Super Metroid, Fusion, Zero Mission

Going third party since 1889.
Отговори
Потребителски аватар
ZaG
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3714
Регистриран на: преди 12 години

Re: Super Metroid, Fusion, Zero Mission

Мнение ZaGпреди 2 години

Като става въпрос за игри подобни на метроид, една от най добрите според мен е Axiom Verge. Страхотен духовен наследник на поредицата. Атмосфера, звук дизайн и разбира се геймплей - всичко е на ниво. Взаимства и като че ли много елементи от пришалеца, или поне много ми напомня на атмосферата от някои от филмите. А и историята играе по важна роля в играта. Силно препоръчвам, много добра игра!
Fight for those you have lost and for those that you dont want to lose !
Изображение

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3173
Регистриран на: преди 10 години

Re: Super Metroid, Fusion, Zero Mission

Мнение danailkillerпреди 2 години

Axiom Verge е доста подобна наистина, но мен твърде ретро ми идва вече визията. Но ако говорим за подобни то Hyper Light Drifter доста взаимства от Metroid игрите, и макар да е пак е пикселизиран то откъм арт го докарва доста повече:
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
ZaG
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3714
Регистриран на: преди 12 години

Re: Super Metroid, Fusion, Zero Mission

Мнение ZaGпреди 2 години

Да помня още докато беше кикстартер ме впечатли много, преди време си я бях купил от стийм за никакви пари. Ще дойде времето и за нея че много игри а малко време...
Fight for those you have lost and for those that you dont want to lose !
Изображение

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3456
Регистриран на: преди 14 години

Мнение vvarpпреди 2 години

Малко кадри от не-фенският римейк на Metroid 2:


30 мин. gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=H09GVFbxFkI

Че AM2R изглежда по-професионално направен :lol: А фенският prequel на Metroid за NES, за който писах назад, е с по-читав дизайн на нивата.

Единственото "хубаво" нещо в цялата работа е, че явно са понижили Сакамото и няма да има втори Other M.

dra6ko_second_chance
Console Master
Console Master
Мнения: 1296
Регистриран на: преди 11 години

Re: Super Metroid, Fusion, Zero Mission

Мнение dra6ko_second_chanceпреди 2 години

Това вече изглежда много добре.

Потребителски аватар
Chakan
Контакти:
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 568
Регистриран на: преди 8 години

Re:

Мнение Chakanпреди 2 години

vvarp написа:
преди 2 години
Единственото "хубаво" нещо в цялата работа е, че явно са понижили Сакамото и няма да има втори Other M.
Да ти кажа, с всичките тия меле атаки, точно на Other M навява спомени. Което не ми е особен проблем всъщност, защото Other M издишаше единствено откъм сценарий.

Аз съм повече от доволен. Това + обявяване на Прайм 4... за повече не можех да се надявам. AM2R беше страхотна, спор няма, но това в никакъв случай не изглежда като лоша игра.
I have hunted evil for no less than a thousand years, for I am cursed to live until all supernatural evil is destroyed...I hunt...and fight...and kill...until the end of my curse.

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3568
Регистриран на: преди 11 години

Re: Super Metroid, Fusion, Zero Mission

Мнение Jim Raynorпреди 2 години

Меле атаките са идеални и най-доброто от показаното - личи си, че около тях е завъртян боят. Забележете как дори нормалните врагове (т.е., non-pirates) са видимо агресивни и търчат срещу Samus. С подходящо балансирана трудност може да спомогне за цялостно balls to the wall усещане - определено нямам против Самус да набива тупаници. Би променило динамиката като цяло, друг е въпросът дали това няма да фрустрира изследването в късните етапи на играта, когато просто искаш да притичаш от А до Б.

2.5D-то обаче е откровено грозновато. Хем ръбато и нискорезолюционно, хем постно - напомня ми най-вече на Prime Hunters от поредицата. На фона на 2D красотите в SM, ZM, Fusion, че дори и AM2R, са си пълни лайна. Надявам се да компенсират с дизайн на обстановките.

Прочее, разочарован съм, че фенският AM2R се сети да сложи морф бола на отделен бутон, но професионалистите продължават да държат да става с double tap.

Но квот-такова - дано е стока, ще си го взема за 3DS-а така или иначе.

Потребителски аватар
Chakan
Контакти:
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 568
Регистриран на: преди 8 години

Re: Super Metroid, Fusion, Zero Mission

Мнение Chakanпреди 2 години

I have hunted evil for no less than a thousand years, for I am cursed to live until all supernatural evil is destroyed...I hunt...and fight...and kill...until the end of my curse.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3456
Регистриран на: преди 14 години

Мнение vvarpпреди 2 години

Легендата Сакамото продава пластмасови фигурки по интернет. Щеше да е смешно, ако не беше тъжно :(

Потребителски аватар
Chakan
Контакти:
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 568
Регистриран на: преди 8 години

Re: Nintendo 3DS

Мнение Chakanпреди 1 година

DETONATOR-M написа:
преди 1 година
Абе сега жуля Самус ретърн нещото. Па не е толкова зле. Даже зарибява. С изключение на някак си неудобното управление, за което може да съм си виновен аз, другото си е там. И "Селям алейкум Пикмин" минава като вариант за разтоварваща игрица. Друг е въпросът, че бих искал да видя всички 3ds ексклузиви на Switch.
Metroid-ът е много добър! Контролирането иска малко свикване, да. Аз като почитател на D-Pad-а останах малко разочарован, че може да се ходи само със Circle Pad-а, но свикнах сравнително бързо. Не съм сигурен, дали ми хареса повече от AM2R, но определено е доста по-дълга (AM2R я минах за 4 часа, тази - за 9). Реално, единствената забележка, която имам е, че няма кой знае колко различни гадини и босове, в това отношение е repetitive. Но въпреки всичко, ще се играе пак, добрата игра си е добра игра :)
Последна промяна от vvarp на 30 сеп 2017, 14:32, променено общо 1 път.
Причина: нова тема
I have hunted evil for no less than a thousand years, for I am cursed to live until all supernatural evil is destroyed...I hunt...and fight...and kill...until the end of my curse.

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1223
Регистриран на: преди 12 години

Re: Nintendo 3DS

Мнение Dementiusпреди 1 година

Аз я врътнах онзи ден. Заковах я точно на 10 часа, при това с много малък процент pickups.

Да, контролите са малко ташак, но се свиква с тях. Мен първо много ме подразни графиката, но и с това се свиква.

Иначе играта колкото и да е напудрена все пак е базирана на оригинала и има много повтаряемост откъм битки. Очаквах по-малко и в крайна сметка останах доволен.

А, и съдейки по края, сигурно ще преправят и Fusion.

Потребителски аватар
Chakan
Контакти:
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 568
Регистриран на: преди 8 години

Re: Nintendo 3DS

Мнение Chakanпреди 1 година

Dementius написа:
преди 1 година
А, и съдейки по края, сигурно ще преправят и Fusion.
Води се, че Mercury Steam точно с такива намерения са почнали. Макар, че лично за мен, няма смисъл. Искам продължение на Fusion.
I have hunted evil for no less than a thousand years, for I am cursed to live until all supernatural evil is destroyed...I hunt...and fight...and kill...until the end of my curse.

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1223
Регистриран на: преди 12 години

Re: Nintendo 3DS

Мнение Dementiusпреди 1 година

И аз не съм много надъхан за това, мисля че оригинала (въпреки линеарността си) е добре направен и си ме кефи.

А, и червена точка за Mercury - този Метроид има едно от най-яките 3д-та от всички игри, които съм цъкал досега. Обикновено не пускам 3д-то, защото е или зле направено, или ме болят очите от него, но тук са се постарали много.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3456
Регистриран на: преди 14 години

Мнение vvarpпреди 1 година

Гледам, все се правят паралели я с Metroid II - игра на 25+ години, я с AM2R - дело на фенове.
Това значи ли, че новият официален Metroid, дело на цял екип професионалисти не може да се сравнява благоприятно със Zero Mission и Super Metroid :smug:

Щото наличието на телепорти и отсъствието на shinespark ме кара да мисля, че нивата са голяма крачка назад. А Metroid без нива...
:smh:

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4662
Регистриран на: преди 14 години

Re: Super Metroid, Fusion, Zero Mission

Мнение cainпреди 1 година



Доста добър материал по въпроса
PC mustard race

Потребителски аватар
Chakan
Контакти:
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 568
Регистриран на: преди 8 години

Re:

Мнение Chakanпреди 1 година

vvarp написа:
преди 1 година
Гледам, все се правят паралели я с Metroid II - игра на 25+ години, я с AM2R - дело на фенове.
Това значи ли, че новият официален Metroid, дело на цял екип професионалисти не може да се сравнява благоприятно със Zero Mission и Super Metroid :smug:

Щото наличието на телепорти и отсъствието на shinespark ме кара да мисля, че нивата са голяма крачка назад. А Metroid без нива...
:smh:
В никакъв случай не е слаба игра. Даже до голяма степен дължи повече на Zero Mission и Super, отколкото на Return of Samus. Много е силна играта. Малко по-мрачна от шаренията във Fusion и Zero Mission, но пък фоновете бликат от живот и детайли, които 3D ефектът чудесно допълва.
I have hunted evil for no less than a thousand years, for I am cursed to live until all supernatural evil is destroyed...I hunt...and fight...and kill...until the end of my curse.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3456
Регистриран на: преди 14 години

Мнение vvarpпреди 1 година

Няма как да е лоша игра. По-скоро иде реч що за Metroid e. Графиката не само не вади очи, ами е доста приятна, направили са 2-3, макар и спорни промени при бойната част. Лошо няма, но това са дреболии.

Метроидите ги тачим първо и преди всичко заради световете, които изграждат. Въпросните светове съчетават образцов enviromental storytelling и архитектура тип навързани лабиринти. А от Super Metroid насам, самите лабиринти са като швейцарско сирене с множество явни и скрити, преки и обиколни пасажи, което предразполага за игра на по-високо ниво, а именно, sequence breaking и speedrunning. Самите умения и в частност, shinespark са втората половина от уравнението.

Точно затова почти всяка година преигравам Супера и чат-пат Zero Mission, нищо че съм ги минавал десетки пъти. И все има нещо ново и интересно, дали ще е 100% или any% speedrun.

Само дето не личи новият Metroid да следва тази насока. По-скоро се връща във времената преди Super Metroid - а именно сбирщина от лабиринти, без взаимна навързаност и най-вече, без многопластова архитектура. За ирония, създателят на A2MR е схаванал важността на всичко това и се беше справил прилично.

Разказването на история чрез самия свят също е важно, макар и не най. Ако съдя по сравнението, което пусна cain, Samus Returns се дъни и по този параграф... Но честно казано и Zero Mission не блестеше в това.

Потребителски аватар
Chakan
Контакти:
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 568
Регистриран на: преди 8 години

Re: Super Metroid, Fusion, Zero Mission

Мнение Chakanпреди 1 година

Да, в това отношение Samus Returns е далеч от предните. Тук не виждам особено много възможности за Sequence Breaking и повече праволинейност, вероятно дори и от тази във Fusion и Other M. Тук си личи първоизточникът, но да, ако бяха пожелали, са могли да си поиграят повече и да вкарат неща като в AM2R.

По повод това, което казват във видеото за края играта съм също съгласен. Само дето в Samus Returns бебето Метройд вече е едва ли не item и дава възможност да се връщаш към всички зони в играта и да се изследват недостъпни дотогава коридори. Някак си не върви изведнъж цялата игра да се изпразва от гадове, но съм съгласен, че поне коридорът, който води направо към повърхността и битката с Ридли можеше да си остане празен. Така и самата битка с Ридли щеше да има по-голям ефект. Като си говорим за нея, на мен не ми пречеше особено, но е видимо tacked on, също както Zero Suit сегмента в Zero Mission. Нямам особено против нито една от тези добавки, но осезаемо нарушават усещането за завършек, което се придава в оригиналите.
I have hunted evil for no less than a thousand years, for I am cursed to live until all supernatural evil is destroyed...I hunt...and fight...and kill...until the end of my curse.

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3568
Регистриран на: преди 11 години

Re: Super Metroid, Fusion, Zero Mission

Мнение Jim Raynorпреди 7 месеца

Samus Returns

Еми, става, ама за фенове.

Реализирана е относително добре, ама от една страна е по-слаба от всичко предхождащо я в поредицата post-NES ерата, от друга не прави нищо иновативно или запомнящо.

По отношение на цялостния дизайн не е същинска метроидвания и е по-близка до Fusion отколкото Super или Zero Mission. Локациите са далеч по-простички, всички бонуси се взимат без особен зор и е далеч от комплексните неща, които имаше в ZM, където трябваше да си счупя пръстите, за да взема някои.

Играе се добре, макар контролът да иска свикване. Минус е, че морфболът не е на отделен бутон. Липсват някои умения, а новите не се усещат използвани пълноценно (картечницата например) .

За голям грях намирам, че във време, когато свободата в игрите и взаимодействието между системите им е дизайн философия дори на Ubisoft, Samus Returns е прекалено режисирана. Или минаваш както го е решил дизайнерът, или не минаваш. Пример: най-голямото нововъведение - контраатаката - се ползва само когато врагът ти даде trigger- т.е. не на всички атаки, а само на тези, при които ти "светне". Искаше ми се повече свобода, която да отключи малко екшъна - ако можеше да контрираш всичко щеше да бъде възможно да играеш много по-агресивно.

Босовете са общо-взето скука - Метроид формите реално са три (+2 на финала) и ги биеш по 20 пъти - това от вярност към оригинала, но не го намирам за извинение. Всички са някакъв протяжен брутфорс и под нивото на поредицата. Доста често трябва да чакаш някакви анимации да приключат, за да можеш да ги удариш, повечето атаки не позволяват да ги кастрираш. Поне бяха предизвикателни като трудност, ама това е малка утеха. Враговете като цяло биха могли да бъдат повече.

Графично личи старание и вдъхновение от Prime поредицата, ама ниската резолюция обезличава всичко. Липсва нинтендо детайлът в малките неща. Музиката е rehash на стари неща.

Съзнавам, че горното се чете критично, но въпреки това играта не е слаба. Просто не изпъква с нищо и не вярвам след време да се запомни. Все пак я изиграх с удоволствие (15 часа, 100%), но бих я препоръчал само на хора, изиграли всичко останало в поредицата и искащи нещо ново.

Докато разцйквах се замислих, че бих видял high res версии на Zero Mission и Fusion.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3456
Регистриран на: преди 14 години

Мнение vvarpпреди 7 месеца

И аз я минах преди време - HD версията, с пад. Ама не съм отварял дума, щото писах предварително :smug:

Няма да се съглася с две неща. При Fusion имаше все пак някаква приемственост спрямо Супера. Samus Returns все едно ни вкарва в алтернативна реалност, където поредицата е започнала и приключила с Metroid II. И където навързаният лабиринтов свят на оригиналния Metroid никога не е виждал бял свят. Да не говорим пък за Super Metroid и Zero Mission. Точно затова, по-скоро AM2R е за феновете. Това тук е за хейтъри :)

В този ред на мисли, дереджето на поредицата ме мотивира да пробвам немалко метроидоподобни през последните няколко години. Даже почнах нещо като обзор за наследниците на Супера. Дано не ме домързи да го допиша.

Отговори
Подобни теми
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

1 гост