Resident Evil 2 (2019)

It only does 8071A06.
Отговори
Raziel
Freaky Fanboy
Freaky Fanboy
Мнения: 65
Регистриран на: преди 2 години

Re:

Мнение Razielпреди 4 месеца

vvarp написа:
преди 4 месеца
Няма как да не се присъединя се към хвалбите :yes: В допълнение към критиката на @niki_ към битките с босове, бих добавил, че доста са пресолили баланса. При третата трудност трябва цял пълнител за да събориш редово зомби, 5-6 изстрела за да откъснеш крак, никакава индикация за хедшот. Разбира се, най-голяма мъка са самите босове, над половин час се трепах с най-първия, само за да видя в последствие как някакъв тубаджия го смазва за 1 минута с нож :lol:

Независимо от тези неща, определено се чакат следващите издания на поредицата. По всички индикации, освен над 8-ица, в момента се трудят над римейк на тройката. Дано се сетят в един момент да направят римейк на римейка на единицата. Подобно нещо ще избие каракудата :bowily:
Remake на единицата си има и той много добър Remake от колкото на RE2 Remake

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1327
Регистриран на: преди 11 години

Re:

Мнение niki_преди 4 месеца

vvarp написа:
преди 4 месеца
При третата трудност трябва цял пълнител за да събориш редово зомби, 5-6 изстрела за да откъснеш крак, никакава индикация за хедшот.
Не знам дали си видял, но има един много тънък момент когато стреляш - Ако седиш на място и изчакаш мерника ти да се свие, демиджа и шанса за критикал се повишава многократно. Стрелбата тип "сватбар" е силно nerf-ната от и нежелана от Capcom, за което само поздравления.
Вероятно част от идеята идва от замисъла в оригиналният контрол, където не можеше да стреляш и да ходиш едновремено за да повишат напрежението в играча. RE2 Remake решението е супер елегнантно от геймдизайн гледна точка и е само част от това перфектно транслиране на оригиналният геймплей в модерното пространство. :yes:

@Raziel Да рабирам, че не си харесал RE2 римейка? Може да ни споделиш впечатленията ако са в противополжната гледна точка на хвалбите :)

Raziel
Freaky Fanboy
Freaky Fanboy
Мнения: 65
Регистриран на: преди 2 години

Re: Re:

Мнение Razielпреди 4 месеца

niki_ написа:
преди 4 месеца
vvarp написа:
преди 4 месеца
При третата трудност трябва цял пълнител за да събориш редово зомби, 5-6 изстрела за да откъснеш крак, никакава индикация за хедшот.
Не знам дали си видял, но има един много тънък момент когато стреляш - Ако седиш на място и изчакаш мерника ти да се свие, демиджа и шанса за критикал се повишава многократно. Стрелбата тип "сватбар" е силно nerf-ната от и нежелана от Capcom, за което само поздравления.
Вероятно част от идеята идва от замисъла в оригиналният контрол, където не можеше да стреляш и да ходиш едновремено за да повишат напрежението в играча. RE2 Remake решението е супер елегнантно от геймдизайн гледна точка и е само част от това перфектно транслиране на оригиналният геймплей в модерното пространство. :yes:

@Raziel Да рабирам, че не си харесал RE2 римейка? Може да ни споделиш впечатленията ако са в противополжната гледна точка на хвалбите :)
Не че не ми хареса.Просто Remake на 1 за мене беше по добър по същия начин трябваше да направят и Remake на RE2.Играта ми хареса запазили са старата атмосфера.Това най вече се усеща в полицейското управление.Има добри загадки и експларейшън като едно време.Нещата които не ми харесаха са следните.Играта трябваше да бъде направена к фикскираната камера щеше да бъде много по интересна и плашеща.Другото нещо което не ми харесва че няма отделна кампания с Ada.Не става ясно как оцелява, което си е най голямата загадка в поредицата.И последното нещо което не ми хареса че сценарии B са го претупали и е по кратък сравнено с оригинала.

Потребителски аватар
me3x
Контакти:
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3626
Регистриран на: преди 14 години

Re: Resident Evil 2 (2019)

Мнение me3xпреди 4 месеца

Свършили са страхотна работа. Имам крайно незначителни забележки, но като цяло играта определено минава за повече от задължителна. Явно Capcom най накрая успяха да намерят себе си. Говори се, че ще видим римейк на тройката преди да ни покажат осмицата, с което аз лично нямам никакъв проблем.
Колкото до фиксираната камера - бих се радвал да я има като опция, но не мисля че щеше да сработи по добре от текущата която имаме в момента.
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

dra6ko_second_chance
Console Master
Console Master
Мнения: 1296
Регистриран на: преди 11 години

Re: Resident Evil 2 (2019)

Мнение dra6ko_second_chanceпреди 4 месеца

Според мене камерата в момента е по добра,дава възможност по-добре да се огледаш в обстановката.
Фиксираната е демоде като цяло.

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3171
Регистриран на: преди 10 години

Re: Resident Evil 2 (2019)

Мнение danailkillerпреди 3 месеца

Мен ми е интересно с успеха на този remake дали няма да опитат да възродят някой от по-старите си поредици от същият тип - като Dino Crisis и Onimusha да речем? Не, че порта на Onimusha за Switch беше лош, но аз говоря нещо от качеството на RE2.

Какво мислите вие?
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

dra6ko_second_chance
Console Master
Console Master
Мнения: 1296
Регистриран на: преди 11 години

Re: Resident Evil 2 (2019)

Мнение dra6ko_second_chanceпреди 3 месеца

Аз това нещо си го мисля от много време.Дано да измислят нещо.
И все така тайно се надявам някой ден да направят нещо с HD графика на аркадните си класики.

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1327
Регистриран на: преди 11 години

Re: Resident Evil 2 (2019)

Мнение niki_преди 3 месеца

danailkiller написа:
преди 3 месеца
Мен ми е интересно с успеха на този remake дали няма да опитат да възродят някой от по-старите си поредици от същият тип - като Dino Crisis и Onimusha да речем? Не, че порта на Onimusha за Switch беше лош, но аз говоря нещо от качеството на RE2.

Какво мислите вие?
От едно интервю преди известно време:

“If we keep gradually increasing the size of our staff, I’m thinking that at some point maybe we might be able to handle four AAA titles at once”, Takeuchi told Famitsu

“Also, in addition to that, we’re currently working on a title that will make our fans think, “wow, they’re making that?

Очевидно е, че стратегията на компанията в момента е насочена към феновете на традиционните им заглавия и вътрешената разработка.
Така че изгледите са обещаващи :)

Отговори
Подобни теми
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

1 гост