Поредицата Homeworld

Glorious master race.
Отговори
Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3590
Регистриран преди: 11 години

Поредицата Homeworld

Мнение Jim Raynor7 години

От ex-Relic, homeworld разработчици:

Hardware: Shipbreakers

errection.gif

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3488
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp7 години

https://www.facebook.com/HARDWAREtheGame/info
HARDWARE (HW) is a next-generation online social game based on the concept of salvaging resources on a distant, barren planet named LM-27.

Mission
Our goal is to serve a new market by merging AAA and casual gaming. We aim to deliver high quality free-to-play platform-agnostic content worldwide and become a leader in creating immersive experiences for an ever more demanding and selective audience.
fuck-this-shit.jpg

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3590
Регистриран преди: 11 години

Re: Кратки новини

Мнение Jim Raynor7 години

Всеки път като се надъхам от новообявена игра, варп идва с някой пост и ми сере на мечтите. Damn you, vvarp, damn you! :lol:

Няма нов Master of Orion, няма нов GalCiv, Homeworld ip-то е в някакво limbo, Eve Online ли да почна да играя ? :D
Може пак да мъча Infinite Space :/

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3488
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp4 години

В крайна сметка, нищо общо с първоначалната концепция за "социална" игра за facebook, като освен това вече е част от поредицата Homeworld :yes:


On January 20, 2016, you're invited to lead the expedition that started it all in Homeworld: Deserts of Kharak, a ground-based sci-fi RTS from Blackbird Interactive, a studio founded by veterans of the Homeworld and Company of Heroes franchises.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3488
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp3 години

Хвала на Gearbox, че откакто откупиха правата, наливат мерак, усилия и ресурси във възраждането на поредицата :bow:

В началото на годината излезе Homeworld: Deserts of Kharak - дългоотлаганият духовен наследник/prequel/spin-off/reboot на поредицата. И е доста читаво ново начало - като усещане, базов gameplay, даже история е право в десятката.



Естествено, има редица недостатъци, от които най-се набиват на очи "модерните" полуфабрикатност и незавършеност. Но след като основата е повече от добра, силно се надявам Gearbox да доразработят една дефинитивна версия, с повече съдържание и gameplay-на шлифованост. Мога да драсна по-детайлен анализ, ако има интерес.


Едва наскоро разбрах, че са направили и римейк на дуологията:



Има го на Steam и GOG :yes:
+ нови графика и интерфейс
+ общ за двете игри ремиксиран multiplayer и skirmish

Не съм го пробвал, щото е предимно визуален ъпдейт на неостаряващи класики, но със сигурност е добра инициатива за възраждане на интереса към Homeworld. Продали са 500k бройки (Steamspy), което е доста обнадеждаващо.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3488
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp5 месеца





:hype:

Уловки, разбира се има. Независимо, че уж начинанието е "напълно финансирано", просят подаяния от феновете. А говорим за поне още 4 години разработка. Дано все пак я сколасат, по възможност с по-малко полуфабрикатност от предишните опити.

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4393
Регистриран преди: 11 години

Re: Evocore - Games Of The Decade

Мнение RRSunknown1 месец

vvarp написа:
1 месец
+1 за изчезването на ролките и реалновремевите стратегии. Това не значи, че няма бели лястовици, за някои от които отворих дума на предната страница.

Homeworld: Deserts of Kharak - стратегия тип Westwood (най-вече Dune 2), с много заемки от Homeworld, от създателите на Homeworld. Доста читава, но с големи несъвършенства и още повече неосъществен потенциал. В тази тема има повече по въпроса.
Кое точно е тип Westowood в Homeworld DOK ? Играта е като първия Ground Control.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3488
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp1 месец

Вярно има и малко Ground Control в кюпа :) Само дето Ground Control е тактика, без ресурси, строене и т.н, докато Deserts of Kharak си е чиста проба стратегия.

Приликите с Westwood:
+ трупане на ресурси и енергия
+ строене на огромни армии
+ добре познатите видове единици - леки, тежки, артилерия, авиация, ПВО и пр.
+ всички фракции разполагат с еквивалентни единици (без асиметрия а ла Старкрафт)
+ не на последно място, супер оръжия

Няма сгради в традиционния смисъл. Типично по Homeworld-овски, разполагаш с база, за която се строят модули, отключващи разл. единици. Има и ъпгрейди.

Извън кампанията, съществуват два вида skirmish/мулти. Единият се свежда до овладяване на точки от картата, тип Ground Control 2, другият са типични битки до пълно унищожение (както играя аз).

Прочее, пак ще повторя, че играта не е идеална, но ми допадна.

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4393
Регистриран преди: 11 години

Re: Поредицата Homeworld

Мнение RRSunknown1 месец

Демек описа Ground Control.
Поне изглежда точно като нея на видеота затова я пропуснах - бавна, протяжна 3д стратегия с акцент върху самите битки.

На Westwood игрите се отличаваха с :
шантави единици и черен хумор
с Асиметрия - още от ред алерт 1 се различаваха сериозно.
Със харвестъри и свършващи ресурси по картата
безумни филмчета каращи те да видиш какво ново ще стане след мисия
Разнообразни карти и терени нашарени като коледни елхи
Строене на сгради и емблематичното закулване със защити
Спаминг на единици които умираха набързо и акцент върху макрото
Липса на ъпгрейди тип +1,+2 и т.н. за разлика от старкрафт и age of empires
Ъпгрейди се появиха чак в Generals която вече не беше правена от Westwood но пак имаха особеност - бяха единични за някакво умение.
Пак там се появи експириънса с който се отключваха глобални пауъри от дърво за още по- аркаден екшън.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3488
Регистриран преди: 14 години

Мнение vvarp1 месец

Ти говориш за второто поколение Westwood (шашавост, филмчета, шарена карта), аз за първото :) Неслучайно споменах Dune 2.
Налице са почти всички изредени от теб точки, някои са в стил Homeworld, както обясних. Специално тези са 1:1:
RRSunknown написа:
1 месец
Със харвестъри и свършващи ресурси по картата
Спаминг на единици които умираха набързо и акцент върху макрото
Строенето на сгради е реализирано в по-общ смисъл - разработват се модули по Homeworld-ски. Закулването е възможно, но самите защити са почти безполезни, отново в стил Homeworld. Псевдо асиметрия по смисъла на Red Alert 1 и C&C1 също има. Няма хиляди ъпгрейди в стил Близард и АоЕ, както и трупане на точки опит (Generals, Warcraft 3).

По отношение на бързината - 20-40 мин. на сесия, в зависимост от броя играчи.

Илюстрация:
Изображение

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4393
Регистриран преди: 11 години

Re: Поредицата Homeworld

Мнение RRSunknown1 месец

Събуди ми интереса - може би ще я пробвам , играе ми се нещо класическо RTS -затова и в момента играя Brood war кампанията и AOE2 DE ама тях си ги зная.

Отговори
Подобни теми
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

1 гост