Death Stranding

It only does 8071A06.
Отговори
sephiroth2nd
Square
Square
Мнения: 15
Регистриран на: преди 3 месеца

Re: Death Stranding

Мнение sephiroth2ndпреди 2 месеца

Честно казано, аз съм доста хайпнат за играта. Даже сигурно ще си взема отпуска от няколко дена за да я изрина необезпокояван. МГС5 за мен беше най-добрата, чисто геймплейно, МГС игра до момента (играл съм ги всички). От това, което виждам тук е МГС5 на стероиди, което може само да ме радва. Нещото, което липсваше на петицата беше историята, като изключим касетките и няколкото кът сцени, който бяха колкото да има нещо и босовете... бяха много зле. Тук съдейки по трейлърите има предпоставки за качествена история и босове. Нищо, че Трой Бейкър присъства в 90% от игрите в днешно време овър дъ топ бедес гласа му ми е писнал леко.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1331
Регистриран на: преди 11 години

Re: Death Stranding

Мнение niki_преди 2 месеца

sephiroth2nd написа:
преди 2 месеца
Честно казано, аз съм доста хайпнат за играта. Даже сигурно ще си взема отпуска от няколко дена за да я изрина необезпокояван. МГС5 за мен беше най-добрата, чисто геймплейно, МГС игра до момента (играл съм ги всички). От това, което виждам тук е МГС5 на стероиди, което може само да ме радва. Нещото, което липсваше на петицата беше историята, като изключим касетките и няколкото кът сцени, който бяха колкото да има нещо и босовете... бяха много зле. Тук съдейки по трейлърите има предпоставки за качествена история и босове. Нищо, че Трой Бейкър присъства в 90% от игрите в днешно време овър дъ топ бедес гласа му ми е писнал леко.
В огромна степен съм съгласен за това което казваш за MGS 5, поне от чисто гейм дизайн гледна точка. :)
Като дирекшън на "игра" в общия смисъл на цялостен продукт , лебедовата песен да Коджима с Конами e безобразно посредственa и дори скучна афера.

В случая по интересно ми е какво виждаш в DS, което те кара да правиш каквито и да е сравнения с PP относно чистият геймплей дизайн??
Phantom Pain още в първия трейлър показа доъбър gameplay slice, който ясно представи възможностите на играта и беше последван от редица презентации по темата.
DS от друга гледна точка седи само на някви надрусани обещания до сега. Както писах по рано, не съм видял нищо до момента което да дава наченки за качествен геймплей.

Питам не за да се заяждам, просто ми е интересно как ти си видял материалите до тук и какви очаквания са създали :-)
Последна промяна от niki_ на 11 сеп 2019, 19:17, променено общо 3 пъти.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1331
Регистриран на: преди 11 години

Re: Death Stranding

Мнение niki_преди 2 месеца

ИИИ по темата пак
80 Minutes Of Death Stranding Will Be Shown At TGS 2019

[...] on September 12 and will be roughly 50 minutes long, introducing the overall gameplay flow of Death Stranding
https://www.gamespot.com/articles/80-mi ... 0-6469709/

А дано видим нещо по екстензивно и интересно от геймплейна гледна точка.

sephiroth2nd
Square
Square
Мнения: 15
Регистриран на: преди 3 месеца

Re: Death Stranding

Мнение sephiroth2ndпреди 2 месеца

До някаква степен движенията на лошковците, самия флоу на бягане страшно много ми напомня на ПП.
Самият отворен свят също.
Стрелбата от която сме видяли 5 секунди също ми напомни.
И естествено стелт елемента, който също беше показан.

Различни енджини, етц. Но има едно специфично насичане(да не се възприема като лошо нещо) в движенията и цялостния флоу на геймплея на МГС-ите, който до някаква степен също виждам тук.

Дано мейква сенс. :D

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3478
Регистриран на: преди 14 години

Мнение vvarpпреди 2 месеца

Въпросното демо:



EDIT:
https://www.reddit.com/r/DeathStranding/comments/d384s4
Последна промяна от vvarp на 12 сеп 2019, 21:28, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1331
Регистриран на: преди 11 години

Re: Death Stranding

Мнение niki_преди 2 месеца

niki_ написа:
преди 2 месеца
Както писах по рано, не съм видял нищо до момента което да дава наченки за качествен геймплей.
Добре, бая неща има, ще има игра.
Изглежда много тежко от към UI и UX и ми е доста трудно такъв рандъм геймплей дъмп да го оценя. Трябва си няква версия с превод на това видео.
Все още ми е интересно, защо чак сега правят някво геймплей демо. Можеха спокойно да представят различните елементи по етапно.

Силно се надявам да не е изцяло система, подобно на PP, но и там имах едни очаквания, а какво излезе в крайна сметка.
Ще я играя без да съм предубеден с негативни или позитивни очаквания, па ще видим накрая как ще е. :-)

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3713
Регистриран на: преди 14 години

Re: Death Stranding

Мнение DETONATOR-Mпреди 1 месец

Някой ще се фърля ли на туризъм в Коджимия?
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

sephiroth2nd
Square
Square
Мнения: 15
Регистриран на: преди 3 месеца

Re: Death Stranding

Мнение sephiroth2ndпреди 1 месец

Дей 1 е. Най-вероятно ще взема 2-3 дена отпуска.

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2384
Регистриран на: преди 14 години

Re: Death Stranding

Мнение The Demonпреди 1 месец

Много ясно всички сме на дей 1. :D Ама как ме дразнят гадовете с тоя лимитед едишън... Не толкова конзолата, колкото цвета на пада. Взимам на 100% ако го продават отделно, много ме радва тоя цвят. :yes:

https://blog.eu.playstation.com/2019/09 ... ro-bundle/

Не знам как ще смогна тия месеци... толкова много яки заглавия. Ако не успея да го взема на дей 1, може да изчака след Shenmue 3. Защото излезе ли Shenmue на 18.11, всичко друго се спира задължително до финалните надписи. :)

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3478
Регистриран на: преди 14 години

Мнение vvarpпреди 2 седмици

Туризмът може да е летен :cain:
505 Games to Publish Hideo Kojima's Death Stranding for PC

505 Games will publish the PC version of Hideo Kojima’s highly-anticipated title Death Stranding, releasing in Summer 2020. The console version of the Death Stranding will exclusively be published by Sony Interactive Entertainment for PlayStation 4 with a release date of Friday, Nov. 8, 2019. Additional details about the PC release of Death Stranding will be revealed in the near future.
[...]
“We are extremely excited and honored to be working with the supremely talented team at Kojima Productions and to bring Death Stranding to PC gamers around the world,” said 505 Games co-founder and CEO Raffi Galante. “Death Stranding will take gamers through a completely original experience that will delight PC gamers everywhere.”

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2384
Регистриран на: преди 14 години

Re: Death Stranding

Мнение The Demonпреди 2 седмици

Toва между другото е страхотна новина. Конзолните ексклузиви стават все по-малко и с това и смисълът от PS/Xbox като цяло. :D Обаче прекалено много се надъхах за играта и няма да мога да изчакам лятото. Плановете след нова година не включват PS4 и се очертава да хване бая прах. Нека се покефи конзолата на малко повече внимание тоя месец, че след това идва wii u/пролетта Switch и една камара игри за PC-то. :mrgreen:

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3182
Регистриран на: преди 11 години

Re: Death Stranding

Мнение danailkillerпреди 2 седмици

Междувременно така точно преди излизането най-после имаме истински геймплей трейлър!
(minor spoilers ahead)








The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3478
Регистриран на: преди 14 години

Мнение vvarpпреди 1 седмица

Точно заради пощаджийството, вестникарското съсловие е в потрес. А сп. Ръб решило изобщо да не рецензира играта :lol: Няма начин това да не е по плана на бай Кочо.

Сигурно ще се тества, ама имам предостатъчно други неща за пробване, в това число MGSV.

П.П.
Изображение

:smug:

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3575
Регистриран на: преди 11 години

Re: Death Stranding

Мнение Jim Raynorпреди 1 седмица

При все, че нещата започнаха да понамирисват още миналата година, поразгледах "ревютата" и съм впечатлен до степен на неверие в каква степен Коджимата е "натролил" наред - и хората с парите, и актьорския състав, и - най-вече - нас. Бок :bow:

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2384
Регистриран на: преди 14 години

Re: Death Stranding

Мнение The Demonпреди 3 дни

За хора които се страхуват от геймплейни спойлери, предлагам да не четат темата, докато не изиграят играта. На мен ми е интересно да чета ранни впечатления и неволи на хората. Ще се радвам ако някой сподели как му върви играта и какво го мъчи. :lol:

Аз направих около 10тина часа и общо взето не съм изненадан. Всичко е в типичният за Коджима стил, нещо шашаво и откачено с усещане за изтъркан патриотичен холивудски филм. Играе се различно. Даже бих казал че в началото е малко объркващо, с всички тия туториали, обяснения, менюта, карти, механики... Колкото повече поиграваш обаче, толкова по ясни стават нещата. Нали искахме да играем нещо различно? Ето ни нещо различно! :lol: Аз все още не съм изкарал превозно средство и вече разстоянията ми станаха прекалено големи за 100 кг на гръб. Надявам се скоро да се намери начин да подкарам нещо. Първите "Оръжия" почнаха да се отключват. Играта ти на час по лъжичка, но по-добре така отколкото всичко наведнъж. Някой стигнал ли е до превозно средство и на кой чаптър се появява?

Наистина е впечатляваща графиката, дори на base PS4. Кътсцени, пейзажи, анимация на актьори, всичко е перфектно. В началото ми направи впечатление че в скалистите райони няма дървета, но постепенно стигнах до една горичка с много. :) Дано така да продължава да се променя района като разкриваш картата на запад. Уникални терени и начинът по който героят ги преминава е максимално реалистичен за технологията. Абсолютен Walking simulator по насечен терен. :yes:

Онлайн фунциите са странни и не разбирам много ясно как точно работят все още. Предполагам обаче, че тази свързаност с другите хора има някаква символика, която се опитва да ни представи Коджима. Ще видим на финала като се избистри картината. Забелязва се някаква тенденция в Коджима игрите, особено в последните 3. Peace Walker, MGS 5 и Death Stranding има елемент на събиране и произвеждане на предмети. Събираш разни работи, отключват ти се нови неща за правене, имаш нещо като бази... Явно си го кефи това човека. :)

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3182
Регистриран на: преди 11 години

Re: Death Stranding

Мнение danailkillerпреди 2 дни

Без да казвам нищо за историята то я "изиграх" и аз доколкото може да се каже. Реално историята е типично в Коджима стил - нищо не се разбира, само "усещаш" че има нещо повече отзад отколкото има.

Чисто като игране нищо не ни спестиха в трейлърите, който ги е гледал -- ами това е цялата игра. Всички мисии са за пренасяне на нещо до някъде или просто стигане до дадено място (с цел да го свържеш).

Онлайн функцията е много подобна на това, което сме виждали в Souls игрите, но леко доразвито. Пак можеш да слагаш знаци като съобщения по терена, но реално всичко построено от теб (стълба, zipline, парче от път, мост... каквото и да е) се вижда на картата на останалите играчи на твоя сървър. Като дори по-големите проекти като мост или път можеш само донякъде да им занесеш материалите и друг играч да докара останалите и да се построи моста.

Като останалите играчи не ги виждаш по никакъв начин де, и нямам представа доколко често и как синхронизира, така че да разчиташ на друг играч да ти допострои нещо е малко глупава идея, по-скоро го видях наобратно. Нещо не съвсем довършено да му допълня материалите.

Това, което ми направи впечатление, е че мнооооого голяма част от гейм механиките са за това как да си подреждаш пакетите, колко можеш да носиш и как да вървиш по пресечен терен. Но реално погледнато това е най-безмислената част тъй като почти не е възможно да оптимизираш кой-знае колко нещата на ръка, както и да опитваш да се влачиш бавно по пресечен терен с голям товар. Директно си ползваш вградената оптимизация и там каквото си отворил да ти помага с носенето -- антигравитационни платформи, мотори, камиони и носиш толкова колкото да можеш да бягаш и да скачаш постоянно.

Физиката на носенето изглежда все едно, че някой е помислил върху нея, но не е така реално, можеш да бягаш с тонове върху теб, или да вървиш клекнал с 50 пакета на гърба, които по такъв нереалистичен начин стърчат, че чак е смешно :-D. Нататък, който е отключил превозните средства е умрял от смях също, който им е правил механиките е чувал, че има такова нещо, но само до там -- по пътищата да ахааа и да кажеш приемливи, но на пресечен терен ще се хванеш за главата дори само като го видиш...

Иначе има атмосфера, кът-сцените са ОК доколкото ги има, терена е много направен но няма никакво чувство за важност или за бързане и геймплея мноооого малко се променя през цялата игра. Тук държа да отбележа, че реално има стреляне и оръжия, но за 50-на часа да съм бил в такава ситуацията десетина пъти. Фокуса не е върху това и дори и босовете са изключително лесни, те са повече за атмосфера отколкото нещо друго.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1331
Регистриран на: преди 11 години

Re: Death Stranding

Мнение niki_преди 2 дни

Аз навъртях 20+ часа и честно казано съм по приятно изненадан, от колкото обратното.

Да, навигирането е основното нещо в играта, това го знаехме, но прогресията и начина по който го правиш се разгръща доста във времето. Със сигурност не е като останалите open world игри, където геймплеят реално остава същият от час 1 до час 100.

Първите 6-7 часа:
Придвижвам се бавно, залитам, внимавам, хлъзгам се и падам. Гледахм да нося доста по малко неща, за да не счупя пратките. Помощ са ми стълби и въжета предимно с помощта на които стигам до нови места, а като вляза в дъждът ( където се помещават злите духове) се скатавам тънко докато мина напред.

Вторите 6-7 часа:
Движа се много по уверено благодарение на протези за ходене. Пазя много по добър баланс, катеря се по лесно бързо, не залитам на всеки ъгъл. Стълбите и въжетата вече са отживелица, строим мостове, генератори, подслони от дъждът и safe house-ове където си оставяме един на друг неща. Подготвен съм за лошите вече, имам с какво да се защитавам от хората, имам граната да спирам духовете.

Още едни 6-7 часа по късно:
Вече не само нося много, тичам като ракета със различните протези, правя 20 метрови скоци, имам дори коликча вързана за мен за повече багаж. Не строим мостове вече, правим магистрали, където карам мотори и камиони. Имам и прогноза за времето, знам къде ще вали и мога да предвиждам маршрута си. Оръжията ми вече са много, макар да не прибягвам до тях често, smoke гранати, валшиви примамки, пистолети с лепило ( който имат много приложения) и тн.
Очаквам още много нови неща в следващите 6-7 часа.


В крайна сметка за мен играта успя да разгръща геймплеят си уверено, че да го държи свеж точно когато започне да омръзва. Почти всяка трета пратка отключва нов tool за играча.

Не случайно пиша "Ние". Всичко което правиш в света е доста време изцеждащо и не възможно за сам играч да си развие картата. Играта е онлайн насочена в този аспект, много нива над бележките в DS. Пополирането на картата с маршрути и елемтни които помагат на изследването на региона идва от общите усилия на много (анонимни) играчи. В случаят аз не се занимавам много, и просто консумирам трудът останалите, но не ме кефи това IMO. Искаше ми се сам да мога да кова съдбата си, но не е такъв случая, чувствам се гост в нечии друг свят.

Основният проблем, извън предпочитанията ми като играч, може би е меню системата и овър-дизайна на целият тоя мета гейм. Буквално е ниво бордова игра във вида който е интегрирано. Не разбирам всички статове и не схващам винаги какво точно да направя за да участвам в цялата мета система.
По скоро гледам иконки и играя със UI-а вместо със света. Много ми се искаше да се вживея този свят, но играта целенасочено държи да се чувствам, че гледам книжка с правила.

Мисиите са системни, няма twist извън това което предлага света и историята е предимно dump на информация, има няква мистика, но за сега не ме пленява много.

Със сигурност е интересна, но е под нивото на Breath of the Wild като говорим за истински екплорейшън, доста е хоризонтален подхода на DS, усилията са в MMO елемента и прекалено засуканата гейм дизайн система. А света няма плътност извън навигация и пощенски офиси, каквато ми разкрива играта на Nintendo.

Ако сте от хората които се кефят да хвърлят много време в събиране на материали и участването в някви онлайн мета системи, играта е точно за вас. Ако сте като мен обаче, балансиран играч, цялостният продукт като сбор от съставните му части е доста по близо до 7-8/10.
Последна промяна от niki_ на 12 ное 2019, 11:06, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7585
Регистриран на: преди 12 години

Re: Death Stranding

Мнение epedosпреди 2 дни

Стигнах до първия бос (около 8 часа, щото правих и сайд лайна). Впечатления:
Сайда е загуба на време. Седя и си мисля как нищо не се случи 3 часа вчера и ме хвана вайвуна.
И сторито засега ми е зле като идея - окабели САЩ. Бате бегай
Пейсинга дори само по мейн да вървиш е бавен дотук, а бордовата игра, ексел таблиците и безкрайните менюта - толкова очевидни... това са си сериозни недостатъци.
Ходих два пъти в некви кемпове - боя е "колкото да го има". Стелта е невъзможен.
Хъд-а е адов - не мога да видя къде са енемитата, ама иначе като сканирам ми дава 1000 кутии светят на екрана, но не и енемитата или поне аз не различавам кой маркер са... Кво, трябва да си построя кула ли и да гледам? ее не мерси

Ама онлайна, ама връзките... да, то и Майнкрафт го циклят 2 гилярда души, ама кво ме ебе мен и тех олио да ги попари :lol:
И тия "бележки" повече пречат, отколкото да помагат. Иконка за дъжд? Е, кво? Няма да слизам обратно от чукарите и да обикалям 20 километра сега, ше се намокря, биг дийл. Да не говорим за останалите излишни такива, ебати адовия спам :D

От това, което е писано по-горе виждам, че явно "има игра". Е има, ама е скучничка, явно. Поне не сме изненадани. :-)
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
me3x
Контакти:
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3651
Регистриран на: преди 14 години

Re: Death Stranding

Мнение me3xпреди 1 ден

Аз се радвам че не бързах. Имах някво предчувствие...А и без това съм заринат с игри в момента...
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Отговори

Кой е онлайн

1 гост