Новото поколение: Xbox Series X, PlayStation 5

Дискусия за всички и всичко свързано с gaming :)
Raziel
Freaky Fanboy
Freaky Fanboy
Мнения: 66
Регистриран преди: 3 години

Re: Nex'Gen

Мнение Raziel2 години

Новите конзоли ще излязат 2020 година най рано.Сони ще спечелят много от ексклузините си тази година.Така че тях никой не ги тика да изкарат нова конзола .Да не говориме че и два от ексклузивите на Сони са отложени за догодина.А и Сони на е3 2018 могат да обявят още ексклузиви за пс4.Така че незнам какъв пс5 ви гони.Майкрософт имат ексклузиви как да нямат но са малко и не са чак толкова качествени колкото на пс4.Чакаме State of Decay 2 и Crackdown 3.Така че не да няма ексклузиви но са малко.А и Microsoft подържат много добре xbox one с обратната съвместимост с игрите за 360 и игрите на Xbox classic.Игрите на xbox classic с обратна съвместимост на xbox one изглеждат все едно са Remasters.

Потребителски аватар
me3x
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3759
Регистриран преди: 15 години

Re: Nex'Gen

Мнение me3x2 години

Raziel написа:
2 години
Игрите на xbox classic с обратна съвместимост на xbox one X изглеждат все едно са Remasters.
Fixed

Според мен скока в хардуеъра е неизбежен и наложителен - просто темпото е бясно на железарския фронт. От друга страна ще получим визуален бууст на една камара портове или на текущи заглавия(чрез пачове) поне през първата година-две, и нулева ексклузивност от фреш трипъл ей ексклузив софтуеър. Демек ще се дои до откат от тези, които искат просто визуален ъпгрейд на това, което вече са играли или така или иначе се предлага и на текущото поколение машини. Жалко, но си залагам главата че ще точно така. Ем го има на витрината - ем се чудиш за къв чеп ти е. Некст гена става опция, а не биг диила, който бяхме свикнали да виждаме. Просто разработката на Големите игри, еля пък за изцяло нов хардуеър не стават от днеска за утре, а и след всяко едно поколение разработката им струва все повече и повече. Сега ни карат на ахкаме и охкаме на кадри и резолюции, а на времето като видях SSX(лаунч заглавие за PS2) ми изпадаха зъбите. @SD, та и през композитен lol
И с риска да прозвуча краен бих казал, че това поколение машини е дало най малко на гейминга като цяло - то не бяха римейкове, портове, продължения, претоплени концепции, free2play шитни, луут боксове..... Да, игрите са повече от всякога, но това което ме е жегвало в предишните генерации просто все по трудно го откривам в игрите сега. Новаторството, гения, смелия размах в прекрояването на концепциите....И не е защото одъртях - дай ми Bloodborne2 и си гледай сеира
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Потребителски аватар
king_of_the_universe
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 6021
Регистриран преди: 15 години

Re: Nex'Gen

Мнение king_of_the_universe2 години

Колкото по-скъпа става разработката, толкова по-малко рискове поемат, нормално. Ако Борнето и Ниъра имаха колосални бюджети, гарантирано щяха да са по-постни и традиционни. Но като се разтърси човек, намира каквото търси, защото този ген наистина заглавия се бълват непрекъснато. Друг въпрос, че в медиите се въртят едни и същи щедро рекламирани шитни и ако очакваш да се информираш само от традиционните сайтове, много малко качествени игри биха стигнали до теб.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4729
Регистриран преди: 15 години

Re: Nex'Gen

Мнение cain2 години

Истината е че в днешно време (повечето) студия правещи ААА игри са напълно скопени откъм иновативност, иновативността е при индитата. Сега просто големите разработчици оставят експериментирането на малките студия и ако дадена концепция проработи почват да я имплементират.
PC mustard race

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4466
Регистриран преди: 11 години

Re: Nex'Gen

Мнение RRSunknown2 години

Другия тренд е, че по-голяма част от маркетинга се осъществява от ютубъри и стриймъри и това ще се увеличава а класическите медии глътнаха вода. И респективно се произвежда все повече съдържание което да става за стрийм - опунън уорлд игрите са пример. Навсякъде ги ръгат .

Потребителски аватар
vvarp
Мнения: 3567
Регистриран преди: 15 години

Мнение vvarp2 години

След Сони, Майкрото също изплюха камъчето:
https://www.eurogamer.net/articles/2018 ... x-consoles


А след това...
https://variety.com/2018/gaming/feature ... 202833926/
“With time, I think streaming will become more accessible to many players and make it not necessary to have big hardware at home.[...] There will be one more console generation and then after that, we will be streaming, all of us.”

Raziel
Freaky Fanboy
Freaky Fanboy
Мнения: 66
Регистриран преди: 3 години

Re:

Мнение Raziel2 години

То това беше ясно.

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4729
Регистриран преди: 15 години

Re: Xbox Series X

Мнение cain1 месец



Презентацията е на PS5 ама като цяло важи за следващото поколение.
Последна промяна от cain на 13 май 2020, 18:25, променено общо 1 път.
Причина: не видях че има тема за PS5, my bad
PC mustard race

Потребителски аватар
me3x
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3759
Регистриран преди: 15 години

Re: Xbox Series X

Мнение me3x1 месец

Светлината е критикъл, което се очакваше. Но и raw пауъра е сериозно застъпен, макар и да тръбяха, че терафлопите не били вече от значение.
Digital Foundry ше се поизпотят хах
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4729
Регистриран преди: 15 години

Re: Xbox Series X

Мнение cain1 месец

Nanite също е впечатляваща технология. Честно казано не съм много навътре но предполагам ще е някаква супер умна теселация която ще премахне/намали нуждата от normal map и бейкването на светлина защото тия теселации ще реагират на светлина. Също така следващата серия карти на АМД ще е с RTX или както го нарекат там. На всички ни е ясно че това технологично демо си е точно такова, внимателно подбрани сцени, минимално CPU натоварване и крайните игри рядко изглеждат така, но факта че върви на истински хардуер в реално време а не на 6 x 2080Ti е показателен. Също така алгоритмите за рендване само на това което играча вижда също май са подобрени. Въпреки че за мен графиката отдавна спря да е от значение мисля че ще имаме значителен скок следващото поколение, надявам се само да не е само във визуалната част.
PC mustard race

Потребителски аватар
niki_
Console Master
Console Master
Мнения: 1381
Регистриран преди: 12 години

Re: PlayStation 5

Мнение niki_1 месец

cain написа:
1 месец
https://www.youtube.com/watch?v=qC5KtatMcUw

Презентацията е на PS5 ама като цяло важи за следващото поколение.

Най накрая нещо импресив. Евала на Сони и за маркетинга for once, в сравнение с инди хорър-ите и игри правени от 1 човек ( евала и на тоя пич де, най импресив играта бепе негова :D ). Известно време ще запушат устите за терафлопи. Майкрософт трябва да вадят базуките за следващият евент, както обещаха.

Иначе извън визията, чисто тека отзад е адски импресив в това демо от енджин страна.
Колкото до цялостната визия ми е доста интересно колкото от това е постижимо де, ако съдим по това колко зле изглежда сега U4 демото от лаунча на PS4 в сравнение с Last of Us 2 примерно.... доста постижимо





PS. май е 1440p + 30fps. Бързо ще се върнат в реалноста ония които си представяха цял джен 60fps и дори 120 :wink:

Потребителски аватар
me3x
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3759
Регистриран преди: 15 години

Re: PlayStation 5

Мнение me3x1 месец

niki_ написа:
1 месец
PS. май е 1440p + 30fps. Бързо ще се върнат в реалноста ония които си представяха цял джен 60fps и дори 120 :wink:
Или ще си купят XSX lol
Сори - не се сдържах.
Това разбира се беше в кръга на шегата.
Иначе определено летвата е високо. Надявам се скоро да видим още от същото, а защо не и по добри неща. Все пак да не забравяме, че това е един енджин - не всичко минава и ще минава само и единствено през неговата трактовка.
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Потребителски аватар
king_of_the_universe
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 6021
Регистриран преди: 15 години

Re: PlayStation 5

Мнение king_of_the_universe1 месец

niki_ написа:
1 месец
cain написа:
1 месец
https://www.youtube.com/watch?v=qC5KtatMcUw

Презентацията е на PS5 ама като цяло важи за следващото поколение.
1) The demo is playable.
2) It's running on a PS5 devkit
3) It was built by around 2 dozen people over the span of 8 months
4) UE5 launches sometime next year and the interviewer's question of whether we'll see UE5 games launch next year was unanswered.
5) It wasn't confirmed as being developed into a game
6) Sony's SSD solution was billed as Masterclass, but there wasn't any discussion around how the implementation of the tech would differ on XsX.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
The Demon
Console Master
Console Master
Мнения: 2498
Регистриран преди: 15 години

Re: PlayStation 5

Мнение The Demon1 месец

Има видима разлика с Unreal 4 и е красивичко. Но си остава tech demo. В смисъл, какво ще се направи с него ще видим според мен най рано 2022ра. Зависи си много от играта. Ако сцената с летенето не е геймплей, може да се направи и като филмче на 360 и да има същият ефект като кътсцена. Uncharted геймплея с рушащите скали в началото, сме го виждали и преди 10 години. Не знам има ли смисъл изобщо от това ниво на детайл, ако примерно профучиш за секунди и повече не се върнеш в тази локация. Стотици хора са редили камъчета, правили са детайли по статуи и архитектура и накрая никой не го вижда. :) Трябва и да има развитие на графиката разбира се, но по важният въпрос е как да се оптимизират и автоматизират нещата, че да се намалят производствените разходи. Бюджета на игрите не може да е безкраен и ако ти трябват по 2000 души, само за да направиш една нова игра, която да използва хардуера на макс... Никой няма да рискува. Чувам и че дивелопърите са доволни от нещо със светлините, което ще им облекчи работата, но в същото време и се плашат от детайла. Дано и за в бъдеще се работи в тая насока, към намаляването на екипите, по лесното и бързо разработване. Няма как всички да са като Rock star с по 2000 човека екип. Въпреки че очевидно демото демонстрира бързо зареждащ се open world, аз се надявам тази мода да поотмине и да се съсредоточат в създаването на малки, но красиви, детайлни и запомнящи се локации.
Последна промяна от The Demon на 14 май 2020, 08:48, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
tosh
Console Ninja
Console Ninja
Мнения: 321
Регистриран преди: 15 години

Re: PlayStation 5

Мнение tosh1 месец

As for Microsoft’s Xbox Series X, Sweeney isn’t saying the new Xbox won’t be able to achieve something similar; both are using custom SSDs that promise blazing speeds. But he says Epic’s strong relationship with Sony means the company is working more closely with the PlayStation creator than it does with Microsoft on this specific area.
Доста си личат лошите му отношения с МС и горчилката, останала покрай Gears Of War. Реално погледнато, това демо ще има подобно представяме при бокса, вероятно дори с по-висока резолюция или фпс. Чисто технически е страхотно постожение, това е първият ни досег с некст-джена.

Потребителски аватар
me3x
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3759
Регистриран преди: 15 години

Re: PlayStation 5

Мнение me3x1 месец

Любопитното е, че вичко в UE5 демото се рънва в "core/raw profile" режим на видео ускорителя, за да покаже на какво е способен софтуеъра. Което ще рече, че това което виждаме в демото, по никакъв начин не се възползва от допълнителните хардуеърни ''екстри'' на RDNA2 архитектурата. Демек въпросното демо, спокойно може да даде сходни резултати и с GTX 1080 ti/RX 5700 XT. Сега си представете същото демо, възползващо се от всичките допълнителни application-specific integrated circuits (ASIC), създадени за да дообогатяват визуално изображението, както и да ускоряват самия процес - ray tracing cores, tensor cores etc.
Ще има брутални визуални резултати - обзалагам се. Това е само началото...
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4729
Регистриран преди: 15 години

Re: PlayStation 5

Мнение cain1 месец

За мен по-важното е че Epic правят безплатен енджина си за инди разработчици и е нещо като чак след 1млн печалба почват да взимат такси. Което ще го направи дори още по популярен.
PC mustard race

Потребителски аватар
Ju1968
Console Ninja
Console Ninja
Мнения: 403
Регистриран преди: 5 години

Re: PlayStation 5

Мнение Ju19681 месец

Сърахотен PR от Сони, още повече след излагацията от Майкрософт преди дни. Така де вдига хайп по ново поколение.

За мен новите технологии, които това демо показва, са уау. Но много девове ще изберат да не ги ползват. Малко игри ще имат нужда от тях. Но самият факт, че ги има и се поддържат, ме надъхва.

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3753
Регистриран преди: 15 години

Re: PlayStation 5

Мнение DETONATOR-M1 месец

Епик ще направят популярен енджина си ако вкарат C#, защото С++ не е за всеки девелопер с жълто около устата. Unity просто имат зверско комюнити, което трудно може да се бие. Но пък всики артисти харесват UE4. Щот се отнася до PS5 - ми да покажат игрите и да обадят цената. И Sony и Microsoft си мълчат като насрани, сигурно защото е така.
Ако трябва да се върна на демото - невероятно е! Аз смених три рула салфетки, като даже пропуснах моментите с пластмасовата вода, дето се видяха тук-таме.
Лично мен ме радва, че PS5 поколението ще върне тенденцията да се пускат по-мощни конзоли, каквито бяха PS360, а не сбирщината от лаптопски части, каквато представлява PS4One.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3753
Регистриран преди: 15 години

Re: Xbox Series X

Мнение DETONATOR-M1 месец

Според мен това демо е по-близо до вокселите като технология, отколкото до познатите ни полигони.
Ако го направят да работи читаво, те това ще е истинският скок в игрите - физик бейст енвайрнмънт и свобода да си копаш като в Майнкрафт ама с графиката на Ънчартед...мчи...аз съм "за".
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Кой е онлайн