Final Fantasy XVI

It only does 8071A06.
Аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3706
Регистриран преди: 12 години

Final Fantasy XVI

Мнение Jim Raynor4 месеца

https://www.siliconera.com/square-enix- ... ta-suzuki/
Square Enix’s long history making more stat-based RPGs and Suzuki’s own experience with action-RPGs (referring to Dragon’s Dogma) would enable the company to establish the capacity to create “high-quality RPGs with world-class action elements”.
Мляс. Засега само дуене, риъл ризълт след 3-4 години.
Последна промяна от vvarp на 18 сеп 2020, 17:46, променено общо 1 път.
Причина: нова тема

Аватар
vvarp
Мнения: 3662
Регистриран преди: 15 години

Мнение vvarp1 месец

The Demon написа:
1 месец
[...] Файнтал Фентъзито - изобщо не ми пука вече колко е красиво/грозно и колко големи са монстърите/съмъните. Освен да изкарат някоя добра игра, всичко друго е без значение. Минаха 19 години от FF10, прекалено много слаби части станаха. Или правят нещо добро или погребват поредицата. За съжаление усещам FF15 влияния в бойната система.


Мяза на корейско ММО от преди 15 години.
Новите ръководители:
https://www.mobygames.com/developer/she ... Id,471547/
https://www.mobygames.com/developer/she ... rId,41639/

:rolf:

Аватар
The Demon
Console Master
Console Master
Мнения: 2624
Регистриран преди: 15 години

Re: Поредицата Final Fantasy

Мнение The Demon1 месец

Yoshi-P в момента им е най голямата звезда с това, че спаси ff14 mmo-то и им направи маса пари от събскрипшъни. Може би се надяват че ще спаси и сингъл плейър игрите. Нямат кадри вече. Случайни като Табата, се видя че не стават. До колкото чух, бойната система ще я прави избягал от капком и работил по Devil May Cry 5. Сузуки някой си. Край с надеждите за усъвършенствана turn based битка. Ще е помпене на бутони без мислене... Пак по добре от държене на един бутон и лекуване. :) Ще видим, поне 2-3 години ще я правят още. Не съм оптимист обаче. Грехота е, че Сакагучи стои без работа. :D

Аватар
king_of_the_universe
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 6111
Регистриран преди: 15 години

Re: Поредицата Final Fantasy

Мнение king_of_the_universe1 месец

FF16 мяза на Девила. Интересно как смятат да балансират скил-бейзд геймплей с грайнд за лвл ап. Или ще има помпейшън на 1 бутон и героите ще се мятат като в Дриснати Уориърс. :lol:
Don't shoot! I'm a human!

Аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3706
Регистриран преди: 12 години

Re: Поредицата Final Fantasy

Мнение Jim Raynor1 месец

king_of_the_universe написа:
1 месец
FF16 мяза на Девила. Интересно как смятат да балансират скил-бейзд геймплей с грайнд за лвл ап. Или ще има помпейшън на 1 бутон и героите ще се мятат като в Дриснати Уориърс. :lol:
Абе, сигурно като догмата - не баш "Пуцай, куме", ама се чупи с качването на нива и изимбването.

Аз не ща да се връщат към походовите, нека се мъчат с експериментите, един може да излезе.

Аватар
king_of_the_universe
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 6111
Регистриран преди: 15 години

Re: Поредицата Final Fantasy

Мнение king_of_the_universe1 месец

Jim Raynor написа:
1 месец

Аз не ща да се връщат към походовите, нека се мъчат с експериментите, един може да излезе.
Походови има достатъчно, нека се помъчат. Впрочем, трудността лесно ще я вдигнат с опшънъл данджъни и босове, като Догмата и като старите ФФ-та. За който иска фул-експириънс, другите нека си грайндват нивата и да помпат бутона.

В Догмата направо се размазах на ДЛЦ-то и ми се стори бая добро (по спомени).
Don't shoot! I'm a human!

Аватар
The Demon
Console Master
Console Master
Мнения: 2624
Регистриран преди: 15 години

Re: Final Fantasy XVI

Мнение The Demon1 месец

Искате да продължават да експериментират с екшъна, докато стане а? Дали е така, защото просто не ги играете? Колко часа имате на Ff15? :D

Аз имам 40+ часа и съм на средата на играта. Всяка битка е адско мъчение. Като видя как идват империалите с кораба отгоре и осъзная че ще има битка, направо ми призлява и бягам. Дори в най тегавиге 5-10 секундни рандъм енкаунтъри от старите игри, не е било такова мъчение и досада. Тука е x10 дразнението от битките. Удоволствието е кръгла Нула.

Походовите битки не са изчерпани, те също се развиват и могат да бъдат успешни. Persona 5 и dragon quest 11 са само част доказателствата. Много портабъл рпгта от последните години също го показват. Реално временната битка е първата автоматична грешка в 16ката. Автогол от първата минута. Поне за хардкор феновете на поредицата.

Аватар
king_of_the_universe
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 6111
Регистриран преди: 15 години

Re: Final Fantasy XVI

Мнение king_of_the_universe1 месец

The Demon написа:
1 месец
Искате да продължават да експериментират с екшъна, докато стане а? Дали е така, защото просто не ги играете? Колко часа имате на Ff15? :D

Аз имам 40+ часа и съм на средата на играта. Всяка битка е адско мъчение. Като видя как идват империалите с кораба отгоре и осъзная че ще има битка, направо ми призлява и бягам. Дори в най тегавиге 5-10 секундни рандъм енкаунтъри от старите игри, не е било такова мъчение и досада. Тука е x10 дразнението от битките. Удоволствието е кръгла Нула.

Походовите битки не са изчерпани, те също се развиват и могат да бъдат успешни. Persona 5 и dragon quest 11 са само част доказателствата. Много портабъл рпгта от последните години също го показват. Реално временната битка е първата автоматична грешка в 16ката. Автогол от първата минута. Поне за хардкор феновете на поредицата.
Някой да те насилва да играеш лайното ФФ15, а? :lol: Предупредих те много преди да се полакомиш заради тънката цена! :lol:

Походовите битки, специално с тия ташунковски екипи, създаващи последните ФФ-та, са изчерпани за тази мизерстваща от години поредица. Освен ако не върнат Мустака, което в никакъв случай няма да направят, защото ще е признание пред феновете колко са жалки и неможещи без него. Малките РПГ-та могат да си позволят походови битки, защото са с малък бюджет. ДКуест и Персона могат да си го позволят, защото са нишови ролевки. И най-вече, защото създателите им знаят как да направят забавни походови битки и никой не очаква от тях иновации в геймплея.

ФФ е толкова разплуто и раздуто от 13 нататък и с такава от кол и въже сбрана международна аудитория (от която хардкорците са прекалено малка част, за да се съобразяват с нея), че само добър риъл-тайм като Догмата може да го спаси оттук-нататък. Връщане назад за ФФ просто няма с такива идиоти начело.
Don't shoot! I'm a human!

Аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3706
Регистриран преди: 12 години

Re: Final Fantasy XVI

Мнение Jim Raynor1 месец

Аз просто нямам сантимент към тая поредица като поредица. Всички игри дето съм играл са ми различни (фф6 към фф9 как да ги сравниш?) и в моите спомени не се свързват. Затова нямам против да се мъчат с нови неща, дето казва краля, има бая походови, ако ти се цъкат.

Аватар
vvarp
Мнения: 3662
Регистриран преди: 15 години

Мнение vvarp1 месец

От ФФ6 до 9, че и 10, битките са доста сходни като концепция. 12-ката е по-трудно сравнима, но пак бяха запазили тактическият елемент - командориш и микромериндействаш до най-малкия детайл цялата тайфа. Точно това липсва в последвалите издания. Кингдъмите, 13+ и ФФ7Р са батън маш с AI асистенция за партито. Dragon's Dogma, същата работа, но с читав бой (Devil May Cry).

Ролка без тактика и без предвидимо (т.е. управляемо) на 100% парти, за мен, не е ролева игра, а екшън от неприятен тип - някакви AI навлеци играят вместо теб...
:miyamoto:

12-ката имаше правилният реално времеви бой (програмируемо парти :yes:), но не само не го развиха, ами напъдиха всички Куестаджии, редом с живата легенда, бай Ито. Освен това, не е казано, че боят трябва да бъде 100% в реално време. Всякакви съотношения между ходове и реално време, тип tri-Ace, също са за предпочитане пред АИ тюфлеци.

Иначе, по въпроса със старошколските ФФ, не виждам причина да не угодят и на Демона. ФФ е голямо име и спокойно си позволяват няколко паралелни поредици - номерирана, ММО, ФФ7. Защо да няма и една походовка тип ФФ 1-10? Вярно, че съществува Bravely Default, но липсва размах и далеч не е ФФ при разказвателната част. При адекватно управление, Squenix спокойно могат да извадят нещо от калибъра на Драгън Куест 11 и Персона 5, които не са чак толкова скъпи.

Аватар
king_of_the_universe
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 6111
Регистриран преди: 15 години

Re: Final Fantasy XVI

Мнение king_of_the_universe1 месец

Кой да го направи адекватното стратегическо упраавление? :)

12-ката бе напипала правилната посока, можеше да я караш на автоматик, полуавтоматик или ръчно да контролираш всеки един от партито - по всяко време. Интърнешънъла с по две професии бе черешката. Като изключим Гелосания главен герой, всичко бе тип-топ. Разкошни кът-сцени, тонове локации, разнообразен свят, куестове, монстъри, и точно ФФ-герои. Ма, не било истинско ФФ. :) На, ви ФФ-та след 12! :D
Don't shoot! I'm a human!

Аватар
vvarp
Мнения: 3662
Регистриран преди: 15 години

Мнение vvarp1 месец

Автоматикът не беше точно авто, след като си се програмираше на принципа на условната конструкция (if-then-else). Ако човек има бегла представа какво е програмирал, действията на партито бяха напълно предвидими. За по-специални случаи (спешъли, съмъни, бъф) имаше действително пауза и менюта. Не беше идеално, особено на ниво реализация, не беше и кой знае колко достъпно, но има хляб в подобен подход.

За другото, няма кой. Поне не в Скуреър.

Аватар
The Demon
Console Master
Console Master
Мнения: 2624
Регистриран преди: 15 години

Re: Final Fantasy XVI

Мнение The Demon1 месец

Нямам нищо против портативкитe, ще се пробват всякакви Bravelyта, октопад-и и Сетсуни. Но наистина мащаба е друг. А и аз си обичам FF поредицата и ми пука за нея. Гадно ми е да гледам как я преърнаха в забавление за "масите" и си загуби идентичността. А други стари поредици като Dragon Quest и Megami Tensei, получават правилно отношение и пак са успешни.

Lost Odyssey действително е май последното добро Final Fantasy. Да не говорим и че е един от малкото примери за доста яки HD J-RPGта. Имали са ясна идея какво ще е и просто са я направили. Без екшън, без open world, без задоволяване на определени кръговове и модни течения. Тя е точно това което трябва. За съжаление Майкрософт затри студиото, въпреки добрите игри. Един от случаите с не реалистичните им очаквания и това че не разбират концепцията в това, че да имаш такива игри е важно за имиджа и ще помогне в дългосрочен план.

Аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3706
Регистриран преди: 12 години

Re: Final Fantasy XV

Мнение Jim Raynor1 месец

https://kotaku.com/how-square-enix-is-m ... 1845194830
“Today, we’re doing a program on [FF]XIV,” replied Yoshida, adding, yes, they announced the new Final Fantasy. “We want to focus on [FFXIV’s] development until 2021”
“There’s no teaser site at the moment,” he said. According to Yoshida, the plan is to launch the teaser site in the latter part of October, including some info about the world and the characters. “After that, we’re going to focus on development.”
“As much as possible, I wanted to show real-time in-game footage...if it were just a rendered trailer, there would be comments I’ve seen in America and elsewhere like, ‘See you in 2035!”
Що се тролят сами, това е НАША работа :crazy:

ПП. Версус 13 геймплея го показаха 2010-11 май, НЗ 2035-а дали не е оптимизъм :lol:

Аватар
The Demon
Console Master
Console Master
Мнения: 2624
Регистриран преди: 15 години

Re: Final Fantasy XVI

Мнение The Demon4 седмици

Еми какво да правят завалиите. :-) Щом ще е за PS5, минимума е 2022-та есента, даже по-скоро 2023-та. 14-ката им е голям успех в момента и още не са я завършили. Там поне още 1 голям експанжън трябват, а може и 2... Но Yoshi-то там си е свършил работата, може само да наглежда. Не вярвам да си остави напълно 14-ката, но в Square-Enix други хора решават. :lol:

Кой е онлайн