The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Going third party since 1889.
Отговори
Потребителски аватар
marchisio_
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 140
Регистриран на: 4 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение marchisio_2 години

Аз я минах и след това заредих стар сейв. Но няма new game + до колкото видях.

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1223
Регистриран на: 12 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Dementius2 години

Няма new game + и след последната битка не можеш да си запазиш играта.

Зависи каква част от играта си минал. Можеш да я врътнеш сега, или пък да си минеш каквото ти остава преди Ганън.

Аз я врътнах и за момента я оставих - знам горе долу какво ми остава като шрайнове и странични куестове, но мисля да направя още една по-дълга сесия като излезе длц-то.

Потребителски аватар
Ju1968
Контакти:
Console Ninja
Console Ninja
Мнения: 365
Регистриран на: 5 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Ju19682 години

Не разбирам. След побеждаването на Ганън мога ли да продължа да експлорвам Хайрул или не?

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1223
Регистриран на: 12 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Dementius2 години

Много некадърно го обясних, извинявай.

Да, след като минеш Ганън можеш да продължиш да си цъкаш. Само че продължаваш от последния ти запис преди последната битка, защото играта не ти запазва прогреса след като я превъртиш.

Потребителски аватар
Ju1968
Контакти:
Console Ninja
Console Ninja
Мнения: 365
Регистриран на: 5 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Ju19682 години

Някой знае ли защо като дефлектна лазерен лъч от Гардиън или Ганон с Hyrule Shield, той се отразява настрани, с не към този, който го е изстрелял? Нали точно с този щит се минава най-лесно Ганон? Да не би аз да не правя но както трябва?

До сега не съм имал проблеми. Ползвал съм щитове, падали от Гардиъни в шрайнове. Задържа ZL и лъчът директно се връща назад и поразява. Но с този конкретно (Hylian Shield) се отразява настрани.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3483
Регистриран на: 14 години

Мнение vvarp2 години

Обстоен и добре аргументиран разбор на:
+ изследователската част
+ дънджъните и пъзелите като цяло
+ бойната система, враговете и битките
+ системата за екипировка
+ разказвателната част
+ няколко думи за допълнителните задачи

текстова версия

Не съм гледал целия видео-ферман, но до голяма степен се припокрива и с най-беглите ми подозрения от последните няколко страници. Монолитаджиите са за повишение, Фуджибаяши и Иуамото за гонене, а Аонума за пенсия :lol:


Потребителски аватар
me3x
Контакти:
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3655
Регистриран на: 14 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение me3x2 години

Първи впечатления след 10 шрайна, леко шматкане в три зони и нито един дънджън.
Играта е имала потенциал да се превърне в нещо наистина грандиозно. Светът е маса огромен, постоянно те тласка да експлорваш, а самия експлорейшън е маса кефещ с прилежащите му размах, свобода, стил етц. Ако в предишните Зелди оувъруърлда беше само прелюдия към дънджъните, то тук свободно може да изнесе цялата игра на плещите си. Дори на мен ми е трудно да го повярвам, че изобщо го изричам(дънджъните в Зелда баси), но след като пообиколите из светът в играта ще разберете какво имам в предвид. Одеве катерих една скала и взе че заваля. Линк почна да губи контрол на захвата си и се пусна :shock: - после се закачи отново, но по бавно напредваше по стръмния зъбер. Просто има неща, които не са второто пришествие, но прекрасно сработват помежду си, изграждайки един свят, който няма да ви се иска да напуснете. Сега да се върна на второто ми изречение и по скоро да спомена доводите си. Основния проблем е бойната система и битките като цяло. Просто лайна. AI-то, криптираните лошковци на "седянка" до буре с динамит(wut?!?), минималния набор от атаки и тн. правят патакламите тягостни и зверски контрастиращи върху качеството на всичко останало. Защо бе мамка му тъпа - толкова ли не можахте да скълъпите нещо ново и работещо за милиарден франчайс? Нека не е революция - просто по стегнато, скоростно, с повече свобода, правилната камера, анимации, арт етц. Другата ми по дребна забележка е в липсата на каквато и да е интеграция на малкия екран от пада. А той винаги е ''On'' така или иначе. Ми забодете му един ''Live Map'' поне бе бахти. Без това тая карта я викам с бутона на всеки 2-3 минути!? btw не знам кво сте се разревали толкова за тоя фрейм - в 95% от играта не мърда от 30. А и с тоя чупен лабут(където обикновенно се случва дропването) фрайма е най малкото, което трябва да ви тревожи и прави впечатление. Най-ми е интересно как никой не обърна внимание на генералния проблем, а пък фрейма боде очи та пушек се вдига :)
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5925
Регистриран на: 14 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение king_of_the_universe2 години

Огромен и интересен свят и шитлив бой? Хърайзън казва "Здрасти!" :D
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3183
Регистриран на: 11 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение danailkiller2 години

Амиии, аз лично Wii U версията на играта не съм виждал, там само първоначалните анализи бях гледал и имаше зверски проблем тогава. Може би с патчове са пооправили нещата, но поне от това, което първоначално се видя то имаше зони и моменти където кадрите падаха до твърде ниски цифри, за да можем да я наречем играваема. Именно затова и повечето хора му обръщаха внимание :).

Относно бойната система аз просто не съм съгласен с @me3x, не знам той какво е очаквал, но бойната система е на доста прилично ниво, всичко се усеща и управлява съвсем "правилно" и няма абсолютно никакъв проблем с анимациите. Сега, че не открива топлата вода бойната система си е така, но реално погледнато не виждам никаква обосновка в критиките, които си написал.

От моя гледна точка единственият реален минус на бойните механики е лесното чупене на оръжията (все едно са от шперплат), но това си е core механика в играта, цялата икономика е основана на постоянно сменяне на по-обикновените оръжия и пазене на 2-3 по-специални за тежките битки.

Но така де, може би нямаш все още нужното време да пробваш по-разнообразни оръжия и да видиш малко по-шашави гадове и ситуации... знам ли, а може би просто си очаквал нещо по-различно и затова така...
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1223
Регистриран на: 12 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Dementius2 години

И аз не съм особено съгласен за бойната система. Кемповете с бурета и метални предмети до тях не са навсякъде, но определено ги има. Също така имаш и много възможности - можеш да гръмнеш буретата с лък, или пък да вдигнеш металните кутии с магнита и да пометеш целия кемп с него. Или пък да изчакаш да стане нощ и да луутнеш квото има за крадене - даже и да не се биеш. Или пък просто да им влезеш централно посред бял ден и да пробваш да изчистиш моблините наведнъж. Можеш и да донесеш една кокошка в кемпа, да я хвърлиш там и да видиш какво ще се случи.

Чупливите оръжия определено са по-дразнеши, особено в началото. Ще имаш по едно-две по-добри и ще си ги къташ докато не се наложи да ги ползваш. Като пообиколиш малко света ще намериш по-добри и ще видиш къде точно можеш да си вземаш резеврни всяка седмица (blood moon).

А относно Wii U пада - някъде бяха казали, че Минти са го оставили нарочно, за да може играта да е възможно най-еднаква и на двете конзоли. Лично мисля че е BS, наистина можеше да сложат една карта, даже и да не е много интерактивна.

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3716
Регистриран на: 14 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение DETONATOR-M2 години

Аз имам и двете версии. Идентични са.
Wii U версията върви в някои селища с по-малко кадри.

Бойната система е базирана на хитбоксове така, че някаква велика хореография не може да се очаква.
Според мен, AI-то наистина е базово, но са го компенсирали с по-големия демидж, който вкарват гадинките.
Честно казано това е Зелдата, в която съм умирал най-много пъти.
Идеята на сетъпите с гардовете, в това число гоблини до буре с барут и над кампа им подозрително стърчаща скала, е да да подтиква играча да експериментира с тууловете. Ако е наблюдателен ще ги мине лесно - бутка камъка върху кампа, взривява се бурето и минава после като на парад да обира луута.

Аз пък се гавря с гардовете. Обикновено те си подпират оръжията на някой дънер. Минавам стелт, обирам оръжията и после атакувам тоя на кулата, да речем. Гардовете се юрват да си вземат оръжията, ама ги няма и се паникьосват, чудят се какво да направят. Всъщност е доста забавно.

Разрушаването на оръжията е решение с две остриета. Хем е досадно, хем те кара да търсиш нови и нови оръжия. Сигурен съм че по тази тема нейде в Нинтендо поне една година са се счупили от тегави срещи дали да го имплементират или не. Не е било лесно решение.

Както и да е - играта е страхотна и поне за мен е с класи над Horizon-а. Разчупва open world жанра, вкарва нови елементи, преплитайки ги с други, които са познати отдавна.

За мен има един личен недостатък - омръзва след определено време и ти писва да се луташ насам-натам. Ама то си е субективно.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3483
Регистриран на: 14 години

Мнение vvarp2 години

Каквото каза DETONATOR-M. Най-вече за омръзването. В много отношения, първите 20-30 часа са екстра, ама просто няма дълбочина като за една 100-часова игра, разнообразие пък хич. Независимо, че самата карта е баш със 100-часов мащаб.

Бих допълнил две неща за боя. Dodge-ването не разчита на тайминг или близост, което е доста глупаво. Друг такъв момент са статистиките на броните и оръжията - ако се биеш с low-level оръжие срещу враг с високо ниво броня, не нанасяш поражения и обратното, ако ти си с такава броня, все едно си безсмъртен :roll:

По въпроса със сравненията, аз най-сетне нищя Witcher 3 и на базата на пъвите няколко часа, бая дървенее и просто го няма това ниво на интеракция с околната среда. За сметка на това, дълбочината при различните системи е налице, разнообразие бол, да не говорим за разказвателната част.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5925
Регистриран на: 14 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение king_of_the_universe2 години

Аз истински отворен свят с пипната бойна система никога не съм играл. Уичъра е хем балет, хем дървен. Хърайзъна е такава безобразна камера отблизо, че най-добре е да се снайпва с лък. Ниъра е най-близо до истината, но от всички тези игри очевидно той разчита най-много на боя. :) Но трябва да се изиграят всички изброени - имат достатъчно достойнства, които компенсират недостатъците.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
Ju1968
Контакти:
Console Ninja
Console Ninja
Мнения: 365
Регистриран на: 5 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Ju19682 години

Някой играл ли е най-новото DLC? Аз днес го започнах и съм със смесени чувства.

Потребителски аватар
marchisio_
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 140
Регистриран на: 4 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение marchisio_2 години

Аз си преебах сейва на нормал моуд и се опитах да го почна на мастър-а и набързо се отказах. :D

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3483
Регистриран на: 14 години

Мнение vvarp1 година

Това ли е голямото разширение за 20 кинта. Вече е ясно защо го пуснаха с най-голямо ошумоляване. Не стига, че няма почти нищо, ами и трябва да редиш някакви мисийки и да минаваш наново цели пасажи за да отключиш въпросното нищо. Пак поне има мотор :lol:

http://www.eurogamer.net/articles/2017- ... eally-work
The Champions' Ballad doesn't rework the map and doesn't extend it either. The Champions and the events of 100 years ago only appear in some typically cheesy cutscenes. The main quest, which can only be started after you have tamed all four Divine Beasts, takes you through a series of [...] challenges - riddles, combat, races that have you literally jumping through hoops - which in turn unlock 16 new shrines and remixed versions of the four Divine Beast boss fights. At the end there is a new dungeon, and it is excellent - but it isn't some new Water Temple. It is to all intents and purposes a fifth Divine Beast, compact and ingenious, with puzzles that reorder the geometry of the rooms themselves.
[...]
The issues are, first, that none of this does anything the game didn't already do. [...] It becomes the one thing that Breath of the Wild had so remarkably managed to avoid, the classic curse of the open-world game: a checklist of coordinates to visit as you ping around the map with fast travel.
:miyamoto:

Потребителски аватар
Ju1968
Контакти:
Console Ninja
Console Ninja
Мнения: 365
Регистриран на: 5 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Ju19681 година

Други бяха очакванията за това DLC.

На мен много ми харесаха новите шрайнове и куестове, но всичко беше направено с вече готови assets. Нямаше нищо ново чисто визуално или по някакъв начин да пречупи формулата. Рециклирана работа. Доста добре, но рециклирана.

Играта наистина има проблем с разнообразието и това DLC беше повод да се адресира това. Пропусната възможност. Иначе си струват 40-те лв според мен.

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3183
Регистриран на: 11 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение danailkiller1 година

Ju1968 написа:
1 година
Иначе си струват 40-те лв според мен.
Без да говоря специфично за това DLC то НЯМА как единично допълнително съдържание, което да си струва 40лв. Най-малкото, защото това е 1/3 от играта дори на пълната й цена.

Тоест искаш да кажеш, че това (очевидно) убитото DLC според теб струва колкото 1/3 от Зелдата купена на ден първи?! :? :shock:
Последна промяна от danailkiller на 22 дек 2017, 16:20, променено общо 1 път.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5925
Регистриран на: 14 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение king_of_the_universe1 година

40 левчета за ДЛС? Аз повечето нови игри ги взимам като се смъкнат до тази цифра. :D Но всеки си има предпочитанията.
Don't shoot! I'm a human!

Отговори
Подобни теми
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

1 гост