Cyberpunk 2077

Glorious master race.
Отговори
Потребителски аватар
Delegat
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 208
Регистриран на: преди 11 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение Delegatпреди 1 година

Сайбърпънк световете винаги са били такива, красиви отвън и гадни и кървави от вътре. Просто игрите преди нямаха за цел или възможност да ги покажат както трябва.

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3709
Регистриран на: преди 14 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение DETONATOR-Mпреди 1 година

Delegat написа:
преди 1 година
Там е работата, че нищо от това, което показаха, не е скриптирано. Хората просто показаха един куест от цялата игра и един от начините за минаването му, това е. И мегаполиса си е точно град от бъдещето на много нива, гледай сериала Altered Carbon за подобен град. И още нищо не сме видели от него, че да си съставяме крайни оценки.
Почти всичко е скриптирано вътре. Това е начина на работа в CDProject. Наративът е над гейплея.
Сигурно вече са избистрили каква ще е играта и колко ще е голяма и са влезли в пълен прадъкшън.
Ако има истински бранч на куестовете и наратива, ще им се отели коча, но пък ще е доста подходяща за преигравания.
На мен и хареса, лъха малко на GTA: EX
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Bobi_Tupalka
Freaky Fanboy
Freaky Fanboy
Мнения: 50
Регистриран на: преди 1 година

Re: Cyberpunk 2077

Мнение Bobi_Tupalkaпреди 1 година

В един момент при обикалянето с колата из един от пътищата диктуващият спомена, че градът може да се обхожда с редица превозни средства, но чудно дали това ще може да стане и пеша, или ще сме "вързани" към МПС-тата, ако искаме да мръднем малко по-далече от местния квартал? Нещо не я усетих тази свобода и отвореност на света.
Също и накрая при сделката, която се прецака, ни се обясняваше как тя можела да мине и с добро, и с лошо, само че май това е просто замазване на очите с различни диалози, но с еднакъв край, при който нямаме истински избор? Нашите герои действаха по правилата, а накрая пак се стигна до престрелката, която уж трябваше да избегнат. От видяното остава изводът, че тази свобода на избора ще е по-скоро "или стреляш още в началото, или накрая".

Потребителски аватар
Delegat
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 208
Регистриран на: преди 11 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение Delegatпреди 1 година

Точно пък в CD Project Red да се съмняваш за качеството на куестовете и начините им за минаване :D

Bobi_Tupalka
Freaky Fanboy
Freaky Fanboy
Мнения: 50
Регистриран на: преди 1 година

Re: Cyberpunk 2077

Мнение Bobi_Tupalkaпреди 1 година

Не разчитам сляпо на името на разработчика или на предводителя на екипа. Примери за издънки на уж големи имена - колкото щеш. Да не забравяме, че с големите (само)хвалби идват и големите очаквания. ;)

Потребителски аватар
me3x
Контакти:
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3640
Регистриран на: преди 14 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение me3xпреди 1 година

По принцип когато играя игра, винаги обръщам внимание предимно на геймплея. Конкретно в случая не съм особено впечатлен. Останалото с дребни забележки ми е ок. Просто не я усещам като ''моята'' игра.
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Bobi_Tupalka
Freaky Fanboy
Freaky Fanboy
Мнения: 50
Регистриран на: преди 1 година

Re: Cyberpunk 2077

Мнение Bobi_Tupalkaпреди 1 година

От бойната система успя да ми хареса единствено момента с приплъзването зад онзи с роботизирания скелет с картечниците в края на видеото. Напомни ми на битките във "Vanquish". Пистолетът с отскачащите куршуми е добра идея, но на видеото изгледаше така, сякаш попаденията с него стават от самосебе си (играта сама намира подходящия ъгъл на "отразяване") и не изискват някакви съществени умения от страна на играча.
Не успя да ме впечатли стрелбата като цяло (колкото и от DCPR да се кълнят, че това не е пуцалка от първо лице, а ролевка), тъй като повече се усещаше като "трябва сега да стреляш ей по тия чували с картофи тука, защото просто така трябва". Противниците не изглеждаха никак умни и ако в крайната игра ще успяват да те трупясват лесно, то най-вероятно ще е защото ще са програмирани да нанасят големи щети и да поемат ниски такива (докато не си надградиш оръжията и уменията), а не защото са програмирани да са предизвикателни (прегрупиране, отстъпление, скриване зад прегради, едновременно нападане и т.н.) и да се изисква някаква добра тактика за убиването им. Който е играл "Halo: Reach" и особено битките срещу Elite-те и Jackal-те със снайперите на трудност "Legendary", знае за какво става дума.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3466
Регистриран на: преди 14 години

Мнение vvarpпреди 1 година

Понеже си пускам чат-пат Deus Ex Mankind Divided, поляците нямат оправдание.

Mankind Divided си има проблеми, като преждеспоменатата коридорност и скриптираност. Най-вече заради остарелия енджин и методи на разработване. За сметка на това, компенсира с детайлност, доста голяма свобода на действие, изпипан stealth, стабилен екшън и пет камари джаджи, коя от коя с по-забавно отражение над gameplay-а

Cyberpunk 2077 уж е с нов енджин, базиран върху този на The Witcher 3 - не с шутърен такъв, като при Деуса, а open worlder, с ролева насоченост. Затова беше съвсем нормално да се чака баш-ролка, тип Vampire: Bloodlines, в огромен град (GTA 5), с високо ниво на интерактивност. Резултатът стои по-скоро като окастрен мод на Mankind Divided, със "свобода" по релси, ампутирани системи и даунгрейднати stealth + екшън...

Разказвателната част също е получила даунгрейд не само спрямо Вещера, но и на фона на Mankind Divided... Безлични персонажи, умопомрачителен диалог, клиширан сюжет на куестовете. Визията бива като технологоя (render), околната среда също е барната в художествен аспект, но т.нар. character художници са си оставили ръцете - половината герои са взети от комплект барби, други, като доктора, са свръх детайлно сканирани полски изроди. При Уичър поне бяха наблегнали на полякини.

Сигурно ще се играе, ама все пак :roll:

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4367
Регистриран на: преди 10 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение RRSunknownпреди 1 година

бяха и по-брутални даже , сега в 99% от шутърите враговете са като парцалени кукли .

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3466
Регистриран на: преди 14 години

Мнение vvarpпреди 2 седмици



Да пуснат цялото демо?

Отговори

Кой е онлайн

1 гост