 години

Е какви ти бързи реакци, като само тичам из лабиринтните нива и щом видя някои за части от секундата съм натиснал копчето на мишката и без да се меря много му изсипвам куп патрони с някое по бързо SMG. Skill = 0

За PC говоря. Изобщо комплексноста на базовите карти за мен е видимо надолу, личи си колко е останало от IW в Activision.


Пс. Ако ти покажа какво прави едно приятелче с помпата ( и то тая дето презарежда след всеки изтрел) на MW2... Това обаче на Pc :P

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4662
Регистриран преди: 14 години

Re: First Person Shooters

Мнение cain7 години

niki_ написа:Е какви ти бързи реакци, като само тичам из лабиринтните нива и щом видя някои за части от секундата съм натиснал копчето на мишката и без да се меря много му изсипвам куп патрони с някое по бързо SMG.
Това го имаше в COD5, smg-тата бяха свръх OP и в 90% от случаите тия на първо място бяха я с томпсън, я с MP40.
Бях направил един опит да видя какъв е bullet spread:
Цял пълнител от такова разстояние, hip fire:
Изображение
Резултат
Изображение
Нямаше нужда изобщо да вдигаш мерника.
PC mustard race

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4388
Регистриран преди: 11 години

Re: First Person Shooters

Мнение RRSunknown7 години

Мерене НЕ Е РАВНО на реакции. Никой не съм бил добър на Куейк 2/3 с Рейлгъна дори като ходех по турнири , това не ми пречеше да се справям изключително успешно с Рокет лаунчера.

Приятелчета цикльорчета винаги има - не са ми критерий те. Това с приятелчето звучи малко като Батко ми е ще набие твоя :) от детската градина.

А по темата що е комплексност на картите в шутири спрямо механиката му е тема за която едва ли има еднозначен отговор.

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4662
Регистриран преди: 14 години

Re: First Person Shooters

Мнение cain7 години

Има впредвид че когато двама играча с еднакви реакции се засекат, единия вдига мерника и губи от половин до една секунда преди да почне да стреля а другия през това време му е вкарал 4-5 куршума защото не вдига мерника.
PC mustard race

Отговори

Кой е онлайн

1 гост