Final Fantasy VII Remake

It only does 8071A06.
Отговори
Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4430
Регистриран преди: 11 години

Re: Final Fantasy VII Remake

Мнение RRSunknown8 месеца

Нещо не ми допаднаха тези клипчета - не знам защо но очаквам тактическа битка като чуя FF13.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1379
Регистриран преди: 12 години

Re: Final Fantasy VII Remake

Мнение niki_1 месец

Дойде ми играта, ама май се оказа, че римейка е за PS2, не знам как са подкарали 4к на този хардуер :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ташака на страна, изглежда като стрииминг проблем с Unreal + японци ( любимото ми комбо), защото първата част от играта изглежда коренно различно.... но няма day 1 patch към момента.
Отказвам да играя таккъв кенеф преди да го оправят, не знам как дори са си го позволили и медиите си траят има само леки кoментари.

Иначе на мен демото ми хареса, има потенциал.

sephiroth2nd
Mobile Gamer
Mobile Gamer
Мнения: 22
Регистриран преди: 10 месеца

Re: Final Fantasy VII Remake

Мнение sephiroth2nd1 месец

И аз я зацъках.

Комбата доста ме кефи, като наистина има потенциал да се разчупи още повече.
Тамън минах туториъла. Тоест на 3ти чаптър съм.

Текстурите в това, което ми се струва, че ще е хъба са наистина ад.

Ама ще я бутам, не ми пречат тия неща.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1379
Регистриран преди: 12 години

Re: Final Fantasy VII Remake

Мнение niki_1 месец

Еми аз съм я чакал толкова години, мога да почакам и още малко за някой пач.
Иначе в интерес на истината май само едно място изглежда наистина скандално, останалото е окей или аксептабъл. Сърбят ме ръцете признавам си , доста яка ми се вижда , че ще е тая игра.

sephiroth2nd
Mobile Gamer
Mobile Gamer
Мнения: 22
Регистриран преди: 10 месеца

Re: Final Fantasy VII Remake

Мнение sephiroth2nd1 месец

Минах я. Най-вероятно ще има спойлери надолу, така че да се чете на собствена отговорност, въпреки, че става въпрос за 23 годишна игра. :lol:

Имах доста смесени чувства до към средата (10-11 чаптър) и за малко щях да я дропна. Доста дребни бъгчета, отвратителна камера, текстурите... и най-вече цялата мудност с която се развиват нещата. Дънджъните до преди каналите на Дон Корнео са едни от най-тъпите, които съм играл. Отвратителн пейсинг, накъсване на геймплей с дребни нещица за изкуствено удължаване - стълбичка, ръчка, бутонче и най-дразнещото - тясно пространство през което Клауд се прокрадва.

Така като гледам, ще почна с негативите. Играта си следва доста добре формулата за повечето екшън ролевки, заедно с всите негативи - камерата при летящи противници (а и не само, но там е основно) ти се забива много често в най-близката стена и не виждаш нищо. Можеш да бъдеш стънлокнат доста неприятно и да ти се изредят няколко противника един след друг, без да има какво да направиш. Ресурс атаките (атб барче или мана) могат да бъдат кенсълнати, ако някакъв противник те удари. Би било ок, ако героят ти си кастваше атаката или умението след въпросната атака, но не, ресурса също не ти се връща.
Но най-големият абсурд поне за мен, защото такова нещо не съм виждал, е че бутона за местеното на локнатите противници е същият за местене на камерата - десният стик. Тоест, ако ти се преиска да преместиш камерата, сменяш и локнатият противник. :D
И другото... ако героят ти не е локнат за някакъв противник, ако направиш атака, както доста често се случва след като убиеш някого, той си прави атаката в нищото, вместо да се залепи за най-близкото енеми. Както е във всички модерни екшън рпг-та.

Бъгове със звука от време на време. Това което аз разбирам е, че музиката се маха/променя/заглъхва според положението на камерата спрямо управлявания герой. Което доведе до доста смешна кът сцена в която се подхвърляха реплики между Клауд и Ерит. Когато камерата беше на Клауд имаше музика, когато беше на Ерит, нямаше.

Много бедна от към сайд контент. 20+ куеста, 2 колизеума и 20 опшънъл таска, подобни на титлите (със сигурност много по малко досадни за правене) на Стар Оушън и Тейлс ъф игрите.

И липса на качествена синергия между материите. Което може би не е точно минус, защото въпросните синергии идваха доста по към края и на оригиналната игра. С това което се разполага в момента е ок, но нищо повече.

Филър контента, да се чете новодобавените стори неща, са по-добре да ги няма.

Хайде на хубавите неща.

Играта е абсолютна носталгия бомба.
Трейн грейвярда, падането на плочата върху седми сектор, Шинра сградата. Прелест. Визуално, геймплейно. Все моменти и места, които съм искал да видя, точно така както са пресъздадени в сегашната игра. Моторите в края се насрах от кеф. 10/10
Сякаш първите дънджъни са правени от друго студио. Което може и да е вярно, все пак проекта беше аутсорснат в началото, ако не се лъжа.

Ходжо е един от най-яко пресъздадените персонажи, даже сигурно най.
Ред 13 като гест керектър.
Озвучението е отлично, музиката също. Имах някакви притеснения как ще подходят с новите аранжименти на така любимите мелодии от оригинала. Но всичко е страхотно направено. На мен ми харесват и новите аранжименти от 10ката. :oops: Това може би е до личен преферънс, но при мен сработи.

След въпросните 10-11 чаптър, играта почва да следва основната история (основно :D ) и става много трескава, всичко се случва страшно бързо. Пак има стълбички, прочее, но всичко работи както трябва. Искаш още, искаш да продължиш напред, въпреки, че знаеш какво ще стане.

Босовете също много дърпат след 10-11 чаптър. В един момент си мислех, че ще е машване на квадрата ол дъ уей, ама не. След малко за битките обаче, есенцията. Всеки бос има някакъв гимик.
Графично играта също търпи подобрение след въпросните чаптъри, основно при текстурите.

Та битките, хляба и солта.
Безспорно се вижда почерка от кингдъм хартс. Но е много, много по тактикъл. В един момент, както си управляваш Клауд, почваш да сменяш от герой, на герой, на герой, за да му зададеш команда или да го изкараш от някаква атака. Пак става шахматно, както мен ме кефи, но същевременно е и риъл тайм. Имаш куик аксес меню за 4 умения, както при КХ.
Всеки герой е вайъбъл. Всеки има някаква утилизация според ситуацията в която си. В началото не се усеща така.
Клауд, пак е доста по-силен от останалите.
Съмъните помагат, не са колкото да ги има като в 15. Но и не са овърпауърд. Общо взето са като финишъри, ако нямаш лимит.
Героите имат по 6 оръжия, които имат уникални умения, които се учат и стават перманентни за персонажа, ако ги ползваш. (фф9 намигване), всяко умение може да се ползва за нещо.
Самите оръжия се ъпгрейдват и няма най-силно. Което също е плюс за мен. Самия ъпгрейд е доста опростен, което също ме кефи, че няма петнайсе хиляди ресурса, като в Берсерията примерно, или в недоносчето наречено Ни Но Куни 2.
Самите ъпгрейди приличат на кристариума от фф13. Общо взето съм доволен.
Битката със Сефирот сигурно е най-добрия пример за бойната система. Пускаш умение на някого, сменяш на друг герой, пълниш му атб бара, през това време си задал команда на третия персонаж. Като събереш АТБ, пускаш умение, сменяш на друг герой. Всичко това се случва за секунди. Нямаш време за почивка.

спойлери от новите неща (стори) надолу





Видях и контровършъл края по който така се шуми. Според мен всичко това са флашбеци. Не мисля, че нито Зак нито Ерит ще живеят. Много се надявам. Искам си канон историята с леки девиации, но такива мейджър промени, не благодаря. Много искам да съм оптимист, че Скуаре няма да се оакат с това. Ако се добави като опшънъл куест, сайд контент, нещо не канон, съм файн да можеш да си ги аднеш в партито, ще съм ок, но нищо повече.
Не искам да се превърне в КХ история, защото има и такива шансове, всички знаем замесните лица. :lol:

Много ми се играе още. Искам да си продължа цялото стори. Не искам такива байт сайзд епизоди.
Мога да бъда и краен оптимист и да предрека, че ще пуснат цялата игра, но за следващата генерация конзоли. Но това е по-скоро уишфул тинкинг.

Но да, играе ми се още и със сигурност я мисля тая игра от както дойде. Което трябва да значи нещо. Не ми се беше случвало от РЕ2 римейка сигурно.
Тия дни ще я почна на хард да видя как са там нещата при битките.

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2459
Регистриран преди: 14 години

Re: Final Fantasy VII Remake

Мнение The Demon1 месец

Прочетох го цялото, понеже не се плаша от спойлери. :D А и съм играл играта до край. Много благодаря за споделеното, чаках с нетърпение някой тук да напише нещо. Чудех се дали да я взимам на лънч, но в крайна сметка реших да изчакам, като се има предвид какво направиха square с FF15 и десетките пачове които излязаха след това в следващите 2 години. Бойната система не е походова, но играх демото и това което изпитах там ми хареса. (нищо общо с боя в 15) FF7 ми е на 4-то или 5то място при FF-тата. Харесвам я, но не съм ултра фен. Любопитно ми е, но мисля че мога да изчакам до PC версията. Поне чакането на следващият епизод ще се съкрати. Това което си написал, че е носталгия бомба, много ми допадна. :D Да видя тези локации и персонажи, с модерна и реалистична визия... Признавам си, това е главното което ме привлича. И да чуя тази музика естествено. :mrgreen:

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5970
Регистриран преди: 14 години

Re: Final Fantasy VII Remake

Мнение king_of_the_universe1 месец

Аз съм хард пас (макар ФФ7 да ми е най-любимото класическо ЯРПГ).
Ненавиждам геймплея на КъХ. Не обичам дребни бъгавинки и пачове. Мразя игри на епизоди. Чаптъри? Лол!
Сакагучи сигурно се подсмихва под мустак. Отвратително ми изглежда смесването на аниму герои с персонажи
като от западен ФПС. Мяза като Соник-филма и Марио нещоси--там-каквото-беше: тотална липса на естетика.

Поне няма герои на Дрисни (откъде тръгнаха и в какво точно се превърнаха тия, малей!) - засега,
но това е прекалено дребна утеха.
Don't shoot! I'm a human!

Отговори
Подобни теми
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

1 гост