Cyberpunk 2077

Glorious master race.
Потребителски аватар
Delegat
True Gamer
True Gamer
Мнения: 209
Регистриран преди: 12 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение Delegat1 година

Сайбърпънк световете винаги са били такива, красиви отвън и гадни и кървави от вътре. Просто игрите преди нямаха за цел или възможност да ги покажат както трябва.

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3753
Регистриран преди: 15 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение DETONATOR-M1 година

Delegat написа:
1 година
Там е работата, че нищо от това, което показаха, не е скриптирано. Хората просто показаха един куест от цялата игра и един от начините за минаването му, това е. И мегаполиса си е точно град от бъдещето на много нива, гледай сериала Altered Carbon за подобен град. И още нищо не сме видели от него, че да си съставяме крайни оценки.
Почти всичко е скриптирано вътре. Това е начина на работа в CDProject. Наративът е над гейплея.
Сигурно вече са избистрили каква ще е играта и колко ще е голяма и са влезли в пълен прадъкшън.
Ако има истински бранч на куестовете и наратива, ще им се отели коча, но пък ще е доста подходяща за преигравания.
На мен и хареса, лъха малко на GTA: EX
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Bobi_Tupalka
Freaky Fanboy
Freaky Fanboy
Мнения: 50
Регистриран преди: 2 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение Bobi_Tupalka1 година

В един момент при обикалянето с колата из един от пътищата диктуващият спомена, че градът може да се обхожда с редица превозни средства, но чудно дали това ще може да стане и пеша, или ще сме "вързани" към МПС-тата, ако искаме да мръднем малко по-далече от местния квартал? Нещо не я усетих тази свобода и отвореност на света.
Също и накрая при сделката, която се прецака, ни се обясняваше как тя можела да мине и с добро, и с лошо, само че май това е просто замазване на очите с различни диалози, но с еднакъв край, при който нямаме истински избор? Нашите герои действаха по правилата, а накрая пак се стигна до престрелката, която уж трябваше да избегнат. От видяното остава изводът, че тази свобода на избора ще е по-скоро "или стреляш още в началото, или накрая".

Потребителски аватар
Delegat
True Gamer
True Gamer
Мнения: 209
Регистриран преди: 12 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение Delegat1 година

Точно пък в CD Project Red да се съмняваш за качеството на куестовете и начините им за минаване :D

Bobi_Tupalka
Freaky Fanboy
Freaky Fanboy
Мнения: 50
Регистриран преди: 2 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение Bobi_Tupalka1 година

Не разчитам сляпо на името на разработчика или на предводителя на екипа. Примери за издънки на уж големи имена - колкото щеш. Да не забравяме, че с големите (само)хвалби идват и големите очаквания. ;)

Потребителски аватар
me3x
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3759
Регистриран преди: 15 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение me3x1 година

По принцип когато играя игра, винаги обръщам внимание предимно на геймплея. Конкретно в случая не съм особено впечатлен. Останалото с дребни забележки ми е ок. Просто не я усещам като ''моята'' игра.
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Bobi_Tupalka
Freaky Fanboy
Freaky Fanboy
Мнения: 50
Регистриран преди: 2 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение Bobi_Tupalka1 година

От бойната система успя да ми хареса единствено момента с приплъзването зад онзи с роботизирания скелет с картечниците в края на видеото. Напомни ми на битките във "Vanquish". Пистолетът с отскачащите куршуми е добра идея, но на видеото изгледаше така, сякаш попаденията с него стават от самосебе си (играта сама намира подходящия ъгъл на "отразяване") и не изискват някакви съществени умения от страна на играча.
Не успя да ме впечатли стрелбата като цяло (колкото и от DCPR да се кълнят, че това не е пуцалка от първо лице, а ролевка), тъй като повече се усещаше като "трябва сега да стреляш ей по тия чували с картофи тука, защото просто така трябва". Противниците не изглеждаха никак умни и ако в крайната игра ще успяват да те трупясват лесно, то най-вероятно ще е защото ще са програмирани да нанасят големи щети и да поемат ниски такива (докато не си надградиш оръжията и уменията), а не защото са програмирани да са предизвикателни (прегрупиране, отстъпление, скриване зад прегради, едновременно нападане и т.н.) и да се изисква някаква добра тактика за убиването им. Който е играл "Halo: Reach" и особено битките срещу Elite-те и Jackal-те със снайперите на трудност "Legendary", знае за какво става дума.

Потребителски аватар
vvarp
Мнения: 3567
Регистриран преди: 15 години

Мнение vvarp1 година

Понеже си пускам чат-пат Deus Ex Mankind Divided, поляците нямат оправдание.

Mankind Divided си има проблеми, като преждеспоменатата коридорност и скриптираност. Най-вече заради остарелия енджин и методи на разработване. За сметка на това, компенсира с детайлност, доста голяма свобода на действие, изпипан stealth, стабилен екшън и пет камари джаджи, коя от коя с по-забавно отражение над gameplay-а

Cyberpunk 2077 уж е с нов енджин, базиран върху този на The Witcher 3 - не с шутърен такъв, като при Деуса, а open worlder, с ролева насоченост. Затова беше съвсем нормално да се чака баш-ролка, тип Vampire: Bloodlines, в огромен град (GTA 5), с високо ниво на интерактивност. Резултатът стои по-скоро като окастрен мод на Mankind Divided, със "свобода" по релси, ампутирани системи и даунгрейднати stealth + екшън...

Разказвателната част също е получила даунгрейд не само спрямо Вещера, но и на фона на Mankind Divided... Безлични персонажи, умопомрачителен диалог, клиширан сюжет на куестовете. Визията бива като технологоя (render), околната среда също е барната в художествен аспект, но т.нар. character художници са си оставили ръцете - половината герои са взети от комплект барби, други, като доктора, са свръх детайлно сканирани полски изроди. При Уичър поне бяха наблегнали на полякини.

Сигурно ще се играе, ама все пак :roll:

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4465
Регистриран преди: 11 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение RRSunknown1 година

бяха и по-брутални даже , сега в 99% от шутърите враговете са като парцалени кукли .

Потребителски аватар
vvarp
Мнения: 3567
Регистриран преди: 15 години

Мнение vvarp10 месеца



Да пуснат цялото демо?

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4729
Регистриран преди: 15 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение cain1 седмица





Как ли точно ще монетизират това чудо. Игра дето се прави 8+ години трябва да я доят поне 2-3 поколения
PC mustard race

Потребителски аватар
niki_
Console Master
Console Master
Мнения: 1381
Регистриран преди: 12 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение niki_1 седмица

Чак пък 8....
2019 година написа: Cyberpunk 2077 and The Witcher developer CD Projekt Red has announced that it has split into two teams. The team shift, which was detailed as part of the company's financial report yesterday, plays into CD Projekt Red's desire to become a “dual-franchise” studio.
CDP преди 5 години не бяха студиото с мащаба и ресурсите което са сега, обзалагам се , че шепа хора са концептуализирали играта с години. Реалният дев тайм по скоро трябва да се брои след Witcher 3.


Иначе дай боже една игра тоя Джен да оправдае очакванията си... специално сегмента от 90+ неща в ААА пространството това поколение са ми от много overrate-нати , до short of greatness .. има тук там някоя ексепшанъл , но са наистина много малко игрите които си седят със заслужено 90-95

Потребителски аватар
vvarp
Мнения: 3567
Регистриран преди: 15 години

Мнение vvarp1 седмица

Със сигурност разработката не е била безаварийна и доста труд (и пари) е отишъл на вятъра, даже сравнявайки с Вещерите. Колко пъти само почваха отначало?

Иначе, пак не пуснаха демо, което поражда нова доза съмнения.

10 мин. режисирани кадри.

Потребителски аватар
Ju1968
Console Ninja
Console Ninja
Мнения: 403
Регистриран преди: 5 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение Ju19681 седмица

Ще правят пари от мултиплеъра, на принципа на GTA Online.

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3663
Регистриран преди: 12 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение Jim Raynor1 седмица

Предчувствието ми е, че играта ще е просто окей и вероятно поляците ще станат жертва на успеха си досега. Целият хайп, който се вдига около нея ми е неоправдан и неразбираем, дори с разните маркетинг ходове тип Киану - никога не са показали нещо кой знае колко уау, самият франчайз също ми е крайно непознат и като цяло ми се вижда много дим без огън.

Повтарям се, но Вуйчето 3 ми е топ 2 на любимите игри въобще - за мен е пикът на модерното западно триизмерно фентъзи RPG. Уговорката е, че не е нищо революционно, в крайна сметка - в моите очи тя събира и съчетава двете големи течения в жанра - (i) интересно поднесената основна история, добре написаните персонажи и яките hub-worlds на Bioware, и (ii) свободата и безкрайността на игрите на Bethsoft. Това само по себе си е феноменално постижение, още повече, че е полирана нечовешки (светлинни години от FO/TES) и с високо качество от-до - графика, музика, озвучение, сюжет (основен, странични куестове и безкрайни привръзки и усещане за последици от действията - side quest в началото ще се върне към теб в средата или в края). Под тях обаче си стои една просто ок бойна система и готин gameplay loop, но интеракцията с околния свят е ниска (далеч зад BotW) и няма системност в геймплея (няма как да минеш една ситуация по сто начина отвъд това да си развил примерно Jedi Mind Trick-а).

Cyberpunk, иска-не иска, ще си го мери с Deus Ex, Pray, Dishonored и GTA, а това е много голяма хапка. Нормално е да я бавят и да се чудят как да я направят. Струва ми се, че няма как да отговори на тия очаквания и със 100 години разработка на този етап, това е друг тип игра от това, което те са правили досега. Дано, разбира се, не съм прав.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 6021
Регистриран преди: 15 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение king_of_the_universe1 седмица

Чичака 3 ми се играе на мега-настройки, и без друго ми се почва отначало. Това е най-любимата ми западна игра за тая генерация.

Каквото изтече досега за Сайбъра, по-скоро ме е де-хайпнало откъм геймплей. Но и аз имам надежди за страшна презентация - могат я, имаха времето, имат и парите.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
sephiroth2nd
Mobile Gamer
Mobile Gamer
Мнения: 45
Регистриран преди: 11 месеца

Re: Cyberpunk 2077

Мнение sephiroth2nd1 седмица

Най-вероятно, ще я взема day1. Не защото съм хайпнат, всъщност не съм, аз си харесвам по-линейни игри, но ми се играе нещо в такъв сетинг и premise.
Уичъра (уичърите) ми седят в беклога и навярно единицата и двойката никога няма да ги изиграя, но за тройката се надявам някой ден да ми дойде музата.

Потребителски аватар
me3x
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3759
Регистриран преди: 15 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение me3x1 седмица

За мен си е Дей Фъкин Уан, но с уговорката че ще върви и изглежда читаво на OneX. Ако не ми я сервират както подобава, ще я играя на некст джена по коледа. Сетинга ме блазни най вече...
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Потребителски аватар
Ju1968
Console Ninja
Console Ninja
Мнения: 403
Регистриран преди: 5 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение Ju19681 седмица

Аз имам същите притеснения за играта, както Jim Raynor. the Witcher 3 има чудесен лууп и атмосфера, но механиките в играта са архаични. Редовно се блъскам в невидими стени, едвам излизам от водата при скалист бряг, катеренето по стълби е мъка. Сайбърпънк изглежда игра със страшно много геймплей механики, но опитът на поляците в тази сфера говори срещу тях. Не вярвам да изскочат със супер флуидни те анимации и транзишъни или интерактивността на BoTW.

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3753
Регистриран преди: 15 години

Re: Cyberpunk 2077

Мнение DETONATOR-M1 седмица

Остарявам ли какво нещо хайпа не ме удари :(
Има си всичко играта, за да ме вкара в релсите на хайп влака, ама нещо...
Много ми прилича на футуристичен GTA. А аз обичам тоя тип игри.
Че видим де. Може да е от трейлъра - не е сглобен читаво.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Кой е онлайн