Metroid Prime Trilogy

Going third party since 1889.
Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4662
Регистриран преди: 14 години

Re: Красиви кадри от игри!

Мнение cain8 години

Metroid Prime 3 наистина изглежда феноменално o.O
PC mustard race

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3499
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp8 години

cain написа:Metroid Prime 3 наистина изглежда феноменално o.O
И другите двe са така, ама нямам подходящи шотове. Горните са предимно от портфолиа на бивши и настоящи 3D артисти на Retro Studios. Естествено, голяма част от локациите ги няма в тях.

Миналото лято, като преигравах компилацията с трите, видях че са сложили screenshot tool и бях насвяткал стотици снимки. Ама като не могат да се експортират :facepalm:
RRSunknown написа:Къде се записват - ако са на харда или SD картата може да се пробваме да ги екстрактираме.
Няма опция за прехвърляне. Дори да се дъмпне NAND-a на Wii, пак не се знае къде са завряни и в какъв формат...

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4394
Регистриран преди: 11 години

Re: Красиви кадри от игри!

Мнение RRSunknown8 години

Къде се записват - ако са на харда или SD картата може да се пробваме да ги екстрактираме.

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4394
Регистриран преди: 11 години

Re: Красиви кадри от игри!

Мнение RRSunknown8 години

Тогава какъв е смисъла тогава ? Трябва да пробвам да видя - все си мислех че са в SD картата ..

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3499
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp7 години

king_of_the_universe написа:Скоро ще ми пристигне Адъ Ем - хубава игрица, но нищо общо с двата уникални Метроида за Куба. Кърапшъна - хмм...[...]
Е как, Prime Corruption е сила :bow:
Гледай да вземеш компилацията с трите - Metroid Prime Trilogy, докато все още се намира на цената на Corruption.


В тоя ред на мисли, едно от големите безумия на Минти напоследък, е че пропъдиха всички работили по поредицата Metroid Prime. И то като се има предвид колко къртеха Prime-овете не само от творческа, но и от пазарна гледна точка.

Other M, от друга страна, е колосална издънка. Концепцията е малоумна, а реализацията е :lol:
+ уж е екшън, ама се играе с 2 бутона
+ уж е в 3D равнина, но се управлява с d-pad
+ уж е приключенска, но си принуден непрестанно да превключваш от 1-во лице, при което не можеш да се движиш :lol:
+ и най-вече, уж е Metroid, а нивата са дребни, праволинейни и copy/paste-нати

Потребителски аватар
ZaG
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3714
Регистриран преди: 13 години

Re: Metroid Prime Trilogy

Мнение ZaG6 години

Вчера започнах Metroid Prime 1, малеееееее каква игра. Направо ми е трудно да повярвам че е за гейм кюб. Планетата е като жива направо, дори да изключим кадовете които щъкат навсякъде, има разни други крийчъри, растения които си никнат и мърдат, различни неща които реагират било на присъствието ти или на стрелба. Адски радващо е и как визьора се зацапва. Въобще играта билдва мека яката атмосфера!
Fight for those you have lost and for those that you dont want to lose !
Изображение

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3599
Регистриран преди: 12 години

Re: Metroid Prime Trilogy

Мнение Jim Raynor3 години

Вдъхновен от AM2R реших да си продължа зарязаното на Echoes преиграване на праймовете.

Влизам при boost guardian и си стягам халката инстинктивно, защото имам спомени как на GC тоя бос ме е докарвал до нервна криза. Бях на 14-15 като излезе играта и спомням как виках толкова силно, че майка ми дойде да ми се кара. Сега ръцете ми се потят на wii-mote-a, и си повтарям "не спирай да скачаш, не спирай да скачаш".

Изринах го от първия път. Викам си, "бахти ултра хардкор олдскул хипстър нърда, дет съм станал". Кор - нърфнали го били за трилогията. Барабар с цялата трудност май (normal e easy. :lol: Oh, well.


Иначе Prime 2 си държи. По-зле е от единицата в някои важни отношения, определено - оляли са се от backtracking, въобще не я помнех така.

Събирането на ключовете за храмовете ме дразни (трите идентични за всеки отделен, не в края), по същия начин, по който ме дразни събирането на sages в Зелда. Не е драма, че играта става линейна, а че всъщност не те стимулира достатъчно. Ключовете нямат контекст и не са интересни, нито от сюжетна, нито от игрова гледна точка. Когато заключиш следващото ниво със специално умение (примерно powerbomb), знаеш защо не можеш да продължиш напред и има вътреигрова логика. Когато обаче го заключиш зад намирането на три произволни предмета, резултатът е "оф, пак ли да ги събирам тия". Или оставяш съдържанието да говори само за себе си (т.е., нямаш случайни предмети, а sequencing-ът зависи само от уменията , както е в Super Metroid), или даваш интересна сюжетна обосновка за fetch quest-a.
Scavenger hunt-a в края (който си го има и в трите, за да сме честни) ме дразни по-малко, защото е предпоставка да мина навсякъде и да обера каквото ми остава до 100%. Но в Corruption това го направиха най-добре.

Мрънкам, защото това е черното петно (макар и не единственото) на иначе много добра игра. Предстои ми да припомня и 3, но като че ли това е Prime играта с най-добрата употреба на morph ball-a - разчупва ритъма на играта много добре. MB Скачането с wii-mote обаче е по-непрецизно, като тук се усеща повече от единицата.

Босовете са най-разнообразните в поредицата, а сега в трилогията явно са и по-лесни, та никъде не издивява човек. Харесва ми и цялостната визия - вярно, по-еднообразна цветово е от другите, но за разлика от предходните игри в поредицата, включително двуизмерните, е по-консистентна и изгражда по-убедителна планета - няма леден свят, огнен свят, тревен свят и т.н. клишета. Знам, че Sanctuary Fortress се води най-добрата локация в играта, но аз лично повече харесвам Torvus Bog - за мен е сред най-доброто в поредицата. За музиката - любимият ми main theme изобщо.

Още някои недомислени неща - мунициите на тъмния/светлия лъч (и първия път, и сега, уж на easy, постоянно нямах патрони, и така и не ги ползвах освен когато играта ме принуждаваше) прекомерно назобани с живот нормални врагове. На ръба съм и за Dark Aether, хем хитра идея, хем някак бързаш да се махнеш от там през повечето време, което не е метроидско.

On to Corruption again.

Потребителски аватар
Chakan
Контакти:
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 588
Регистриран преди: 9 години

Re: Metroid Prime Trilogy

Мнение Chakan3 години

Аз бера срам, че още не съм ги изиграл. Чакат и те ваканция за маратонно playthrough и вече като са зад гърба ми двата Xenoblade-а, се надявам че Прайм трилогията ще е следващата... А и няма лошо да имам по някой неизигран Метройд, че Federation Force все още не ми вдъхва доверие, а уви, друго от поредицата не очаквам скоро.
I have hunted evil for no less than a thousand years, for I am cursed to live until all supernatural evil is destroyed...I hunt...and fight...and kill...until the end of my curse.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3499
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp3 години

Хич не чакай ваканции - и трите са сравнително кратки, 12-15 часа всяка :D


По въпроса с продълженията на Prime 1, те определено го надграждат в малкото възможни посоки - чисто нови и интригуващи светове за разучаване, както и битки с повече от оригинални врагове. По този параграф са по-цялостни продукти от оригинала, който беше незавършен като съдържание. Затова съм склонен да им простя, че изгубиха от магията на Prime 1 с разни дребни недомислици, за които е писал Raynor. Като въпросните недомислици се коренят точно в 3 генерални дивотии.

Едната е, че се опитват да компенсират идентичния с оригинала gameplay, който просто няма как да се надгради или промени по съществен начин. И го правят добавяйки разни механики-клишета :idoh: Dark world в Echoes и hyper mode в Corruption са добре на хартия, но са gimmicks, реализацията е спорна, нуждата от тях още повече.
Друго нещо е, че предават устоите на поредицата в безуспешен опит да се харесат на тълпите. Това се изразява както в линейност (ключовете в Echoes, планетите в Corruption) и водене за носа (NPCs), така и в сополива експозиция тип непреднамерена пародия на Halo. Макар, че е по-скоро пародия на пародия :smug:
А това с т.нар. финални fetch quests е откровен идиотизъм. "Причината" да ги има в оригинала е, че липсваха нива, врагове и босове. Със същия номер излязоха и при Wind Waker. Ама защо са ги оставили и в уж завършените продължения, вместо да си оправят структурата на нивата?

П.П. Навремето, Sanctuary Fortress ми сервира масивен бъг и се наложи да почна отначало. Ама пак твърдя, че крепостта, барабар с Quadraxis е да бест, не в поредицата или жанра, а по принцип. Като другите светове (Phendrana, Chozo Ruins, Orpheon, Torvus, Bryyo, Elysia...) почти не отстъпват :monocle:

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3499
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp3 години

Малко размишления за трилогията и за поредицата като цяло.

Ретроидите не са просто Metroid в 3D. Концептуално си падат духовни наследници (извънземни светове, изолация, lore и т.н.), но начинът на игра е различен - акцентът пада върху битките, пъзелите и четенето за сметка на дуото platforming/traversal. Като тази промяна не се дължи толкова на трите измерения, колкото на различните екипи и философии.

Независимо от разликите, резултатът, в лицето на първия Prime е нереално и отвинтващо глави заглавие. Дело на западняци, напълно неизвестни разработчици от фалиращо студио, разполагащи с по-малко от 2 години и то под тираничния и доказано непродуктивен режим на Миямото. Нереалното е, че при тези обстоятелства успяха не само да направят революция, но и да я реализират по начин, граничещ със съвършенството. И то от раз :bowily:

На самата трилогия може да се гледа като на една творба и като такава е шедьовър. Ако частите се разглеждат поотделно, има както елементи на гениалността, така и дразнещи недомислици. Ако пък най-доброто от трите се събере на едно място, то определено задминава постигнатото от Super Metroid през вече далечната 1994.

И също като Супера, трилогията обезсмисля по-нататъшните свои продължения с перфектността си и с цялостността си. Другото сходство е липсата на приемственост - Ментендо разпуснаха и двата колектива (1994 и 2007) и от 6+ години се мъчат да преоткрият екшън-приключенията и Metroid с новосформиран екип. Но вероятността да го направят за трети път не е голяма.

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3599
Регистриран преди: 12 години

Re: Metroid Prime Trilogy

Мнение Jim Raynor3 години

също като Супера, трилогията обезсмисля по-нататъшните свои продължения с перфектността си и с цялостността си.
Съгласен съм, че трудно може да направят нова игра, която да е революция като MP или SM, ама не съм съгласен (по изцяло субективни причини), че това обезсмисля продълженията. По тази логика Минти трябваше да секнат зелдите на Окарината, защото TP и SS са същата песен на нов хардуер.

MP е дори по-оправдано да получи продължение, защото за разлика от зелдата НЯМА АНАЛОГ в гейминга. Аз дори не се сещам за някакъв долнопробен клонинг - няма друга такава игра. Трите Prime заглавия са си собствен жанр, който започва и свършва с тях. Corruption e от 2007 - десет години по-късно въобще не бих възразил да играя "още от същото" на нов хардуер. Нека е "изчерпано". И зелдата е изчерпана, но дори приплютата SS я лющих почти до 100%.

Дълбоко ме съмнява Минти да държат да преоткриват нещо - последните 4-5 години съвсем откровено са пуснали конвеира според мен, тъй че такива благородни причини... Нов Метроид на Ю-то сигурно щеше да продаде плачевно. Но, за да сме честни, нямаше по-подходящ техен франчайз за блъскане на gamepad gimmicks.

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3721
Регистриран преди: 14 години

Re: Metroid Prime Trilogy

Мнение DETONATOR-M3 години

Двойката малко беше попретупана и имаше дразнещи геймплейни похвати като "стреляй по бийкъна та да пусне магически чадър. Изтичай до него. Аре сега същото по следващия". Те там я зарязах малко ас. Иначе съм съгласен, че трилогията си е вечнозелена.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3499
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp3 години

Те и трите са претупани. Echoes сякаш има най-много от всичко - както съдържание, така и недомислици. И е цяло престъпление, че сервират всички дивотии в самото начало. После, нещата си идват на мястото :yes:

Jim Raynor написа:Съгласен съм, че трудно може да направят нова игра, която да е революция като MP или SM, ама не съм съгласен (по изцяло субективни причини), че това обезсмисля продълженията. По тази логика Минти трябваше да секнат зелдите на Окарината, защото TP и SS са същата песен на нов хардуер.
[...]
Дълбоко ме съмнява Минти да държат да преоткриват нещо - последните 4-5 години съвсем откровено са пуснали конвеира според мен, тъй че такива благородни причини...
Обективната причина да няма директни продължения или най-малкото римейкове е, че няма кой да ги направи. Както писах, екипите вече ги няма. Невъзможно е изцяло новосформиран екип да навлезе в чужда концепция и да я осъществи подобаващо. Няма и голям смисъл, след като трилогията реализира по цялостен и почти перфектен начин игровата си философия. От там идва "преоткриването" на Metroid, далеч по-удачно (и лесно) е новият екип да направи нещо радикално ново.

Ама най-голямата драма е, че Минти нямат представа какво е Metroid, как работи и защо. Справка - всичко след Super Metroid, даже Ретроидите, заради компромисите, споменати във фермана по-горе. Като върхов момент в това безхаберие е Other M. Като гледам ReCore си мисля, че Metroid Prime е някаква щастлива случайност, при която безхаберен издател и недотам кадърни ръководители вадят шедьовър. Затова, ако сега пак хванат Пачини, Келър и Матюс да правят нов Metroid, едва ли ще излезе нещо читаво.

3D Зелките са пълната противоположност на Metroid Prime - има както разбиране от страна на Минти, така и приемственост при екипите и ръководството. Има и мегдан за допълнения, целенасочено или не. Да не говорим за продажбите. Затова конвейрът не секва.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3499
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp3 години

Ретроспекция и технически анализ на Metroid Prime :yes:


Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7590
Регистриран преди: 12 години

Re: Metroid Prime Trilogy

Мнение epedos2 години

Надъхах се от постовете на последната страница. Кой е най-добрия начин да играя трилогията в момента?
Предполагам има нещо по-добро от уии версиите, че не ми се ръкомаха и то пред пиксели колкото домат биволко сърце на 55 инча от 2 метра. Има ли поне нормални контроли на Уии?
Емулация не съм особено надъхан да пробвам, само ако наистина няма никакви проблеми може да се прежаля...
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
me3x
Контакти:
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3677
Регистриран преди: 14 години

Re: Metroid Prime Trilogy

Мнение me3x2 години

Аз лично никога не съм имал проблем с пикселите, тъй че винаги съм си играл игрите на дедикейтед платформите. А и точно тези игри изглеждат "на кантар" с не малко ps3 заглавия например. Вържи си един компонентен на wii-то и виж как е. А и не бих си представил да играя Прайм 3 с нещо различно от уимоут + нънчък.
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7590
Регистриран преди: 12 години

Re: Metroid Prime Trilogy

Мнение epedos2 години

бе и аз по принцип, ама наистина wii на 55 инча от 2 метра е чума за очите. Ма явно това ще ми е най-лесно, предвид че само я бухам на харда (то даже май я има вече там) и готово
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4394
Регистриран преди: 11 години

Re: Metroid Prime Trilogy

Мнение RRSunknown2 години

Аз съм връзвал всичко възможно - остава си майонеза. И поради страннния аспект на WII-to единствения смислен телевизор който съм виждал за него беше един много рядък широкоекранен CRT който тежеше 60 кила .

Потребителски аватар
Claude
Freaky Fanboy
Freaky Fanboy
Мнения: 62
Регистриран преди: 2 години

Re: Metroid Prime Trilogy

Мнение Claude2 години

Що бе, аз играя с компонентен на хдтв и съм доволен. Куб игрите изглеждат брутално.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3499
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp2 години

Каквото каза me3x.

Ще добавя, че и Dolphin е решение, въпреки че не съм се занимавал. От една страна поддържа Wii вафлата. Отделно, трилогията изглежда чудно на високи резолюции, защото визията разчита на малки пространства с богата геометрия. Помня също, че Dolphin позволява допълнителни екстри, като ambient occlusion. Недостатъкът е, че май е голяма хамалогия - настройки, модове, пакове. Хич не е като да сложиш диска и да се метнеш на фотьойла.

Предвид качествата на Ретроидите и празната кесия на Ментендо, не бих се учудил на издания за Switch. Ама не като Сони - компилации и римейкове за 40-так. Портове с дребни екстри, на парче, по 70 еврака всеки :lol:

Отговори
Подобни теми
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

1 гост