Нинтендо 任天堂

Going third party since 1889.
Отговори
Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3336
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 1 година

Демоне, решението вече е факт:
viewtopic.php?p=126578#p126578
:wink:

Jim Raynor написа:Дали?
Разбира се, че да :smug: Ролята на Ямаучи при Wii и DS е добре документирана.

Колкото за качествата, Ямаучи беше човек, който с охота би продал баба си. Определено имаше търговски нюх и в това отношение, мисля е съизмерим с фигури като Джобс. Друга прилика с овощаря е 24-каратовата арогантност, съчетана с непринудена злоба :bow: Най-весел момент беше как, по негови думи, никога не е играл игри, нито се е занимавал с дизайн, програмиране или технологии, но с най-голяма самоувереност проповядваше как трябва да се развива индустрията. И често беше дяволски прав :bow:

Иуата беше много талантлив и в доста отношения, пълната противоположност на предшественика си. По-скоро добряк, заклет играч, програмист-чудо, чудесен ръководител на проекти. Това са все причини за повишението, защото и самият Ямаучи беше наясно, че не е добра идея шефът на компания за игри да е толкова дистанциран, като самия него. Но Иуата просто не беше търговец. Отделно, беше прекалено близо до разработването на игри, че да има безпристрастен и далновиден поглед над отрасъла.

Сега, Кимишима, мисля че е най-неподходящият от тримата. Счетоводител (no offence), дори по-далеч от игрите, отколкото Ямаучи, без неговия характер и най-вече без неговата интуиция. В опит да се хареса на акционерите, прави тънки сметки без кръчмар как да насурвака оредяващите клиенти, вместо да действа в посока увеличаване на пазара.

За фиаското Ую писах по-горе. Надута цена = скъпи компоненти. Името е уж за да яхнат потребителската база на Wii, но е признак за генерален разрив между продуктовия отдел и този, занимаващ се с продажби и маркетинг. А липсата на игри е едновременно следствие и причина за провала. И 100% има "GameCube ефект" - прехвърлят повечето неща за следващото поколение. Тук не говоря само за Breath of the Wild и MK8, но и за Odyssey, Spla2n, Xeno 3, и квото правят Retro, които очевидно са започнали като проекти за Wii U.

Потребителски аватар
Delegat
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 205
Регистриран на: преди 10 години

Re: Нинтендо 任天堂

Мнение Delegatпреди 1 година

Решението за теб е много просто - като не харесваш игрите и конзолите им, ми просто не ги купувай. Аз лично ще продължа да ги поддържам, защото Нинтендо са едиствените, които поне малко се опитват да разбият стереотипа в този конзолен пазар, в който конзолите все повече се превръщат в РС-та. Да, Wii-U не беше перфектната конзола и все пак аз в нито един момент не съм съжалил, че си я купих.

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4658
Регистриран на: преди 12 години

Re: Нинтендо 任天堂

Мнение cainпреди 1 година

За съжаление гейминга е тръгнал да става мобилен и точно Н са решили да доят хората дето играят кенди кръш. Та да, разбиват стереотипите те...
PC mustard race

Потребителски аватар
Delegat
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 205
Регистриран на: преди 10 години

Re: Нинтендо 任天堂

Мнение Delegatпреди 1 година

Дефинирай доене? А и гейминга никога няма да стане само мобилен.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5874
Регистриран на: преди 12 години

Re: Нинтендо 任天堂

Мнение king_of_the_universeпреди 1 година

Delegat написа:Дефинирай доене?
Milking The Cow
Usually a reference to treating a person or entity as a cash cow. This implies taking advantage of a situation and has a strongly negative tone (except to those happily taking the money).
Всички хардуер гейм компании го правят от най-ранни времена, особено с преиздаване на едни и същи игри. И докато се връзват достатъчно хора, ще продължават да го правят. Включително и чрез хардуер и периферия на кожодерски цени за ърли ъдоптъри. Нищо странно, нелогично и неразбираемо няма.

Сони и Майкро могат само да завиждат на Нинти за феновете му. Мойта Плей 4 я взех около 2 години след лаунча и даже понякога си мисля, че все пак съм избързал и е можело да изтърпя и до Про (което няма как да купя, щото вече имам Плей 4). 3ДС го взех много преди Вита, която дори я купих втора ръка. С включена карта, че да не пълня джобовете на кърлежите от Сони.

Явно точно щото не обичам да ме цоцат/доят (виж дефиницията горе), в моите очи - Мони, Майкро или Минти - никой не ме е хванал за шлифера да съм му верен абонат доживот на всичко, което пуска.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3336
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 1 месец

https://www.eurogamer.net/articles/2018 ... r-mario-64

Избрани моменти:
What was company culture like at Nintendo back then?
It was very 80s Japanese. Do a YouTube search for 80s Japanese company, they'd have all been like that - there are so many documentaries about the boom period of Japan, the 80s, where they're all copying the US, make it Japanese then make it better and resell it to the world, and they were really good about it. They were really cocky, everyone's being paid really well, but they couldn't figure out the culture. The culture was still basically old-school - it's like being in a school, or the army. You come in at 8.30am, you have a bell at 8.45am to tell you to start working. Everything's regimented. You work your arse off and go home at 11pm at night, then go home and sleep a few hours. And we refused to do that. At the end of Star Fox, when we were working really stupid hours, we thought we were being taken advantage of. We didn't see the bigger picture, that we're 19-year-old kids working with Miyamoto.

You have an image of Nintendo - or certainly I did - that it's like Willy Wonka's Chocolate Factory, this magical world where all the games come from.
No, it's a factory.

Was there any sense of occasion, that you were doing something big?
Never. We had this game, we had a schedule and we had to do it otherwise... Well, who knows what would happen.

So there was no sense of magic?
Not at all. I don't think there is now either. It's such a clinical, rigid way of working. It amazes me they get so much creativity out of that place, with Zelda and Mario. You go there and it's white, it's clinical cubicles and bells ringing for lunch and for going home and that's it. How they get any creativity out of that place is beyond me. But they do do it.
[...]
The team you worked with - Miyamoto, Eguchi, Watanabe - what were they like?
They were great to work with. The individuals at Nintendo were all really good people, extremely talented. There's nothing wrong with the people - it's just the culture that was so old school.

Did that culture change when [Hiroshi] Yamauchi went?
No it's never changed. Maybe it changed a bit with Iwata-san, but not that much. I think he put his foot down with the amount of overtime people were doing. Because Iwata was a programmer himself, he saw that doing longer hours doesn't mean better games so let's stop doing this. Go home and get some proper rest. He changed that, which was great - Yamauchi didn't give a shit about that. For him it was just this pipeline.

Was there ever any interaction with Yamauchi? He seems pretty terrifying by all accounts.
I met him once, and we were all terrified of him.
[...]
So what was it like working with Iwata?
When we were doing the N64, I went to SGI with two programmers and Iwata-san. [...] Yeah. At that point Iwata was just a programmer at HAL. And I thought he was a bit of a nerd. I remember him complaining that SGI had just got a big contract with SKG - everyone was partying the day we got there, there was a big barbecue outside, and Iwata said we've just got here, why is everyone partying. I thought, just chill out a bit! And then a few years later he became president, the next time I interacted with him it was almost like he had a script he was reading from. But at heart he was a programmer - I knew he had the right mentality to run Nintendo. He knew how to develop games. But other than that he was a bit nerdy.

Has Nintendo changed that much since?
It's much the same. It did change a bit after Iwata-san passed away. Now it's very focussed on money. Iwata was adamant that their core philosophy should be on the game, not on the money. Now it's almost entirely the money, which does worry me a bit.

Инче, от този месец, Ментендо е с "нов" генерален директор, който, закономерно, е младо копие на дедото-банкер Кимишима. Ама кой ли е очаквал от акционерите да не излъчат някой себеподобен.
:smh:

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5874
Регистриран на: преди 12 години

Re: Нинтендо 任天堂

Мнение king_of_the_universeпреди 1 месец

Много народ забравя, че Нинтендо са най-вече производители на играчки (в Япония е пълно с кви ли не техни франчайз джиджавки, вкл. ханафуда карти), затова е нормално да не са баш гейм-ориентид като Мони и доста по-малко - като Микро (които хем ги сърби, хем ги боли от Бокса, докато Мони нямат колебания какво да правят в гейм бизнеса). Усещам, че вече не попадам в Нинти аудиторията - Марио и Зелда (както и ФФ между другото) вече ми излизат от ушите и не мога да поема повече от тия поредици. За амиботата и картона им да не говорим.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3336
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 4 дни

https://finance.yahoo.com/video/nintend ... 22406.html

Интервюто с Ментендовият Буратино е един път :rolf:

Потребителски аватар
me3x
Контакти:
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3562
Регистриран на: преди 12 години

Re: Нинтендо 任天堂

Мнение me3xпреди 4 дни

You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Отговори

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 0 госта