NieR: Automata

It only does 8071A06.
Потребителски аватар
andycole
Console Master
Console Master
Мнения: 5422
Регистриран преди: 14 години

Re: NieR: Automata

Мнение andycole2 седмици

king_of_the_universe написа:
2 седмици
andycole написа:
2 седмици
Доста се разочаровах.


За тази бойна система ли говорим, че е "изключително базова и скучна"? :D
Ами клипчето изглежда впечатляващо, но на мен ми беше батън машърска. Липсваха ми техничарски японски екшъни и от видеата очаквах да ми стане една от любимите игри, но не би. Не може да се сравнява с DMC3, Ninja Gaiden 1 и 2, където всяко оръжие се чувства толкова различно все едно учиш различен герой от 3d файтинг игра. Няма комплексна механика тип dodge offset от Bayonetta, нито лудниците от споменатите 2 игри. Проблемът й е че може би опитва да е open world, rpg, shmup, мелe екшън, сайд скролър, а сам по себе си нито 1 от тези елементи не е изпипан добре. Може би и проблемът е че играх на normal, след като нечестно трудният tutorial който е 1 час и без сейв на hard ме вбеси. Ще й дам втори шанс на hard, така или иначе второто превъртане е същото като първото, но с друг герой.

Потребителски аватар
sephiroth2nd
Mobile Gamer
Mobile Gamer
Мнения: 48
Регистриран преди: 11 месеца

Re: NieR: Automata

Мнение sephiroth2nd2 седмици

Аутоматата ми е една от по-любимите игри на отминаващото поколение.

На мен точно ми харесва, че имаш избор как да я играеш - ако ти се занимава да въртиш комбота го правиш, ако те мързи и ти се играе лежерно - машваш.
За ограничения бюджет с който са разполагали, според мен са сътворили чудна игра.

Въпросният туториъл обаче е препъни камък за много хора. Давал съм я на 3-4 човека - всичките я зарязаха точно на туториъла.

Сторито на моменти бележи върхове в типичната шонен простотия. Но на моменти се засягат и много интересни теми.
Селището на роботите - сайд куестовете, самият Паскал, Меланхолията на Сартр... :bowily:
Имената на двата големи робота - Marx и Engels, а и не само, всякаквите дреболийки, които направиха света адски вълнуващ за мен.

Движението по картата. Само платинум го могат толкова мазно. На няколко пъти съм се усещал, как просто си търча и обикалям без крайна цел.
World map-a колкото и малък да беше, пак ми беше по интересен от сумати други заглавия. Всяка една територия - запомняща се, обикалял съм всяко nook and cranny, да не да пропусна нещо.

Музиката все още я въртя и се радвам, че наскоро разбрах, че саундтрака го има в spotify. (както и всички FF-та, ако не сте разбрали :D )

Много ми е интересно, какво ще бъде римейкването на първия Ниер - чакам с нетърпение.


PS: аз не посмях да направя избора в края на играта :D

Потребителски аватар
king_of_the_universe
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 6026
Регистриран преди: 15 години

Re: NieR: Automata

Мнение king_of_the_universe2 седмици

andycole написа:
2 седмици

Ами клипчето изглежда впечатляващо, но на мен ми беше батън машърска. Липсваха ми техничарски японски екшъни и от видеата очаквах да ми стане една от любимите игри, но не би. Не може да се сравнява с DMC3, Ninja Gaiden 1 и 2, където всяко оръжие се чувства толкова различно все едно учиш различен герой от 3d файтинг игра. Няма комплексна механика тип dodge offset от Bayonetta, нито лудниците от споменатите 2 игри. Проблемът й е че може би опитва да е open world, rpg, shmup, мелe екшън, сайд скролър, а сам по себе си нито 1 от тези елементи не е изпипан добре. Може би и проблемът е че играх на normal, след като нечестно трудният tutorial който е 1 час и без сейв на hard ме вбеси. Ще й дам втори шанс на hard, така или иначе второто превъртане е същото като първото, но с друг герой.
Откъм бойната система Ниър А е върха на Платината и както колегата над мен отбелязва, анимациите на движенията на героите са мазни, точно както само Платината го могат. Проблемите са два:

1- На нормална трудност почти всичко мре бързо, защото като в стандартна ролевка вдигаш нива и зобиш оръжия. Направо може да припомпаш и да пропуснеш дълбочината на геймплея. Гайдена на ниски трудности е същия. Един познат плюеше ДоА2 - помпене и пици била само и т.н. и т.н. Викам, дай да я пуснем да направим малко върсъс. Оказа се, че дори не знаеше, че има кънтър-система. :D

2- Бойната система е прекрасна, но е обяснена престъпно бегло и някои от най-яките програми се взимат от мизерни куестове.

Решения на проблемите:

1-Минаваш тюториъла на нормал, после пак на хард, докато ти е пресен в главата. Няма друг начин! :lol: Не грайндиш нива като в класическа ролевка и влизаш в опшънъл арените нормално развит.

2-Четеш и се учиш от гайдове и видеа. Няма друг начин да научиш бойната система, освен ако не отделиш достатъчно много време сам да си изпробваш различните оръжия и програми в комбинации. Като минимум можеш да почнеш от най-бейсик комбо гайд, аз така почнах.

Пипкаво и мудно е (да не кажа мъдно), но според мен си струва ако си въртял комбота на Гайден Блека и Байонета на хард и нагоре само за кеф.

Ако говорим изолирано и само за комбота, и аз бих предпочел Ниъра всъщност да е Ниъриета 1,2, 3 и т.н. С хубавия тюториъл и предизвикателството на всяка крачка. :D И ограниченото пространство да няма къде да се скатаваш. Обаче, като една напълно завършена уникална игра, Ниъра има неповторим чар, както казва и Сефирот над мен. Атмосферата кърти, героите къртят, роботите, музиката, локациите. От Дисниленда още ме побиват тръпки! Съгласен съм, че отвореният свят не подхожда за комбо-екшънки, ама като цялостен пакет не бих сменил Ниъра за чиста екшънка - имаме си Байонетка, нека имаме и Ниър. И да кажа - арените са там, където бойната система блести. ДЛЦ-то според мен е задължително.

P.S. А Репликанта ще е нещо като назобан римастър, не пълен римейк. Почти съм сигурен, че Платината ще барнат бойната система и ще я доближат до Ниър А, което в моите очи си е направо римейк. :) Като наизлезе повече инфо, може да отворим тема.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
me3x
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3766
Регистриран преди: 15 години

Re: NieR: Automata

Мнение me3x2 седмици

Automata е страхотна игра, но трудно може да се съпоставя с Гайдена например. Чисто концептуално са коренно различни. От друга страна геймплейно едната има ебем ти и богатия набор от кво ли не, а другата разчита на значително по малък асортимент от оръжия и муув сетс, но пък реализирани по нечовешки начин. Много различни игри лично за мен, уникални по свой си начин.
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Кой е онлайн