Wolfenstein II: The New Colossus

Glorious master race.
Отговори
Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3336
Регистриран на: преди 12 години

Wolfenstein II: The New Colossus

Мнение vvarpпреди 1 година


:hype:
cain написа:
преди 1 година
Надявам се новия волфенщайн да е с енджина на doom, там загубих им бройката кой идтек е.
С него е :yes:
Wolfenstein II: The New Colossus is the highly anticipated sequel to the critically acclaimed first-person shooter, Wolfenstein: The New Order developed by the award-winning studio MachineGames. Learn more at https://wolfenstein.bethesda.net/

An exhilarating adventure brought to life by the industry-leading id Tech 6, Wolfenstein II sends players to Nazi-controlled America on a mission to recruit the boldest resistance leaders left. Fight the Nazis in iconic locations such as small-town Roswell, New Mexico, the flooded streets of New Orleans, and a post-nuclear Manhattan. Equip an arsenal of badass guns, and unleash new abilities to blast your way through legions of advanced Nazi soldiers, cyborgs, and über soldiers in this definitive first-person shooter.

America, 1961. Your assassination of Nazi General Deathshead was a short-lived victory. Despite the setback, the Nazis maintain their stranglehold on the world. You are BJ Blazkowicz, aka “Terror-Billy,” member of the Resistance, scourge of the Nazi empire, and humanity’s last hope for liberty. Only you have the guts, guns, and gumption to return stateside, kill every Nazi in sight, and spark the second American Revolution.

Wolfenstein II: The New Colossus will release on October 27, 2017 for Xbox One, PlayStation 4, and PC. For more information, follow these channels:

yoteca
Square
Square
Мнения: 6
Регистриран на: преди 1 година

Re: Wolfenstein II: The New Colossus

Мнение yotecaпреди 1 година

това мисля че ще е първия collector's edition който ще взема, прекалено дебилен е ;D

A самата игра, мисля че официално казаха че ще е с енджина на дуум id tech 6

Потребителски аватар
BardoSore
Контакти:
One of the Team
One of the Team
Мнения: 8514
Регистриран на: преди 12 години

Re: Wolfenstein II: The New Colossus

Мнение BardoSoreпреди 5 месеца

Някой има ли идея дали си заслужава времето да се изиграят мисиите след финалните надписи?

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3336
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 1 месец

Най-накрая стигнах до The New Colossus. На хартия са обрали всичко хубаво от The Old Blood и са го подплатили с бая солиден бюджет. Така, играта предлага немалко развитие, особено спрямо The New Order, но не винаги в правилната посока.

Хубаво е, че като в The Old Blood няма коридори и walking sim забежки. Добре е също, че за разлика от The Old Blood, се мярка добро разнообразие от врагове, декори, ситуации. По този начин, престрелките са по-мащабни от всякога, a това все пак е същината. Бойните арени се измерват в квадратни километри, предлагат алтернативни пътеки и вертикалност. Това, което им липсва за съжаление е функционалност - пространствата уж са жилищни квартали, станции, лаборатории, а рядко има архитектурна, пък и всякаква логика, та човек просто се лута или постоянно зяпа картата. А не са чак толкова големи. Като това е парадокс след интуитивния дизайн на замъка, улиците и алпийските къщя на The Old Blood, правени с далеч по-малко ресурси.

Самата стрелба сякаш е получила даунгрейд. Не се усеща тежестта на пушкалата от The New Order/The Old Blood, отделно изстрелите нямат нужния ударен ефект върху нацитата. Последното може да се дължи и на размерите на нивата - преобладават далечни престрелки за сметка на close & personal подхода при единицата. По този начин, Колосът е още по-далече от старата школа и спокойно може да мине за ретро-футуристичен Crysis/Far Cry 1. Даже има броня със супер сили.

Друг момент е борбата между дизайнери и художници. Художниците явно са победили, с оглед на колосалното количество анти-gameplay-ни детайли и ефекти по нивата. Това го има и в Doom 2016, но там е дреболия в сравнение с Колоса. Тук враговете са почти неразличими заради шаренията, играчът постоянно се заклещва в декори със счупен collision, не по-малко досадна е злоупотребата с мъгли и пушилки. Друга голяма дивотия е заслепяващия контраст в осветеността - тъмни катакомби със свръх ярки прожектори или комбото супер мрачни сгради и светли улици. Като добавим адаптивния HDR и при всяко влизане в помещение, човек не вижда нищо за 10 сек, напълно достатъчно да отнесе 5-16 хедшота. А има и немалко места, където съвсем нищо не се вижда :facepalm:

Най-голямата промяна е в структурата, която освен линейна кампания, дава достъп до 15-ина странични задачи по картата. Самите задачи са мини мисии по подобие на The Old Blood - голяма карта, командири за очистване, подкрепления. По този начин, като количество, The New Colossus определено доставя. Разнообразие обаче няма достатъчно. Нивата на мисиите са 1:1 с тези от основната кампания. Не помага и това, че в цялата игра има едва няколко тематични зони.

Доста пари са отишли за филмчета и експозиция. Направо може да се сглоби пълнометражен филм от режисираните сцени. Хубавото е, че по този начин филмаджиите в екипа са били прекалено заети, та да се бъркат на дизайнерите, какъвто беше случаят с единицата. Така печелят играчите, получавайки и филм и игра. Самият "филм" не е нищо особено, има тук-таме забавна простащина, но и B-movie баналности и натрапчиви идеологически клишета.

Техническата страна е най-значителният ъпгрейд. Волфът хвърчи на 100+ fps, зарежда 5 пъти по-бързо от idtech 5 базирания The New Order, даже товари по-малко бараката. И това въпреки 20+ пъти по-големите нива. idtech 6 изби рибата :bowily: Геометрията не е много ок, даже май лицата са по-ръбави от тези в единицата, но като цяло id са на прав път.

В заключение, пак ще кажа, играйте The Old Blood. Tne New Colossus също по-бива от единицата, но липсва стегнатост при дизайна.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1288
Регистриран на: преди 10 години

Re: Wolfenstein II: The New Colossus

Мнение niki_преди 1 месец

Дизайн , мизайн всичко е леко все тая, геймплейно е фундаментално мех на basic ниво.
Играта е дори по- трудна от предната ( да се чете чиип) и геймплеят се свежда или до 2 неща:
- Чакалене зад някво тънко ковърче, оставяйки чуството, че направо exploit-ваш играта.
- Или пък е толкова лесно, че летя с брадвата или dual пушки и изривам.

Баланса в енкаунтърите до сега е супер посредствен. Стигнах някъв уж голям mech като бос който пуска мортар fire падащ на рандъм из някво хале. (на 4/6 трудност самият mortar ме 1-хит-ва на full health)
Обаче, понеже дизайна на самият робот е супер мех, мога да го изнасиля без зор някво каше. Решението им в тая ситуация е това да пуснат и 20 NPC-та на рандъм да кръжат от всички страни и да ме убиват без да виждам от къде....
Минах и court house-a , отново пример за безумни сет ъп, като flow
Примерите са безброй.

Основният проблем на играта е микса между CoD тип геймплей и ретро дизайна с брони и фиксиран хелт който са сложили. Еми съжалявам, тая система има причина да е заминала в кофите от години, супер тегаво се балансира. Мен основният ми проблем е, че като съм зад cover, не искам да тичам до друг по елементарната причина, че по пътя дъждът от рандъм куршуми ще ми свали цялата кръв. На 10 кръв зад някво каше директно е равно на game over. Тука "fix" им за това е , manual save ала 1998-ма. :rucrazy:

За разлика от Doom който има перфектно решение на този проблем , знаеш винаги и как да си набавиш кръв, то тук pick up-ите са супер зле като визибилити, няма никъв color code кое какво е. Дори в ситуации да има health по нивото , аз просто не мога да си направя маршрута, защото не го виждам и се надявам да ми светне докато тичам безцелно ( това, че трябва да натискам копче да го взема също не помага)
Както vvarp спомена, драматичното осветление спомага не само микроскопичните pick up-и да не се виждат, но враговете да са още по obscured също. Често в далечината са размити и се сливат с background-a.

Подобно на предната си е стабилна 7/10 игра. Манджа с грозде между ново и старо , която работи so-so IMO.

Иначе има яка атмосфера, бруталия и приятен brainless наратив който кефи пак. Това я спасява.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3336
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 1 месец

Аз лично "харесах" The New Order едва като почнах да играя като Doom - търча из нивата и събарям всичко живо. Разните стелтове и кавъри не само не носят забава, ами са бая досадни в сравнение. Добре е да ги има, ама като странични залъгалки.

Сега, друг е въпросът, че нивата на The New Order рядко позволяват такъв тип игра. Имаше примерно един крив, счупен мост, по който ако тръгнеш да търчиш, падаш, после game over. The New Colossus е същата работа, в примера за робота, който си дал, нивото беше цялото нашарено с бездънни пропасти, напълно ненужни декори и към 20-30 произволно пръснати газови бутилки. Тръгнеш ли да търчиш, я си паднал, я си се заклещил, я си се взривил (и трите водят до game over). Цялата натруфеност пък скрива прииждащите тълпи. Дали е съвпадение, че нивото е много красиво, детайлно и ефектно :roll:

Ако имаше читав level/encounter дизайн, новите Волфове щяха да са много повече. За мен, проблемът не е толкова в броните или лисата на регенериране. Никва файда и от аптечките, след като човек губи всякаква пространствена представа, постоянно се заклещва някъде или пък бива заслепен. От там, по принуда идва криенето по ъгли.

The Old Blood е от друга категория - рядко има къде да се скриеш, самите нива са разчистени и най-важното пространствата са пълноценни бойни арени. Дали ще е река с два бряга, мост и наблюдателна или зала с две стълбища, в замъка, винаги има логика и винаги е ясно къде трябва се движиш, даже ако играеш на бързи обороти, с рогата напред. Затова ми се струва, че е най стегната от трите.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1288
Регистриран на: преди 10 години

Re:

Мнение niki_преди 1 месец

vvarp написа:
преди 1 месец
Аз лично "харесах" The New Order едва като почнах да играя като Doom - търча из нивата и събарям всичко живо. Разните стелтове и кавъри не само не носят забава, ами са бая досадни в сравнение. Добре е да ги има, ама като странични залъгалки.
Еми дам , ама истината е, че играта е дизайната да "support-ва" този стил, но до някъде. Не е това core gameplay-a.
За това имаш тонове cover-и и вълни от прекомерно много войници който заемат рандъм позиции. Дори Ai им е такъв, че системата не се опитват да те изкара от ковър и да инициира движение, а по скоро седи и се стреми те pin down-ва в него.

Това не работи добре с другата основна механика , за кръв и армор според мен. Ще се повторя, но дизайн уайз не е вложена елементарна мисъл нито като четимост кое какво е , нито като тактическо разположение.

Прав си, основният проблем е encounter дизайна, но така са го искали и така са го направили. Дуум има полиран геймплей и виждаш мисълта зад всеки енкоунтър и система, в тази не. Колкото и потенциал да има , това са искали за финалният продукт.

Разбирам до някъде оценката от 90% в сегашният контекст, но просто не се играе леко и забавно ако не си на обидно ниска трудност, не искам дълбочина. Това откровено дразни.

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4658
Регистриран на: преди 13 години

Re:

Мнение cainпреди 1 месец

vvarp написа:
преди 1 месец
Аз лично "харесах" The New Order едва като почнах да играя като Doom - търча из нивата и събарям всичко живо.
Аз след Doom се опитах да играя волфа като Doom и не ми се получи. Дори и ако избия всички войници имам чувството че нещо не е наред и се връщам за да го изиграя като стелт. Иначе рамбо изпълненията са доста лесни като вкарваш хедшоти, стелт изпълненията и те. В New order имаше моменти където убивам войник пред убер солдат и втория - никаква реакция. Нито стелта им е като стелт, нито екшъна им е като екшън.
niki_ написа:
преди 1 месец
Дори Ai им е такъв, че системата не се опитват да те изкара от ковър и да инициира движение, а по скоро седи и се стреми те pin down-ва в него.
това
PC mustard race

Отговори
Подобни теми
  • Similar Topics
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост