The Legend of Zelda: Skyward Sword

Going third party since 1889.
Потребителски аватар
werk
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1596
Регистриран на: 13 години

Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Мнение werk8 години

Еми до някаква степен е така трябва да призная , има не малко нови елементи като не всички от тях са много сполучливи според мен :mrgreen:

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3483
Регистриран на: 14 години

Мнение vvarp8 години

От първите няколко часа, единствено дънджънът биваше, нищо че става въпрос за най-първия и съответно за най-опростения. Новият предмет дето замества бумеранга е интересен и новаторски, но не мисля че е съвсем удачно реализиран.

Aма как можаха да лепнат за sidekick капитан Очевиден, дето бълва стени от текст на всеки 5 секунди :stupid: Отделно, началото е по-тромаво от всякога. Ама хубаво, че имаш интегриран гайд под формата на капитана, да не се загубиш случайно в 5 часовия tutorial. Издателите на гайдове ще вземaт да фалират покрай тази мода.

Иначе, боят с Motion Plus нито е реалистичен, нито е приятен, не е и прецизен. Враговете до момента нямат AI, просто блокират на случаен принцип хоризонтални или вертикални атаки. Имаш около секунда да замахнеш в правилната посока - но трябва да мааш съвсем бавно за да бъде отчетено по правилния начин :bumnetflop: В противен случай, атаката бива блокирана и по този начин, дори най-баналната битка може да се проточи над минута.

Други дивотии:
+ няма мини карта :facepalm:
+ dowsing - използваш меча като компас и всеки път трябва да се спреш и да превключиш от първо лице
+ stamina gauge: бягаш 10 метра и оставаш без въздух
+ save points вместо традиционната система, при която можеше да save-ваш по всяко време
+ летенето с гаргата е бавно, островите до момента са много по-мизерни от тези в Wind Waker

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1223
Регистриран на: 12 години

Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Мнение Dementius8 години

Да, като цяло презентацията е доста фейл.
Моушън + е много зле скалъпено, не само като контрол на меча а и онази проста червена кокошка, с която се налага да летиш. Първонаталното въведение/тюториал ми излезе точно два часа, но пък нататък може да е по-добра, още не съм почнал първия дънджън.

Който не може да подкара играта на USB logader GX - исото съдържа кратка презентация за моушън + и как да се ползва. Това автоматично почва преди да зареди самата игра, и няма да ви позволи да играете без да е гледано. Оправя се от настройките на USB loader преди стартиране на имиджа. Избирате алтернативния .dol, пускатае играта, гледате демото веднъж и после връшате на настройки по подразбиране. После няма проблеми, проверката е еднократна.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3483
Регистриран на: 14 години

Мнение vvarp8 години

Само шест дънджъна тоя път, като първите са тип tutorial. Хубаво, че последните три са сред най-доброто в поредицата. Пустинната локация е имала предпоставките да се превърне в нещо грандиозно, но за жалост е опропастена от арт екипа.

Предметите намират приложение навсякъде, не са за еднократна употреба, като преди. За сметка на това, не предлагат някакви невиждани механики - повечето "нови" предмети са такива само на външен вид и заместват предишни до болка познати неща. Единствено новия бумеранг и нео-лопатата не са клишета. Гърнето от Minish Crap е имало потенциал, но вероятно немощният хардуер ги е отказал. Във втората половина на играта се натъкнах на доста приятни пъзели и направо ме хвана яд, че са ги спойлнали - като видите плоча във или около дънджън, не четете какво е написано на нея.

За exploration не може да става и дума - светът е разбит на три микро области. Областите иначе са доста барнати като level design, тук-таме има пъзели и NPC. В това отношение Skyward Sword прилича на Link's Awakening и Majora's Mask. Това, което е във въздуха не го броя, защото е по-празно и от океана в Wind Waker. В цялата игра има само едно населено (от NPC) място, което е недостатъчно, независимо от размерите му. Продължителността е удължена изкуствено с може би най-досадните задължителни куестове в историята на поредицата.

Босовете са по-малко от дънджъните и почти всички са посредствени. Последната битка беше крайно разочароваща. Отделно, през цялата игра има едва десетина вида врагове. И това, след като в Twilight Princess бяха сложили дори мини-босове :roll:

Трудно е за вярване, че след пет години разработка са били отбой откъм съдържание. Имам чувството, че са орязали половината игра през 2009 и са нагодили останалато за Waggle Plus. Това е най явно при враговете и босовете - не стига, че са малко, ами и болшинството са с мечове :roll: За капак, Иуата каза, че Legend of Zelda Weeoo щяла да излиза преди 2014. Единственият начин да цъфнат с HD заглавие за толкова кратко време е да ни сервират изрезките от Skyward Sword.

Няколко съвета към играещите Skyward Sword:
+ махнете при първа възможност грозния интерфейс, дето заема половината екран.
+ не четете подсказки по плочи.
+ не давайте на капитан Очевиден да се обажда.


EDIT: :lol:
Изображение
Credit: jarosh

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7585
Регистриран на: 12 години

Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Мнение epedos8 години

Стига бе, как ше играя играта и няма да чета плочите, толкова ли е зле работата...
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
Dimo2
Console Ninja
Console Ninja
Мнения: 277
Регистриран на: 14 години

Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Мнение Dimo28 години

Тръгва ли играта ако нямаме Motion+ ?

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1223
Регистриран на: 12 години

Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Мнение Dementius8 години

Не, вече го разискахме по-горе. Даже и стартов екран не се показва ако нямаш приставката.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3483
Регистриран на: 14 години

Мнение vvarp8 години

Miyamoto:
With these advances, I think we can say that Skyward Sword is the ultimate Zelda game.

Aonuma:
I honestly think we cannot go back to button controls now, so I think that these controls will be used in future Zelda titles, too.
:miyamoto:

В същото време:
The Legend of Zelda: Skyward Sword has completely fallen off the top software sales charts in Japan, selling less than 320,000 copies in its debut holiday month.

The Wii game, considered by many as one of Nintendo's biggest releases for the system, has sold considerably less copies than other recent mainline entries for the long-running Legend of Zelda series, such as Phantom Hourglass and Spirit Tracks.
http://gamasutra.com/view/news/39354/Sk ... _Debut.php

:rolf:

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7585
Регистриран на: 12 години

Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Мнение epedos8 години

Аз си го обяснявам само с умрялата платформа, не ми го побира главата как иначе може да фейлне играта при добрите отзиви дето получи...
Като цяло гони милиона по продажби в цял свят, ама това за Зелда си е фейл.
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4373
Регистриран на: 10 години

Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Мнение RRSunknown8 години

Това тепърва ще се анализира но е ясно че има нещо гнило в концепцията и реализацията колкото и фенбоите да отказват да го признаят. И преди пак някой да ме охули че хейтвам - точно и в тази тема хората критикуват спорните моменти.

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3577
Регистриран на: 11 години

Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Мнение Jim Raynor8 години

RRSunknown написа:Това тепърва ще се анализира но е ясно че има нещо гнило в концепцията и реализацията колкото и фенбоите да отказват да го признаят. И преди пак някой да ме охули че хейтвам - точно и в тази тема хората критикуват спорните моменти.
Без съмнение. Обаче не ми се вижда като реална причина за липсата на ентусиазъм - моушън контролът получи почти само добри отзиви в предварителните прегледи на играта, аз от тук разбрах, че има проблеми със Зелдаа в това отношение.

Не знам доколко старите фенове на поредицата са още на линия, и доколко зелен елф и фея са способни да хванат новата аудитория, основно заета да избива терористи в цялата цветова гама на сивото и черното. Пък и маркетинга на Нинтендо е просто титанична геронтофилия.

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4373
Регистриран на: 10 години

Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Мнение RRSunknown8 години

б.т.в. Най-продаваната игра за декември е за Wii - Just dance 3 - 1 милион и 200 хиляди копия, тъй че едва ли хората са си захвърлили Wii-тата. От маркетинг и липса на олдскулъри също ме съмнява да е защото марио Карт 7 има записани 900 хиляди копия, Super mario 3d land 900 хиляди. Чак след тях е MW3 със 700 хиляди.
http://www.vgchartz.com/

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3483
Регистриран на: 14 години

Мнение vvarp8 години

Световнитe продажби сигурно са ударили 2-3 млн, което пак е зле де. Най-забавното в случая е, че се мъчеха всячески да се харесат на японската публика, било с animu презентация или с водене за ръка през цялата игра, ама накрая 300k :lol:

Отделно, продажбите разбиват на пух прах надеждите им, че Motion gimmicks могат да заместят реалния gameplay. Това че tech демотата Уй Спортс и т.н. се купуват като топъл хляб от определена група, не означава, че същите ще хукнат към Legend of Zelda заради motion controls. В същото време, почитателите на поредицата искат геймплей и не им се занимава с глупави аксесоари.
RRSunknown написа:Това тепърва ще се анализира но е ясно че има нещо гнило в концепцията и реализацията колкото и фенбоите да отказват да го признаят. И преди пак някой да ме охули че хейтвам - точно и в тази тема хората критикуват спорните моменти.
Да, проблемите са и на концептуално ниво (Motion Plus, пък каквото ще да става) и като реализация (претупани gameplay и съдържание, за сметка на Motion Plus).
Ама това твоето не беше хейт, а произволни и безпочвени приказки:
RRSunknown написа:Zelda Skyward sword - това се спрягаше за лебедовата песен на конзолата и беше кажи речи единствената причина изобщо да държиш конзолата тази година. И накрая лично аз видях (от гледане на филмчета) изключително слаба техническа игра на фона не на Wii игрите а на другите игри конкуренти за парите ми, слаба презентация и репетативност. Да не говорим за оплакването което чета навсякъде от невъзможността да се играе нормално през деня или на светнати лампи.
"Технически зле спрямо останалите игри за конзолата" - абсурдно твърдение, на една от предните страници съм обяснил защо.
"Слаба презентация" - точно в това отношение е добре - OST е най-доброто нещо в тази игра, дори cut сцените са ок.
"Повторяемост" - накъде без нея.
"Невъзможността да се играе нормално през деня или на светнати лампи" - абсурдно, няма такова нещо.

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4373
Регистриран на: 10 години

Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Мнение RRSunknown8 години

"Технически зле спрямо останалите игри за конзолата"
Откъде го съчини това? :?
И накрая лично аз видях (от гледане на филмчета) изключително слаба техническа игра на фона не на Wii игрите а на другите игри конкуренти за парите ми
Другите конкуренти за парите ми от сезона са Скайрим, Ънчартед - сещаш се. Игрите които мога да си купя и да играя в същия период - по-това сравнявам.


Това за проблемите при светлината го казва в подкаст един от редакторите на gametrailers и доказа с филмче какво става с прозорец зад телевизора през деня и как моушън плюса почна да губи чуствителност. Дори ти , ти самия си написал.
Иначе, боят с Motion Plus нито е реалистичен, нито е приятен, не е и прецизен.
За репетативноста - всички казват че има зверски бектрак , който го е нямало в старите зелди. На всичкото отгоре дори ти лично си написал
Продължителността е удължена изкуствено с може би най-досадните задължителни куестове в историята на поредицата.
Босовете са по-малко от дънджъните и почти всички са посредствени. Последната битка беше крайно разочароваща. Отделно, през цялата игра има едва десетина вида врагове. И това, след като в Twilight Princess бяха сложили дори мини-босове
Слаба презентация" - точно в това отношение е добре - OST е най-доброто нещо в тази игра, дори cut сцените са ок
Ти гирар хироу ли играеш, Метал геар Солид ли не мога да разбера защото аз под презентация точно за тази игра имам предвид графиката като техническа част и арт.
И не не съм само аз в това мнение - ще цитирам хора от форума
Подпуках Зелдата - ами Wii-то е за кенефа, колкото и да ми се напъват от Nintendo. Баси назъбената графика, освен че е постничка откъм детайли, което нали не го считаме за проблем.
Да, като цяло презентацията е доста фейл.
И самия ти:
Иначе за визията, като art direction, Twilight Princess безспорно превъзхожда разностилната шарения в Skyward Sword.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3483
Регистриран на: 14 години

Мнение vvarp8 години

Да, проблемите са и на концептуално ниво (Motion Plus, пък каквото ще да става)
и като реализация (претупани gameplay и съдържание, за сметка на Motion Plus).
Останалото са бели кахъри:

Презентация = графика (технология), звук, cut сцени, арт, диалози. Презентацията е ок, не е главозамайваща, но определено не е провал.
Ама точно презентацията да ти е най-големия проблем. Това да не е интерактивен филм? Ако е презентацията е толкова важна за теб защо играеш Skyrim, а не Heavy Rain или Uncharted?

Повторяемост означава да ти сервират едни и същи пасажи, било то нива, битки... Което е нормално, но при Skyward Sword не прекаляват. Аз говорех за недостатъчното съдържание - малко дънджъни, малко босове и т.н. Защо са си играли да удължават продължителността с глупави куестове, като със същите усилия са можели да скалъпят още някой дънджън или град?

За Motion Plus - отново, не знам някой да е имал проблеми с лампи и прозорци, oт теб научавам. Моето TV не е толкова далеч от светлинни източници, но не съм имал ядове.

Колкото до прецизността - ок е, трудно биха я направили по-добре. В същото време, не може да се сравнява с реактивността, на това да натискаш бутони.
Но истинският проблем е геймплеят на самите битки, а не управлението. Млатиш се, като в предишните игри от поредицата, но със свръх реалистично управление, което проточва битките. Ако и самите битки бяха изградени с адекватнo развита бойна система и с врагове с AI, нямаше да има проблем - в момента просто не е интересно.

EDIT:
Стига с тази презентация, направили са каквото могат с античния хардуер и са го изстискали на 100%. Проблемът е в платформата, не в заглавието.

Иначе, за "разцепването", заглавието определено е от калибъра на големите неща през 2011. Просто стандартите поставени от предишните игри от поредицата са твърде високи. Ама да видим, сега като ще минават на по-кратка разработка, дали няма да ни накарат да си спомняме с умиление за Skyward Sword :lol:

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4373
Регистриран на: 10 години

Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Мнение RRSunknown8 години

Аз не съм казал че са черни кахъри а че това според хайпа трябваше да е най-разцепващата игра за Wii въобще и да конкурира големите екслузиви на другите платформи. Ама не се получи така и просто е добра игра - една от многото.
Туилайта никой дори не си я е помислял да я съди защото тя си беше гейм куб порт.


Иначе Скайрим според мен има по-добра арт презентация и от Ънчартед и от Хеви Рейн. Презентацията не е най-важното нещо но ако се набива на очи моралното остаряване става проблем.

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3716
Регистриран на: 14 години

Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Мнение DETONATOR-M8 години

Играта ми допадна доста. Сметам да прасна едно фенбойско ревю тия дни :)
Има си дразнещите неща, но като направя сравнение с други заглавия, направо са бели кахъри.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3483
Регистриран на: 14 години

Мнение vvarp8 години

werk написа:Само според мен ли тая игра има по-добра графика от новата зелда ? Не говоря за стила на дизайна ,избора на цветове и т.н. а за качеството на текстурите :roll:
Няма как заглавие за куба да е било с по-добри текстури от такова за уя:
http://i.minus.com/ifK9goqjRiMR7.png vs http://i.imgur.com/ZeKVC.jpg
http://i.minus.com/iuiL8ZNOgDUe6.png vs http://i.imgur.com/LcqTB.jpg

Потребителски аватар
werk
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1596
Регистриран на: 13 години

Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Мнение werk8 години

Еми не знам ама при мен новата зелда не изглеждаше така , пък и хем беше на LCD тв с компонентен кабел..тези шотове сигурно са от този Долфин емулатор на някво здраво пц с настройките на макс... :roll:

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1223
Регистриран на: 12 години

Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Мнение Dementius8 години

werk написа:Еми не знам ама при мен новата зелда не изглеждаше така , пък и хем беше на LCD тв с компонентен кабел..тези шотове сигурно са от този Долфин емулатор на някво здраво пц с настройките на макс... :roll:
Точно.
Зелдата на конзолата е меко казано грозна, при мен на места картината е леко двойна (3д уонаби).
Шотовете са от делфина на максимална резолюция, 1080п и всички шейдъри нахвърляни. На такива настройки е неиграема с 6 кила рам и ГФ 465

Отговори
Подобни теми
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

1 гост