The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Going third party since 1889.
Отговори
Потребителски аватар
Ju1968
Контакти:
Console Ninja
Console Ninja
Мнения: 365
Регистриран на: 5 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Ju19681 година

danailkiller написа:
1 година
Ju1968 написа:
1 година
Иначе си струват 40-те лв според мен.
Без да говоря специфично за това DLC то НЯМА как единично допълнително съдъръжание, което да си струва 40лв. Най-малкото, защото това е 1/3 от играта дори на пълната й цена.

Тоест искаш да кажеш, че това (очевидно) убитото DLC според теб струва колкото 1/3 от Зелдата купена на ден първи?! :? :shock:
Не мисля, че това е правилната математика за пресмятане на цената на едно DLC.

Допълнителният контент се гледа по друг начин и се купува от хора, за които оригиналната игра струва много повече за тях, от колкото 60-те долара, платени за нея. Аз направих над 200 часа в Зелда, реших да пробвам DLC-то и смятам, че получих добър content за парите си.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3483
Регистриран на: 14 години

Мнение vvarp1 година

Минах почти всичко, барабар с "голямото" разширение. На PC ofc :cain:

Това, което ме подразни е как редом с гениалните моменти са натикали немалко дивотии. Като именно дивотии са "наградата" за приключенската част.

Добър пример е огромната базилика, намиращ се на дъното на още по-огромен каньон. Часове катерене и търчане, придружени с кеф, че откриваш нещо специално, а то се оказва две помещения на кръст и празен shrine :roll:

Гигантската карта може съвсем буквално да се обикаля седмици наред, а има точно 3 странични неща за правене - еднообразни битки с 2-3 вида врагове, събиране на 900 каръци, вадене на сандъци. Куестовете, кулите и храмовете тук са чиста проба основни дейности. Но от 120 храма няма и 20, които да си заслужават, при куестовете процентът е още по-никакъв, при кулите едва няколко (от близо 20) бяха изградени като реални предизвикателства със засади и вражески лагери. Баш-основната линия, известна като бий Ганю, прекалено често минава за отбиване на номера с линейни пасажи, водене за носа, скриптирани ситуации. По този начин се получава откровено противоречие с отворения, системен подход на самата игра. Нали именно в системността се крие гениалността на Breath of the Wild, защо тогава я отричат?

Човек има чувството, че са гонили някакъв количествен норматив. Допреди Skyward Sword, като че поредицата поддържаше ниво. Още от плановия етап, всичко беше така балансирано, че накрая, отделните елементи да бъдат със сходно високи качества. В резултат, далеч не се налагаше да циклиш часове с надеждата (отново) да попаднеш на нещо интересно.

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7585
Регистриран на: 12 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение epedos1 година

danailkiller написа:
2 години
Амиии, аз лично Wii U версията на играта не съм виждал, там само първоначалните анализи бях гледал и имаше зверски проблем тогава. Може би с патчове са пооправили нещата, но поне от това, което първоначално се видя то имаше зони и моменти където кадрите падаха до твърде ниски цифри, за да можем да я наречем играваема. Именно затова и повечето хора му обръщаха внимание :).
Играта е повече от "играваема", просто ти си се бъгнал генерално - нали те чета във всяка тема обясняваш за резолюция и фреймрейт, само че това не е форума на РС мания... Играх я около 35-40 часа на WIIU, видях доста, включително и 2 дънджъна и за тия дропове би примрънкал всеки от нас, но неиграема би я нарекъл човек, който не е играл нищо преди пс360 джена, когато 15 фпс беше често явление, 20фпс беше стандарт, а 30фпс - невиждан лукс :lol:

Иначе с поста на vvarp малко или много съм съгласен, с уговорката, че сред тоновете циклаж все пак има и немалко моменти, които правят цялото това нещо да си струва. Дракона в планината, който ме накара да се чувствам като в SOTC, например. Пълно е с различни локации и неща за правене в тоя огромен системен свят, които разчупват и те държат в интерес постоянно. Поне от каквото видях експириънса ми беше - аха да ми писне еднообразнието и откривам нещо напълно ново, което да ми задържи интереса.

Така че съм съгласен с почти всичките критики, защото и аз си ги мислех през цялото време (за дънджъните, за шрайновете, за кулите(!)), за оръжията... но все пак го има и момента, че доста от нещата са опционални, така че може човек да подмине поредния кемп със сандък, ако реши, че му е писнало да събира съчки (pun intented :lol: ) и просто да се разходи из разнообразния и красив свят и да попадне на куп нови неща. Отново ще спомена SOTC - там няма нищо в пустия свят и пак го обходих целия пиксел по пиксел с огромно удоволствие. Ами и в Зелдата се чувствах така през цялото време. В целия свят ме дразнят селата само... винаги са ме дразнили в Зелда игрите.

Мисля да си я доиграя скоро, да видим година по-късно какво ще ми е мнението по въпроса. Ще гледам да се сетя да пиша :yes:
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3483
Регистриран на: 14 години

Мнение vvarp1 година

Ако имаш PC средна хубост, играй направо "дефинитивната" версия. Кеф ти стабилни кадри (от 30 нагоре), и нормални за 2018 резолюции. Даже ако си с SSD, зарежда по-бързо. Лично, срещнах само един постоянен и непреодолим бъг - low-poly вълнички при пустинния мини-бос, което, разбира се, е нищожен кахър. Останалото е супер.

Иначе за качествата и (големите) издънки, мисля да драсна един ферман в темата за поредицата. Щото за едно наистина легендарно продъжение, просто трябва да запазят основните предимства и да си оправят простотиите.

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3183
Регистриран на: 11 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение danailkiller1 година

epedos написа:
1 година
...просто ти си се бъгнал генерално...
Напълно съм съгласен с теб, веднъж като докарах 120 стабилни кадъра и вече всякакви падания много ме дразнят - да не говорим ако падат под 30 кадъра пък. По тоя повод игри, които иначе бих ги играл без никакви забележки и притеснения сега не ми носят никакъв кеф и с много мъки дори успявам да ги мина, какво остава да ги оценя.

Това си е проблем сам по себе си - не споря 8) .
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3483
Регистриран на: 14 години

Мнение vvarp1 година

[...]
Колкото до Breath of the Wild, подкрепям всичко казано за заслугите. Това, което загатнах e противоречието между основната кампания и останалата част от играта. Кампанията е линейна, в лошия смисъл на думата, всичко друго не. И не е до разказване на история. Добър пример са релсовите пасажи, чрез които получаваш достъп до дънджъните-колоси. Направо дефиниция за изсмукано от пръстите.

Най-безобразни обаче са "загадките", които правят достъпни две от четирите главни зони. При пустинята трябва да влезеш в едно село, обаче ако те видят те изхвърлят. Един час сигурно се промъквах отвсякъде докато установя, че ме засичат автоматично. Това, в игра, в която по принцип има stealth :facepalm: Единственото решение е да се джендъризираш, също обект на пределно алогичен куест. При вулкана се подпалваш от горещината - традиция от Ocarina of Time. Само дето тук не умираш за 10-15 минути, а за броени секунди. Въпреки всичко, успях някак да стигна до селото, но нямаше как да купя нужната екипировка. Единственият начин за минаване нататък се оказа "помощта" на някакво незабележимо NPC. Без абсолютно никаква индикация. Чак се наложи да гледам в нета, което е провал за дизайнерите.

Естествено, няма как всеки един аспект от заглавието да получи нужния бюджет, но описаните дивотии не са някакви странични задачи, а неща, с които всеки ще се сблъска.

Общо взето, Breath of the Wild е добра илюстрация защо аджеба следва да се избягват линейните пасажи при игрите, наблягащи на симулации. В 90% от времето всичко е шест, ама останалите проценти толкова тровят метафоричния кладенец, че чак биват обсъждани по форумите :smug:
epedos написа:
1 година
За вулкана нямах никакви проблеми. Нямаше ли храна с куул даун ефект? Дори и да няма - имаш гореща зона, оправяй се. Не може да си влезеш откъдето си искаш, но няма и никой да те води за ръка. Не мисля, че е добър пример.
Няма алтернатива. Хубаво ме сети и за храната - като стигнах вулкана, ходих специално да фармя охлаждащи съставки. Само за да се окаже, че нямат ефект :facepalm: Затова тръгнах да катеря без.

Единственият начин да минеш тази част е случайно да си попаднал на NPC. Това е тото, не добър дизайн. Проблем очевидно има, щото в никоя от другите зони не е така - за студа има 3-4 решения, за жегата и бурите също. Да не говорим, че моментът със запалването е заимстван от Ocarina of Time, където беше реализиран интуитивно. А Окарината хич не е пословична с отвореност и системност, даже напротив.

Отговори
Подобни теми
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

1 гост