Diablo 3

Glorious master race.
Отговори
Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4282
Регистриран на: преди 9 години

Re: Diablo 3

Мнение RRSunknownпреди 10 месеца

Само един има смисъл защото само на един герой дават подарък сет а без сет няма никакъв смисъл да се играе -на ниския левъл геймплея е по-старому - безмислен гриндаж (докато намериш сет което може да продължи доста дълго време през което си ограничен откъм фийчъри поради малкото материали които падат и невъзможноста да си вдигнеш легендарните джемове на 25 ниво). Общо ако не почнеш сезон те очаква възможно най-смотания, олд скул гринд докато някак си изцяло на късмет не стигнеш тормент 1 (защото шанса за падане на легендарни предмети е престъпно нисък, материали за крафт и лотария няма а грийт рифтовете са ти някаква мечта). Стигнал тормент 1 вече могат да ти се падат сет итеми от дроп (с малък шанс) и почва втория гринд който на мен ми отне около 70 часа за единствения герой който играх преди пача със сезонния подарък.

Със сезон герой нещата стават други - имаш така нареченото сийзън джърни в което изпълняваш нещо като листове със задачи. И общо взето в момента в който чукнеш 70 си изпълнил първото джърни, и веднага може да изпълниш второто с което получаваш подарък два предмета от сет. Те са достатъчни да преминеш директно на тормент 1 и да изпълниш третото джърни с което получаваш следващите два предмета от сета. С четири сет предмета се минава директно на тормент 4 (с малко скил) и след като изпълниш четвъртото джърни (което изисква тормент 4 за някои от задачите си ) получаваш последните три предмета от сета и с пълен бонус може да преминеш към тормент 6(. Този процес отнема от 5 до 10 часа от левъл 1 в зависимост от скила на играча ) И там почва почва мид гейма - процеса в който събираш съпорт легендите посредством дроп, крафтинг и лотария, екстрактваш трите си легендарни афикса в кубчето и развиваш трите си легендарни джема. На тормент 6 дропа е вече сериозен, материалите са достатъчни и наистина ползваш фийчърите на играта за кустомизация. Например рецептата за крафт на легенда/сет от реър (крафтнат) която изисква 25 Deaths breath - материал който се пада 100% при убийство на елитен пак на тормент 6 но се пада само 15% на нормална трудност и 30% при тормент 6. А разликата в дропа на легенди е 0% бонус на нормал, 40% на тормент 1 и 200% на тормент 6. Другата валута в играта -blood shards на нормал рифт дропи само 40 бройки на на тормент 6 по 300. При положение, че един предмет струва около 25 се вижда разликата . В единия случай имаш един опит на лотарията в другия 12 опита за едно и също изхабено време. Също така материалите които се падат от баунтита (по 5 случайни задачи във всеки акт които като изпълниш ти дават едно ковчеже с бонуси и материалите) на нормал са по 1-2 а на тормент 6 са по 5 (а тормент 10 са по 10) което е нищо защото рецептата която ги ползва иска по 5 броя от всичките 5 материала + 50 разфасовани легендарни предмета - тази рецепта се ползва в една гейма защото там - на тормент 10 и нагоре имаш комфортен дроп на легенди и материали. Другото за което се ползват е да си променяш афиксите на предметите при мистика и просто няма начин да си го позволиш на трудност по малка от тормент 6 защото трябва да изциклиш 25 карти за направиш опит два. И другото което не можеш да направиш е да си вдигаш легендарните джемове - това са уникални камъни които винаги се падат (не разчиташ на шанса) от грийтър рифтове. Имат уникални афикси и може да се слагат само в пръстените и амулета. Могат да се левълват и ключовото е, че на 25 левъл получават втори афикс който много често е решаващ. Например Bane of trapped увеличава демиджа срещи забавени противници със всеки левъл но на 25 левъл отключва втория си афикс - аура за забавяне и става 100% -тов. Проблема при тези джемове е, че се левълват след завършване на грийтър рифтове като за да ти е сто процентов шанса рифта трябва да десет левъла нагоре от левъла на джема a нормалната трудност съотвества на 1 левъл рифт а тормент 1 съотвества на 10 левъл рифт което значи, че може да ъпгрейднеш само 1 път преди да шанса за ъпгрейд да ти стане 90% и респективно да намалява в прогресия. 35 левъл рифт нужен за 25 левъл джем (което е същинския фийчър) съотвества точно на тормент 8 .


Иначе метата еволюира и се размества всеки сезон -особено в 4 парти рифт пушовете където се разчита на специфична комбинативност и се умира от неумението на 1 човек , но пък так се постигат най-високите резултати. Други пък предпочитат състезателната част в соло рифтинга - има си класация и понеже на високата трудност дроповете са обилни е напълно възможно да почнеш с един сет и да преминеш към по- удачен . Или да си караш кежуъл като мен да си направиш фарминг билд с който да захраниш другите си герои -миналия сезон ми отне точно 20- минути от нулата да билдна фул най-мощния крусейдър билд. Защото има билдове които оглавяват класацията обаче там се търси макимална ефективност - сурова мощ и особено сървайвъл . Защото има момент в който времето което прекарваш да биеш боса става по-голямо от времето което си прекарал да стигнеш до него и защото много неща почват да те сгъват за секунда. На маалко по-ниските трудност където се фарми нещата са други и с друг вид билд на една и съща трудност се справяш 10 пъти по-бързо като време отколкото с най-силния пуш билд. Там ти трябва сет/билд с мобилити, масов демидж не ти трябва сървайвъл и демидж за единичен противник (а.к.а. Боса).

Някой по-горе в темата беше казал какъв бил кефа да забързваш геймплея - еми кефа е да си направиш такъв билд, че мачкаш максимално и да се кефиш с каква скорост пада дропа и минаваш задачите докато на човека с друг билд на същата трудност му отнема 5-10 ПЪТИ повече време за същото. И това особено се вижда в група в която хората с правилни спийд билдове доминират и буустват цялата група докато хората с неправилен билд се влачат на опашката. Доста ОП се чустваш. Другия кеф е да изстискаш максималното ниво грийтър рифт за статистиките които имаш - не мачкаш, но играеш на ръба на силата на героя, бавно но с цел да поставиш рекорда си и респективно да си вдигнеш джемовете (които се ползват и бустинг на всички предмети с една рецепта освен с афиксите си ). Там се играе вече с много мисъл и скил - трябва да знаеш кога да отстъпиш , кога да настъпиш да си следиш разни малки кулдаунчета (например има един пръстен който през 2 секунди върти 200% бонус към 5 вида демидж и няма голям смисъл за фарминг , но майсторството да го следиш и пускаш различните си умения спрямо бонуса му е един от гросмайсторските моменти в играта. Особено, че има умения за които трябва да влезеш наблизо и умения с които трябва да си далеч.). Друг пример - монка има билд който в момента в който си напълни маната докрай получава изключително голям бонус демидж за около 10 секунди, след което следва процес на зареждане - майсторлъка е така да жонглираш маната си, че да я държиш на един удар от зареждането, без всъщност да я зареждаш така, че в момента в който видиш елитни или бос да стартираш бонуса - в противен случай си мъртъв защото билда разчита на лайф стийл и без бонуса умираш.


И ако следиш играта се вижда как се променя метата - барбариана го смятаха за аут миналия сезон, този сезон изплуваха два билда с които варварин е на първо място в 4 парти метата и соло билд който с който адекватно да се играе едн гейм. А на уич доктора му измислиха нов сет билд който ползва съвсем различни умения и съпорт предмети от миналия сезон и рязко дръпна напред в класациите.


Надявам се обясних нещата :)

P.S. С последния пач добавихa нов мод на игра към кампания и адвенчър - чалидж рифтс - целта там е да играеш с фиксиран билд на някой друг за да минеш времето му в грифт - чист къмпетатив. Ако успееш да минеш таргета получаваш мейл с много материали за крафтване a има и класация. И този мод доказва това което твърдя за скила защото всички играят един и същ рифт с един и същ герой въпреки това съм свидетел на консистентни добри времена с голяма разлика от таргета от хора които играят сериозно и съм свидетел как други които се пробват изостават от таргета постоянно и не могат да го минат

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4282
Регистриран на: преди 9 години

Re: Diablo 3

Мнение RRSunknownпреди 10 месеца

С последните промени по баланса които обявиха , се замислих колко удачна се оказа като основа системата от лаунча за всички отключени умения - просто така могат да си позволят да бърникат по баланса в движение без това да преебава хората вложили 200 часа в левълинг (а.к.а други игри в жанра) само за да се окаже, че билда им е тотално неизползваем или вече неоптимален. просто имаш ли заключен тип система с дърво неизбежно е дизайнерите да са крайно консервативни с всякакви промени. Това е и причината да се откажа от основната конкуренция на Диабло - Path of exile където ми преебаха героя и аз го изтрих след като се оказа, че единствения начин да стане адекватен е да си платя кеш и да си върна точките за развитие. За разлика от Диабло 3 където доста често променят нещо и се избягва стагнацията в която се знае кои са най-вървежните билдове и се кара само с тях от всички.

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3143
Регистриран на: преди 9 години

Re: Diablo 3

Мнение danailkillerпреди 10 месеца

Амиии аз играя от време на време Path of Exile (не съм играл новите нива още де) и там от много години има това, което вкараха като сезоните в Diablo 3. От време на време пускат нови сървъри с различни правила където си правиш специфичен герой и си играеш с него по неговите правила.

Не съм чувал да има начин да си прехвърля "основния" герой от обикновения сървър в някой от тея временните де.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4282
Регистриран на: преди 9 години

Re: Diablo 3

Мнение RRSunknownпреди 10 месеца

Сезоните са си сезони ама това да няма адекватен фул респект си ограничава дизайнерите - в D3 откак излезе некромансера вече три пъти променят играта в движение по средата на сезона за да нърфнат 2-3 OP билда и да бъфнат други 3-4. И сега се готвят за още ребаланси - това донякъде се отразява защото проемните по предметите не са ретроактивни за легендите и ако си изкарал с цикъл точно тази легенда която променят като някой мега -турбо рядка primal ancient и си го агументнал ( това е легенда на легендатата на легендата :) с 1% дроп шанспадаща се само ако си минал greter rift 70 + което пък съотвества на тормент 15 ако имаше такъв тормент ) ще трябва да рефоржваш и ще стане обикновена легенда без агумент но пък сетовете което са основния скелет на билда се променят ретроактивно и най-важното веднага си фиксаш билда към новите реалии в движение.

Аз мисля да играя за последно този сезон - досега целта ми беше да събера на всеки един клас всичките сетове и да направя по един енд гейм билд за всеки клас - направих го, кубирах 99% от легендите от колекционерска страст и вече нямам цел - в следващия сезон вече няма да има безплатен сет който да го нямам в извънсезонния комплект и общо взето с енд гейм билдовете съм стигнал етап в който трябва да цикли зловещо на много високи трудности за минорни подобрения. Е разбира се нямам некромансера който казват, че бил най-интересния клас ама нещо не ми се дават 30 лева а и в Диабло 2 това ми беше най-тъпия герой лично на мен. Вместо това дадох тия 30 лева за Старкрафт римастъра и засега не се чуствам преебан . Просто в момента играта е в стадий който догаря за последно преди да угасне.

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4658
Регистриран на: преди 12 години

Re: Diablo 3

Мнение cainпреди 3 месеца

PC mustard race

Отговори
Подобни теми
  • Similar Topics
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост