The Last Guardian

It only does 8071A06.
Отговори
Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1327
Регистриран на: преди 11 години

Re: Коя е последната добра игра, която си играл?

Мнение niki_преди 1 година

Claude написа:
преди 1 година
Като цяло много сериозна крачка назад спрямо двете ико, които си бяха почти революционни навремето и предлагаха много съдържателен геймплей.
Съжалявам тогава, явно съм се объркал.

Иначе това което казва @vvarp със сигурност е ужасно валидно и би направило интеракцията между теб и вируалният ти приятел много по meaningful.

Буквално цялата игра е конструирана на базата на този пример. За това ще дам още един.
Влизаш в тясна зала, прекалено малка за животното. Специално на това място се задейства скрипт който кара пилето да си завира главата в определени прозорци на помещението и от там следват поредицата от предварително навързани решения. Това води до два резултата:

Очевидно губим свободата и чуството, че наистина аз и животно си помагаме като използваме мозъците си, а не следваме предварително написан сценарии.
Това което печелим от друга страна във всяка една такава ситуация е внушението, че самото живото е способно на много повече неща от това което може да постигне екипа стоящ за AI-а му и прави тези сегменти различни и запомнящи се.

Скрипта маскира възможностите на AI-a. Това е простата истина, толкова са им стигнали силите. Иначе щяхме да имаме игра в която просто скачаш нагоре надолу с Trico и до там да се изчерпа интеракцията му в света.Нещо което също наранява чуството за разнообразие и живот която отново щеше да остави чувство за фалшиво поведение.
Това примерно е често срещан проблем в дизайна на много от модерните open world игрите и тези с отворен дизайн и защо ги кара да се чустват еднообразни.


По често от колкото си мислите аз лично съм изправен пред точно такива решения в професионален план. Естествено във всеки един проект решението на този въпрос е зависимо от спецификите на това което искаш да постигнеш с цялостният продукт. И винаги е по- добре да запазиш консистентност-а на заглавието си.

Уеда за мен е избрал пътят в който може да предаде възможно най- много substance в ситуациите на чисто емоционално ниво, вместо да разчита на повтаряеми елементи. Това е бил пътят от тук до краят. Целият проект се е крепил на AI, и това което имаме като резултат е довело до жертвата в името на storytelling-a, който не се изчерпва с cut сцени и реплики както знаете.
Отново пример , защо заглавието е изключително амбициозно и трудно от към решения.

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7578
Регистриран на: преди 12 години

Re: The Last Guardian

Мнение epedosпреди 1 година

Аз си мисля как играта не ме караше да я чувствам като игра. Може би защото не е гейми, няма прекалено обоснован в калъп набор от правила, който наричаме левъл и гейм дизайн. И само печели от това. Не мисля (вече, за разлика от преди), че ICO ниво пъзели и геймплей биха я подобрили, честно казано.
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2324
Регистриран на: преди 14 години

Re: The Last Guardian

Мнение The Demonпреди 4 месеца

Чак се изненадах колко много ми хареса. :) Много се радвам че в крайна сметка я завършиха, защото е уникална игра и неповторимо изживяване. :yes: Никова в игра не съм усещал толкова силно присъствие на компютърно управлявано животно, направо си беше като истинско. Това в комбинация с уникалните пейзажи, дето почти всеки скрийншут е за wallpaper…. и се чудиш и се маеш как човешко същество може да създаде такъв арт...Как животното ходи по попуразрушеният град и всеки път ти се свива сърцето като нещо се срутва и тръгва да пада... Това не може да се опише с думи. :) Може би са пачнали нещо, защото проблеми с камерата не съм имал изобщо. Прочетох малко назад в темата, че пъзелите на ICO били по идейни от тези и по-сложни. Не усетих никаква разлика, едно към едно са и тези мнения са силно субективни. Най ми хареса там дето монстърчето трябваше да скочи в езерото и и нивото на водата да се вдигне за да се качиш. Супер добре се бяха справили с пъзелите и как бяха внедрили физика. Рядко го казвам това, но не мисля че тази игра е възможна на PS3, както беше планирана. Едно истинско нексджен преживяване, даващо нещо ново на играча. 15 прекрасни часа, които остават в теб цял живот. В днешно време когато почти всички игри са мултиплатформени, това заглавие е задължително за всеки PS4 притежател и геймър ценящ игрите като арт и изкуство. Или поне да се вземе и изиграе, струва си всяка секунда.

Отговори

Кой е онлайн

1 гост