Има ли бъдеще за интерактивността?

Дискусия за всички и всичко свързано с gaming :)
Отговори
Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3529
Регистриран преди: 14 години

Има ли бъдеще за интерактивността?

Мнение vvarp7 години

Лек визуален прогрес и стабилна gameplay-на деградация - това е бъдещето на хобито ни.
Защо да се пънат да градят цели светове за играча, след като такива неща нито се продават, нито са постижими с количествени ресурси (тип 600-те синджира роби при Resident Evil 6).

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7660
Регистриран преди: 13 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение epedos7 години

А скайрим как продава?
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4421
Регистриран преди: 11 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение RRSunknown7 години

Скайрим продаде над 10 милиона, само че тя си е сенд бокс игра под подразбиране , ние говорим за търд пърсъни станали известни със хитроумен левъл дизайн и тарикатски загадки.

В Скайрим няма нито загадки нито може да си загубиш пътя.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3529
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp7 години

Да, мисълта ми се отнасяше основно за изчезващия приключенски жанр.

Но дори да разсъждаваме върху частният случай на Skyrim, болшинството претоплени коридорни шутъри подават повече. Всяка година.
Другото нещо е, че регресът се вижда и при него. Къде е Morrowind, къде е Skyrim.

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3643
Регистриран преди: 12 години

Re:

Мнение Jim Raynor7 години

vvarp написа:Да, мисълта ми се отнасяше основно за изчезващия приключенски жанр.

Но дори да разсъждаваме върху частният случай на Skyrim, болшинството претоплени коридорни шутъри подават повече. Всяка година.
Другото нещо е, че регресът се вижда и при него. Къде е Morrowind, къде е Skyrim.
Morrowind не е по-добра от Skyrim. Извън темата е да говорим за това, но Бетесда далеч по-правилно от Square и Bioware нацелиха разликата между streamlined и dumbed down.

Не съм съгласен, че за добри игри пазар няма. Струва ми се, че с тоя джен технологията и бюджетите надскочиха аудиторията, методите на разпространение и ценоопределянето, и от там идва голямата пропаст. Посредствените решения на ниво мениджмънт, маркетинг и аналното отношение към гейм дизайна също не помагат. И тези проблеми трябва да се решат в някакъв момент, защото колкото и пари да изкарва индустрията като цяло, всички конзолни производители са в лайната по един или друг начин, а повечето издатели имат по един-два франчайза и разработчика, които ги държат над водата. Въпрос на време е балонът да се спука.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3529
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp7 години

Jim Raynor написа:Не съм съгласен, че за добри игри пазар няма. Струва ми се, че с тоя джен технологията и бюджетите надскочиха аудиторията, методите на разпространение и ценоопределянето, и от там идва голямата пропаст. Посредствените решения на ниво мениджмънт, маркетинг и аналното отношение към гейм дизайна също не помагат. И тези проблеми трябва да се решат в някакъв момент, защото колкото и пари да изкарва индустрията като цяло, всички конзолни производители са в лайната по един или друг начин, а повечето издатели имат по един-два франчайза и разработчика, които ги държат над водата. Въпрос на време е балонът да се спука.
Ами, няма пари в нормално-бюджетни заглавия, които залагат на богат gameplay.
Масите искат пуканки и това получават. Ако се огледаш, такова е статуквото във всички entertainment отрасли.

И Morrowind предлага по-богат и по-комплексно устроен свят от Skyrim.

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4677
Регистриран преди: 14 години

Re:

Мнение cain7 години

vvarp написа: Ако се огледаш, такова е статуквото във всички entertainment отрасли.
Каквото е било винаги. Сега остава правенето на игри да стане лесно(както е заснемането на любителски филм или свиренето с банда в гараж) и всичко ще е 6.
PC mustard race

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7660
Регистриран преди: 13 години

Re: The future of gameplay

Мнение epedos7 години

Ми то вече един вид е. Инди игриците...
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4421
Регистриран преди: 11 години

Re: The future of gameplay

Мнение RRSunknown7 години

Инди игриците имат неприятното свойство да са предимно разчитащи на дребни, простички концепцийки. Лошо няма де ако искаш да убиеш по 15-20 минути , но ние си искаме мащабните заглавия които ни отвинтваха главата с комплексност и мащаб.



/Morrоwind >>>Sкyrim ако изключим презентацията. И като територия, и като система (27 скила с опции да създаваш както си искаш магии, енчанти и алхими, 12 части на бронята, много повече оръжия като копия,алебарди и арбалети), и като оригиналност (супер шантава източна екзотика със заемки от Wheel of Time срещу стандартна скандинавска), и като куести (23 гилдии всички от които с куести и някои взаимно изключващи се), градовете не бяха отделени от града и имаше магия за летене и гигански скокове. Да не говорим за градовете колко бяха и колко големи.
Последна промяна от RRSunknown на 28 ное 2012, 01:00, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7660
Регистриран преди: 13 години

Re: The future of gameplay

Мнение epedos7 години

Еми те са началото. :) За игри с космическа резолюция никога няма да стане кой знае колко лесно да стават с по шепа хора и за нула време
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4421
Регистриран преди: 11 години

Re: The future of gameplay

Мнение RRSunknown7 години

Начало е имало и ранните деветдесеттарски години.
Но аз лично влязох във филма чак с игри като Planescape, Half Life и MGS (макар че нея не съм я играл но е от същия тип) които няма как да се направят за 5 лева от трима души в кварталния гараж. Тогава имаше някъкъв стремеж всички жанрове да се развиват в комплексност, неща за правене - родиха се разни хибриди. И в един момент почна обратното - опростяване, намаляне на разговорите и Небойните скилове в РПГ-тата, Стесняване на нивата към коридорност и премахване на загадките и пъзелите.

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4677
Регистриран преди: 14 години

Re: The future of gameplay

Мнение cain7 години

По-горе споменатите от теб игри са такива защото тогава ПЦ таргета бяха мустакати нърдове а сега е *.*
Ама конзолите винаги/и тогава са били по-широко прицелени пък пак имаше шедьоври с лопата да ги ринеш.
PC mustard race

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4421
Регистриран преди: 11 години

Re: The future of gameplay

Мнение RRSunknown7 години

MGS, пък и първите Резиденти и Сайлънт Хил съм чувал че са имали зверски пъзели и много места за обикаляне.

Edit: Ей как изпуснах Соул Рийвър 1 - такива пъзели имаше там и после само регрес на поредицата и увеличаване на екшъна.

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7660
Регистриран преди: 13 години

Re: The future of gameplay

Мнение epedos7 години

В МГС не бих казал чак толкова, но има готини заигравки. SH игрите, особено 2 (и 3) където има избиране на трудност на пъзелите (и на противниците) дори е супер яко. В Резидента също бяха доста интересни. При Соул Рийвър наистина единицата беше много много силна в това отношение. Тум Рейдърите съм играл първите 4, най-вече 3 и 4 и там нещата са ясни...
За РЕ0 на куба също бяха се постарали.
РЕ4 хубаво мина на екшън, но с тия коридори и линейност, нулев експлоринг и пъзели (буквално нулев), просто не я броя. Поредицата е мъртва за мен.
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4421
Регистриран преди: 11 години

Re: The future of gameplay

Мнение RRSunknown7 години

Абе хора четете малко с разбиране,
Но аз лично влязох във филма чак с игри като ............ и MGS ......... които няма как да се направят за 5 лева от трима души в кварталния гараж.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5960
Регистриран преди: 14 години

Re: The future of gameplay

Мнение king_of_the_universe7 години

epedos написа:В Резидента също бяха доста интересни.
Аз бих казал, че пъзелите в РЕ са леко малоумни, но с обикаляне навсякъде и с помпане на бутона все ще намериш необходимия предмет, който да ръгнеш някъде след браузване на целия инвертар - аджеба, какво трябва да се пъхне еди-къде си. :-)
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
andycole
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 5414
Регистриран преди: 14 години

Re: The future of gameplay

Мнение andycole7 години

До там се стигна,да припадам от скука след няколко часа "геймплей" и да изигравам игрите почти насила. Сега играя Enslaved, пример за игра без абсолютно никакъв геймплей, поне в първите 2-3 часа.
Затова от игрите, които превъртях в последните 1-2 години, Deus Ex:Human Revolution ми допадна толкова. Въпреки многото недостатъци, не ме водеше за ръка и на много места трябваше да преценя как да отиграя дадени ситуации.

Потребителски аватар
Rinaldo
Контакти:
SEGA Sage
SEGA Sage
Мнения: 2792
Регистриран преди: 14 години

Re: The future of gameplay

Мнение Rinaldo7 години

andycole написа:До там се стигна,да припадам от скука след няколко часа "геймплей" и да изигравам игрите почти насила. Сега играя Enslaved, пример за игра без абсолютно никакъв геймплей, поне в първите 2-3 часа.
Затова от игрите, които превъртях в последните 1-2 години, Deus Ex:Human Revolution ми допадна толкова. Въпреки многото недостатъци, не ме водеше за ръка и на много места трябваше да преценя как да отиграя дадени ситуации.
+1

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3529
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp7 години

Грабете Dishonored.

И като стана дума за Deus Ex, като излезе The Deus Ex си казах - бам, това е бъдещето. Многопластов gameplay + богат свят, в който просто няма как да не се потопиш. И по всичко личеше, че това е следващата стъпка в развитието на индустрията, защото по това време наизлязоха неща като System Shock 2, Shenmue, че даже и Omikron.

Ама от тогава минаха повече от 10 години и напредък няма. Малкото последователи на това течение или тъпчат на едно място (Human Revolution, Dishonored) или съвсем бият отбой (Bioshock). А със съвременните технологии би могло да се постигне толкова много, било под формата на многопластовост на level дизайна, по-реалистични AI системи или най-малкото, физика.

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4421
Регистриран преди: 11 години

Re: The future of gameplay

Мнение RRSunknown7 години

Точно за това говоря и аз
:yes:

Отговори

Кой е онлайн

1 гост