The Elder Scrolls V: Skyrim

Glorious master race.
Отговори
Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3570
Регистриран на: преди 11 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение Jim Raynorпреди 7 години

Честно казано изобщо не е важна бойната система за РПГ жанра освен ако под РПГ не разбирате хак енд слаш екшъните с точки или японските подходови биткаджисйки игри.
И аз бях на такова мнение. И след Dark Souls и Dragon's Dogma просто като пусна KoTOR и ми се присира. Ама тя си е от време оно, тъй че не и връзвам кусур - така бяха нещата тогава. Ама от тук насетне за мен поне идните заглавия на Бетсофт и особено Байо нямат оправдание да излизат с такъв анахроничен и анемичен комбат. Не и когато игрите им са основават върху бойната система, щото дори crafting-a е вързан пряко към нея, а пъзелите са кът.

Играйте догмата и вижте за какъв бой с дракони става на въпрос и после обяснявайте как то Скайрима бил друга работа. Друг е стандарта от тук насетнe, ролевиките трябва да те карат да се чувстваш като митологочен герой, а не да ти го набиват в главата с камари диалог.

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7584
Регистриран на: преди 12 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение epedosпреди 7 години

Мисля, че всичко е до нагласата. Ясен е прав за генералните прбоблеми и трудности да се направи наистина увлекателен геймплей в сендбокс заглавие, но RDR със сигурност не спада в долната графа. Радо описа много точно къде е проблемът - когато очакваш играта да ти покаже, че си взел "правилното" решение или да те насочи по някаква пътечка, а това не се случва - много ясно, че нещо ще ти се струва нередно.
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4367
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение RRSunknownпреди 7 години

Диалог >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>бой с рандъм босове :)

Идеала ми е РПГ което мога да играя колкото си искам без нито едно убийство.

Драгън Догмата някакси не попада точно в тази категория. Тъй че плийз , не сравнявайте екшън игри с точки и събиране на артефакти с РПГ-та. Аз лично си предпочитам да играя на ниско ниво, битовизъм ако щеш вместо да съм поредния герой който мачка с големия (тм) меч. И без това има предостатъчно търд пърсъни в които да сечеш, опошляването на рпг-тата и свеждането им до поредици от сеч не ми допада като тенденция.

Щях да питах между другото - играхте ли Уичър 2 ?
Последна промяна от RRSunknown на 29 юни 2012, 14:47, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1330
Регистриран на: преди 11 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение niki_преди 7 години

RRSunknown написа: Идеала ми е РПГ което мога да играя колкото си искам без нито едно убийство.

Драгън Догмата някакси не попада точно в тази категория. Тъй че плийз , не сравнявайте екшън игри с точки и събиране на артефакти с РПГ-та.

Ъъъъъъ... :blue: ?

Хубаво за идеалите ти, всеки има право на мнение, но ти направо нарече един вагон RPG-та, че са екшъни. :-?
Dragon Age не е ли RPG за теб или визираш само Dogma-та?
Последна промяна от niki_ на 29 юни 2012, 14:48, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4367
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение RRSunknownпреди 7 години

Ами те са си екшъни само че с ролеви елементи под формата на статистики и събиране на предмети.

Ролевата игра е ролева когато имаш "избор и последствия" и можеш да роулплейваш различните ситуации по различен начин. Ако в играта няма избор и последствия а сценаристите са избрали вместо теб как трябва да играеш ситуациите значи играна не е ролева а просто биткаджийска игра със сюжет като мас ефект.
Последна промяна от RRSunknown на 29 юни 2012, 14:51, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7584
Регистриран на: преди 12 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение epedosпреди 7 години

Предполагам прекаляваш... :P
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4367
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение RRSunknownпреди 7 години

Драгон Ейжа се плъзга по- границата но с ММО структурата си клони към екшъна въпреки че има на няколко места избори.

И това не съм си го измислил аз просто това означава РОУЛ плей - игра на роля , като ролята ти я избираш каква да е тя, а не сценаристите.

Уики - пише и поджанровете - екшън епг, тактическо рпг, ММО, хибриди и т.н.
http://en.wikipedia.org/wiki/Role-playing_video_game

Догмичката може и да е як сенд бокс екшънън рпг ако ти стигнат нервите да трамбоваш напред назад биейки едни и същи , но няма и грам от lore -то и лафовете на Скайрим нито пък не-бойните и куести.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1330
Регистриран на: преди 11 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение niki_преди 7 години

RRSunknown написа: сравнението на две игри които нямат почти нищо общо като усещане като Скайрим и Драгън Догма дойде в повечко. Това че са оупън уорд и имат дракони не ги вкарва в една линия на сравнение.
Е той Jim не ти прави директни сравнения, просто е стигнал до определен извод.

Идеята е съвсем проста и аз това имах предвид - щом се залага стабилно на битките в определено rpg, то те трябва да са комплексни. В Skyrim голяма тежест си пада на тях и там трябва да се види най-голям скок в следващата част, до колкото е възможно. ( даже основно за warrior-ите говоря, не съм играл чист маг, но там нещата ми се сториха на ниво), с другото са се справили достатъчно добре.

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4367
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение RRSunknownпреди 7 години

не знам , на мен ми хареса по- реалистичния подход на Скайрима с бавното придвижване с тежкия щит отпред от първо лице. Демон Соулса който го хвалим има почти същото управление - лява и дясна ръка с пауър и обикновена атака.
Отначало ми се стори постна реализацията но като потключих някои и друг пърк се разчупи .

Но пък като ми омръзна преминах на дебнене и после на призоваване на разни миниъни.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1330
Регистриран на: преди 11 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение niki_преди 7 години

Ми то и на мен ми харесва реалистичният подход. За това играех с щит и меч. Много ми допадаше да се пазя с щита, докато някой ме налага отгоре, после мощно го зашеметя със същият този щит и вече аз го започвам с боздугана по- главата. Обаче в крайна сметка самите битки са малко постни за този клас и нещо ми липсваше.

Demos Soul залага на други неща и не е съвсем удачен за сравнение.
В случая с DS според мен една от най- силните страни я има до определен момент. В началото за да оцелееш изисква се тайминг. Аз пак бях warrior и трябваше много да внимавам кога да се защитавам, кога да атакувам, оръжието често се отбива в стената, така че дори позицията ти трябва да е премислена. Няколко грешки могат да те пратят на обратно в Нексус-а. Уви не я завърших, но до колкото чувам след определено време става значително по- лесна и губи този елемент.

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3177
Регистриран на: преди 11 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение danailkillerпреди 7 години

Темата стана доста интересна, но гледам крайно се изроди накрая - чак не ми стана ясно как решихте да сравнявате екшън RPG (дори не казвам ролеви) игри като Dark/Demon's Souls и Dragon's Dogma с Skyrim не ми стана много ясно :). Дето се вика първите са модерната версия на Diablo-то, в което има някаква RPG система, но тя само допълва екшъна, а не обратното.

Но без значение какво си говорим игрите на Bethesda без значение дали става дума за Fallout или Elder Scrolls са доста различни от масата други, които излизат в наши дни и от личен опит знам, че има много хора, които просто не им се наслаждават. Няма нужда да се караме върху това, някой ги харесва, други не - важното е, че все сме RPG фенове нали така ;).

P.S. Инак малко отвъд темата да отговоря на Jim Raynor и няколко други - Да, Dragon Age II е далеч повече екшън отколкото ролева игра за разлика от предишната си част. И да, аз снощи изиграх за втори път Witcher 2 на най-голяма трудност изпълнявайки буквално всичко в играта (само едно постижение не успях да взема, но то е на късмет) и игрицата е много добра. На места си личи, че е порт от PC, но е невероятно добре реализиран порт, върви със стабилни кадри, менютата са направени като за контролер и т.н. Отвъд това играта има крайно добра история и то разказана много добре - практически ако не ти се занимава със странични куестове и караш само по историята то и темпът на играта е много ускорен (това и буквално, защото основните куестове наливат много здраво EXP) и е кеф дори само да я гледаш отстрани.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4367
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение RRSunknownпреди 7 години

Евала ,знам че нищо не добавям с този си пост освен +1 :yes:

За да не съм капо - Уичър 2 е зверска игра , малко позакъснях с нея но пък фенщината ми достигна такива граници че изгледах сериала на полски и изчетох всичките книги и разкази а на стената съм си опънал картата която идва в E едишъна.

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3570
Регистриран на: преди 11 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение Jim Raynorпреди 7 години

DA: Origins ми е сред любимите игри, Уичър 2 също - спор НЯМА, че са класа. Ама ако имаха стойностен, ама наистина стойностен геймплей ала Dragon's Dogma и Dark Souls, щях да се кефя още повече. При Уичъра са изклатили формулата до край и е добре - ама Dragon's Dogma те кара да се чувстваш все едно играеш някой от bad ass CGI - трейлърите на Dragon Age или Witcher, където те зарибяват, а в крайна сметка не е съвсем същото в играта.

Нека комбинират страхотната история и ролеви елементи на горните две игри с apeshit комбинацията от Devil May Cry/Dark Souls бойната система на Dogma и ще се получи не rpg-то на века, ами играта с главно И.

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4367
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение RRSunknownпреди 7 години

Честно казано предпочитам понякога не аз -играча да водя битките а да посочвам какво да прави героят- персонаж според неговите си статитики. Напоследък много ми омръзна да въртя меча и целя хедшоти и всеки главен герой да се явява избрания воин който мачка.
Ще ми се като в добрите стари времена на Фолаут 2 като си създам кекав персонаж сляп като къртица той да не може да уцели и слон от два метра без значение колко съм добър на CoD със снайпера. :twisted:

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4367
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение RRSunknownпреди 7 години

Обявиха следващото DLC
http://www.ign.com/articles/2012/08/28/ ... -announced

Този път идеята е СИМС - строиш и си дизайнираш къщичка :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3177
Регистриран на: преди 11 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение danailkillerпреди 7 години

@RRSunknown ако толкова те кефи възможността да стоиш точно пред някой с пушката, но твоя да не може да го уцели ако ще и с 100 патрона (псевдо-реалистичността на старите RPG-та) - чудесно, играй си Fallout 1/2 тогава, в тях това си беше така.

Аз предпочитам "реалистичността" на сегашното поколение RPG-та, в което ако успееш ти самия да се прицелиш (с меча, лъка, магията, т.н.) добре и го уцелиш - то се приема, че си уцелил наистина :). Честно казано специално в Skyrim изключително много ми допадна дървото с перковете на уменията. Имаше крайно идейни буквално за всяко умение и наистина имаше голямо значение на какво си качвал.

За пример аз в първата 1/3 на играта бях магьосник, облечен като такъв в light armor (буквално роби де, но в тоя клас), с destruction и restoration фокус. Докарах Destruction до 100, Light Armor до 70 и Restoration до 65 играйки така и всичко беше наред с тънкото изключение, че все убивах Лидия и накрая я оставих да пази къщата ми в Whiterun.

След това обаче развитието ми буквално спря, защото бях с макснат Destruction и с качени всички perk-ове в него и реши когато започна куест линията на The Companions и съотвено тази за революцията да ги играя както е предвидено - като боец. Оставих си всичката екипировка, облякох си пълна Ebony броня, сложих си меч и щит и се хвърлих в дълбокото. И добре, че така и направих де - играейки с меч и щит и тежки брони е съвсем различно от начина, по който се играе като магьосник и ми допадна изключително много. Само, че тук уцелих и гредата - тъй като нямах нищо качено на Heavy Armor, Block и One-Handed първите няколко куеста направо се изгърбих, толкова бой не бях ял отдавна. Чак качвайки 10-на нива в съотвените дървета нещата се балансираха и 5 нива по-нататък вече направо си бях добре развит.

Накрая като стана време да играя линиите на убийците и на крадците направих нова промяна, този пък с Light Armor (на който поне имах качени 4-5 perk-а), Sneaking, Picking (тук цяла игра дето съм отключвал врати и сандъци се отплати) и Archery. Отново играта стана съвсем различна, с лъка се играе трудно, но много кефи, а като се комбинира и с чудовищните бонуси, които получаваш ако стреляш в stealth повечето изстрели бяха и фатални. Пак беше трудно в началото, но поне не чак толкова заради предварително качените ми light armor и picking, а като се комбинира и това, че имах пръстен и амулет със сборно над 50% bows do more damage и нещата се наредиха по-лесно.

Но така, аз съм крайно доволен от това, което видях в Skyrim досега - изиграх напълно играта до 1000GS, че и дори отгоре обикаляйки и правейки маса ти странични задачи. Не съм играл вампирското DLC, защото цената му не ме устройва, а това пък изглежда малко странно като концепция, но съм сигурен, че ще са пипнати поне колкото основната игра, което е най-важното.

Така или иначе ще чакам да видя всички DLC-та (които уж ще трябва да са 5) и съотвено ще купя направо GOTY изданието, за да изиграя и това, което не изиграх сега.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4367
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение RRSunknownпреди 7 години

чакай, защо ми отгвоваряш на някъкъв пост изваден извън контекст и от преди месец :lol: ?

И то някакво обидно сърдито отговаряш нищо че и и аз не помня вече какво точно съм имал предвид но се вижда ясно подчертаното

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3177
Регистриран на: преди 11 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение danailkillerпреди 7 години

Отговорих и на двата по-горни поста едновременно (не видях какъв е подконтекста на този за къртицата де) и не сърдито, може би просто така е прозвучало - имах предвид, че наистина си има хора, които предпочитат действията на екрана да се обуславят от статистиката на героя им, в това няма нищо лошо и в такъв случай то старите Fallout 1/2 игри (които са всепризнати класики) са чудесен избор.

Инак аз надолу просто си говорех за системата и впечатленията ми за Skyrim, защото я довърших преди броени дни, а и за това е темата все пак :).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4367
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение RRSunknownпреди 7 години

Аз играх отначало с тежка броня , меч и щит, пробвах и с дестр. магии и лък със стелт но тъй като нямах пъркове в тях и не бях качвал мана беше доста безмислено начинание като цяло. Щита в един момент се обезмисли тотално и преминах на комбинации от две оръжия и оръжия/магия с които си експериментирах.

Не знам само защо ти е лайт армор с лъка - то идеята там е да ги застрелваш от стелт без имат възможност да дойдат да те бият по армора. Един приятел така игра с лък отначало и после мърмореше че лайт армора му си стоял на 15-16 без да се вдига.

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3177
Регистриран на: преди 11 години

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Мнение danailkillerпреди 7 години

Без сложени перкове в уменията, които използваш е безспорно глупаво начинание, и аз така изкарах първата част от The Companion куестовете :). Иначе не си прав за щита, ако му качиш нужните перкове става супер-полезен, първо, че с него започваш да спираш стрели и магии, второ, че ако някой те атакува с мощна атака се забавя времето и можеш да му избегнеш удара и не на последно място удара с щита (задържаш копчето за защита и едновременно натискаш копчето за удар) са изключително полезни - с тях зашеметяваш и прекъсваш удара на врага си.

Аз лично предпочитах да играя с щит, защото е по-реалистично като цяло (самия щит се държи направо чудесно в тая игра), а и защото играйки на голяма трудност не ми беше особено лесно да убивам някой гадове - Draught Deathlord са чудесен пример за гърбави гадове - и предпочитах да се предпазвам и да им прекъсвам ударите със щита.

Така или иначе играта е предвидена за експериментация, аз пък в началото играх със замразяващите магии и боздуган - и пак беше яко :).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Отговори

Кой е онлайн

1 гост