Има ли бъдеще за интерактивността?

Дискусия за всички и всичко свързано с gaming :)
Отговори
Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5960
Регистриран преди: 14 години

Re: Има ли бъдеще за интерактивността?

Мнение king_of_the_universe2 седмици

Камъните падат! И на мен ми хрумна това с детайла/срутването на камънаците, аз да не съм геолог, че да копам изкопаеми? :lol:

Да, "играемо" е, но къде е геймплея? До болка втръсналото провиране в близък план и катерене по скали, боядисани от графити-артистите на Епик, че малоумният играч да не тръгне да се катери...надолу? :lol: В по-добрите ТРейдъри нямаше нищо откровено боядисано и блестящо да води за ръчица. "Нововъведението" при досадно излитащите за н-ти път птици е това, че полъхът на крилата им причинява мини-срутване на камънаци? :lol:

После се успокоих, че демото е само да извади на гол показ надупена графика. И, че детайлите и заиграването със светлината могат да бъдат използвани за решаване на приключенски загадки и капани, като истински Лари и Индиани. Проблемът е, че всичко, правено с много пари, се прави за вкуса на възможно най-масовия потребител. А масовият потребител понеже е просТ и няма капка въображение, иска всичко да му се сервира смелено и сдъвкано - като реализъм. И колкото по-реалистично става всичко, толкова повече се губи чарът на игрите като развлекателна медия между реалното и въображаемото. Ако искам реализъм - мога да прескоча до някоя тухларна или каменоделна. От това по-"истински" реализъм здраве му кажи.

Така че, не виждам никакво бъдеще за прокарване на тенденция към иновация или креативна интерактивност, по-скоро нишовите геймъри пак ще разчитат на нишови дивелъпъри и на малкото типове като Кукурукуджима, който, незнайно как, борави с огромни бюджети за свой кеф.
Don't shoot! I'm a human!

Отговори

Кой е онлайн

1 гост