Deus Ex: Mankind Divided

Glorious master race.
Отговори
Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3703
Регистриран на: преди 13 години

Deus Ex: Mankind Divided

Мнение DETONATOR-Mпреди 3 години

Май има някакво "лийкче". Интересни шотове има, чакам официално потвърждение.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Google translate:

Square Enix has announced the continuation of the famous cyberpunk series Deus Ex. The new part was subtitled Mankind Divided, it will tell us about how the future society was divided into castes augmented and ordinary people. In the middle of the action will be our old friend Adam Jensen - the protagonist of the game.

As in Deus Ex: Human Revolution, the events unfold in different parts of the world. For example, in Prague, Czech Republic, Jensen will have to sort things out with Victor Marchenko - an officer in the so-called Coalition of Human augmented (Augmented Rights Coalition).

The choice offers two styles of play: "quiet" passage and open battle. Artificial intelligence of enemies became better than Deus Ex: Human Revolution , play, respectively, will be more difficult. Enemies travel in groups and if suspected something was wrong, summoned colleagues together to explore the dark corners. No more single dummy.

In an open battle Jensen also have hard times: opponents bypass with flank attack of the entire group. Also at your disposal will go more useful implants. Now, Adam can not only see enemies through walls, but also scan them for electronics and ammunition. Hacker will allow the implant to hack turrets and computers at a distance (as in the Watch Dogs ).

Do you remember the blade in the hands of Jensen? In Mankind Divided is a lethal weapon will receive an alternative type of attack - Adam learned to shoot a crossbow as a blade. Fans of "noisy" passing too will be satisfied: Jensen blinds enemies smokescreen and with the help of X-ray vision shoots them from an automatic rifle.

For protection from enemy fire can be briefly activated nano-shield and then bullets will bounce off the chest of Adam. In general, mechanical augmentations of Human Revolution remained untouched, but the amount of improvement has increased markedly.

The plot of Deus Ex: Mankind Divided remains a mystery. Developers do not plan to migrate from a previous save of the series - solutions Human Revolution players will not have consequences, and none of the four endings Human Revolution will not canonical.

For this reason, we have to say goodbye to some of their favorite characters, including and ( spoiler! ) pilot Farid Malik. In one of the missions of Deus Ex: Human Revolution Farida plane was shot down on approach to the landing. Life charming pilot was in the hands of players: could repulse enemy offensive and save Malik or throw it to die at the crash site. In Deus Ex: Mankind Divided on the job we will deliver new pilot - Elias check.

Developers do not plan to transfer stored from the previous part of the series - solutions Human Revolution players will not have consequences, and none of the four endings Human Revolution is not canonical.

The developers promise that additional work will have an impact on the gameplay. For example, if Adam decides to cross the road bandits in the beginning of the game, then later one of the crime bosses can considerably spoil the blood of the main character, set on a group of bandits in the next story mission.

Game development studio is engaged in Eidos Montreal. Deus Ex: Mankind Divided be released on the PlayStation 4, Xbox One and PC. Release date will be announced later.

The developers promise that additional work will have an impact on the gameplay. For example, if Adam decides to cross the road bandits in the beginning of the game, then later one of the crime bosses can considerably spoil the blood of the main character, set on a squad of thugs in one of the story missions.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3560
Регистриран на: преди 10 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided (PC/PS4/XB1)

Мнение Jim Raynorпреди 3 години

I totally asked for this.

Само да не е коридорен шутър.

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7578
Регистриран на: преди 11 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided (PC/PS4/XB1)

Мнение epedosпреди 3 години

Е съмнявам се да е точно такова...
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3703
Регистриран на: преди 13 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided (PC/PS4/XB1)

Мнение DETONATOR-Mпреди 3 години

Малко не се разбира какво е новото от трейлъра, дано покажат режисиран геймплей на Е3 с новите неща.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3408
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 2 години


:hype:

Потребителски аватар
andycole
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 5414
Регистриран на: преди 13 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided

Мнение andycoleпреди 2 години

Изиграх я тия дни. Играта е стабилна, но очаквах повече. Освен визуално, не виждам с какво е мръднала спрямо Human Revolution(която е достатъчно добра де, чак писах ревю за нея : viewtopic.php?f=38&t=6670)

Сетингът - Neo Praga не ми беше особено сайбър пънк. Искаше ми се да е някав по-технологичен сай фай град, а тук имахме австроунгарска архитектура + , вечна сайбърпънк нощ и неонови светлини тук там :lol: Само гетото ме впечатли като атмосфера, но бях там прекалено за кратко.
Музиката е супер и подхожда на мрачната тегава атмосфера. Историята е пряко продължение на Human Revolution, но играта може да се играе и без да сте играли предшественика, макар че е желателно.
Светът е отворен, но е малък и детайлен. Занимавах се с почти всички странични истории, които не са толкова много така или иначе.
Най-важното и голям плюс в играта , е че има много повече геймплей от повечето съвременни игри. Контролите пак са си дървени, с почти походов стелт в трето лице, но пък работят, особено ако сте се преборили с тях в 1вата игра. Дали ще си рамбо с огромен инвентар и оръжия, стелт нинджа и хакер, или пък ще разчиташ на augmented атаки си зависи от теб и свободата от геймплеят и алтернативните начини за достигане на целта са доста кефещи.

Доста от историята е разказвана в някви разхвърляни бележки, вестници или с хакване на компютри и четене на имейли, които вече ме мързи да чета(може би от наближаването на 30-те, работата и многото други игри :lol: ).

Изцъках и day 1 dlc-то, - Desperate Measures, която беше от най-добрите мисии в играта.
Въобще като фен на поредицата и на Blade Runner това бе от най-чаканите игри за мен. Е, очаквах повече, но все пак съм доволен и я препоръчвам.

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3158
Регистриран на: преди 10 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided

Мнение danailkillerпреди 2 години

Не знам защо не съм писал като я изиграх, но като цяло съм съгласен с всичко казано по-горе. Реално има доста прилична визуална разлика и специално на PC всичко на max (и със спрян sharpen) играта изглежда доста-доста добре. Единствените разлики спрямо предната част освен визията е леко подобреният геймплей, особено shooting частта е видимо по-добре, и малко по-добре осъщественият свят на самите градове. Има доста повече места да се разгледат, повече входове и повече етажност ако мога така да го кажа.

Не е невероятна игра де, но историята е ОК, озвучаването е добро, и атмосферата като цяло е много солидна. Мога да я препоръчам на всеки, който харесва игрите с малко повече мислене, или на стелт игрите като цяло.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3408
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 2 години

Добре звучи. Поправили са най-големият недостатък на Human Revolution - екшънът беше бая дървен и безинтересен. Dishonored, която е същия тип игра, беше другата крайност - неразвит stealth и доста читав екшън. Радвам се че в крайна сметка са обменили опит :) Защото голямото предимство на т.нар. immersive sims (System Shock, Thief, Deus Ex, Dishonored) е, че ти дават свободата да играеш както намериш за добре, екшън или stealth, убивайки или не.

Я кажете нещо за босовете. При Human Revolution бяха голяма мъка, след като буквално бяха взети от дуга игра поради липса на кинти. Друг подобен момент беше последната мисия, дето, ни в клин в ръкав, трепеш огромна армия от зомбита из някви коридори :facepalm:

Иначе се чува, че няма да има нова част, уж за да може студиото да се "посвети" на лицензирана продукция с костюмираните мишоци на Disney. Реалната причина ще да е мизерната печалба от Mankind Divided. Ама в края на краищата, знаят че няма голям пазар, защо тогава наливат милиони в безполезни F2P режими, мобилни бълвочи и скъпи реклами? Пак добре, че Eidos Montreal успяха да направят продължение, защото в един момент и това е било под въпрос. Стискам палци поредната рецепта за успех на пишман-маркетьорите да се провали и да се стигне до нов Deus.

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3158
Регистриран на: преди 10 години

Re:

Мнение danailkillerпреди 2 години

vvarp написа:Я кажете нещо за босовете
Тук засегна направо болна тема ;). Босове практически няма, единствено в самия край на играта има нещо като бос, но той има толкова начини да се убие без реален екшън, че няма накъде.

Инак си прав за босовете в предната част, но това малко или много беше в оригиналната й версия - в нея особено ако играеш твърд стелт то убиването на бос беше направо гръцка трагедия, защото нямаше как стелт да се убиват, а ти нямаш ни уменията, ни оръжията да ги биеш нормално. Чувам, че в специалното издание на първата това било оправено изцяло, но честно казано не съм я играл.

И да, вече дори не се "чува" направо е официално, че разработчиците са посветени на общите проекти с Дисни, по-специално към Guardians of the Galaxy. Което според мен не е лошо де, нека да натрупат малко опит по чужди игри, да се затъжат за своите си игри и да получим някакво достойно продължение на Deus Ex, пък било то и след 4-5 години.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4338
Регистриран на: преди 10 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided

Мнение RRSunknownпреди 2 години

Рециьсорското издание е истината - само минавам да го кажа. Много неща са оправени за добро - босовете също.

Потребителски аватар
andycole
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 5414
Регистриран на: преди 13 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided

Мнение andycoleпреди 2 години

Да, в Mankind Divided са решили проблема генерално и босове няма :lol:
Чудя се да преиграя ли Director`s Cut-a на human revolution, помня че си го бях взел нов за 18 лв преди време. Верно при Deus Ex цените падат супер бързо.

Иначе може и да няма нов Deus Ex, но чакаме нова cuberpunk игра:


Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3408
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 2 години

Честно казано, по-добре без босове, отколкото като тези в Human Revolution. Щото отвъд gameplay-ното противоречие с останалата игра, те по никакъв начин не бяха навързани с разказвателната част. Постарали са се да ги нарисуват, анимират и озвучат, ама каква полза след като се появяват в играта непосредствено преди сурвакарския бой.

Колкото за бъдещето на студиото, едва ли робуването на лицензирани франчайзи ще доведе до натрупване на опит. По-вероятно е да хукнат да рециклират Overwatch, Destiny и каквото там се продава в момента.
:smh:

EDIT:
Дума да няма, че трябва и да се печели. Но аз имах предвид друг тип робуване и може да пусна тема по въпроса.

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3158
Регистриран на: преди 10 години

Re:

Мнение danailkillerпреди 2 години

vvarp написа:...едва ли робуването на лицензирани франчайзи ще доведе до натрупване на опит.
Всяка работа носи натрупване на опит брат, а "робуването" на клиент колкото и да е неприятно си носи своите екстри също, най-малкото финансови такива, което не е малко за един екип. Имай предвид, че няма нищо по-кофти за един голям екип от това да си копаят по техен си проект и да закъсват малко по малко финансовото. Хората се обезсърчават изключително лесно в такива ситуации, нищо че уж си правят каквото искат да правят. Истината е, че хората работят за пари, и когато има потенциални печалби работят по-добре и по-ефективно.

Така, че за мен е много добре да поработят по чужди поръчки, дано тези поръчки им дадът и положителен опит и положителен финансов резултат. А кой-знае може и самите игри да са достатъчно добри и ние да се облажим ;).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3408
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 4 месеца

Mankind Divided се оказа голяма работа - съвременен Деус, с многомилионен размах и шлифованост. Отдавна не бях попадал на нещо толкова добро и в същото време, с такова постоянство в майсторсвото си :yes:

При Human Revolution, свободата на действие, с която се слави Deus Ex, беше жертвана, къде от неопитност, къде от конформизъм. Макар донякъде да запазва формулата, Mankind Divided разполага с всички съставки. Развити системи, които правят пълноценен всеки стил на игра - от тотален стелт пацифизъм, през диалогично манипулаторство или патологично хакерство, та до традиционен шутър. Няколко камари механики и джаджи постоянно подтикват към експериментиране. Всичко това е подплатено със стабилни AI системи - тълпите се паникьосват, ченгетата и бандитите се стрелят; при тревога, мобилизират околните, претърсват и колкото и да си скрит, те намират; а при бой, се сещат да те наобиколят. Не на последно място е обстановката - огромни, многоетажни нива, с логично-реалистична архитектура и множество пътеки, позволяващи да се стигне до всяка точка поне по 5 начина.

Обединяващите елементи са не по-малко успешни. Изпипали са мисиите, които са още по-многоетапни и с множество разклонения. Страничните по нищо не отстъпват на главните, даже детективската, както и тази в банката са сред най-доброто. Налице е модулна разказвателна част, даваща известно право на избор. Без да се стига до нелинейност, тази модулност, заедно с гъвкавостта на задачите успяват да създават илюзията за свобода. Самият сюжет е най-малкото интригуващ, предлага изненадващи обрати, както и изобилие от интересни персонажи.

Шлифоваността и бюджетността са невиждани за школата на т.нар. immersive симулации. Аудио-визуалната част създава страхотна атмосфера. Много пари са отишли за motion capture, текстовете и диалозите са хиляди - дори най-рутинният обмен с произволен магазинер е предаден посредством режисирани сцени, барабар с интерактивен диалог (прескачат се, за щастие).

Разбира се, недостатъци бол. Въпреки пачките, Mankind Divided си остава от школата на immersive симовете с присъщата и чепатост, даже се ползват всички копчета на клавиатурата. Има известна разхвърляност при сценария, вероятно в резултат на турбулентното, многодишно разработване. Именно заради тези премеждия, при излизането се шумеше, че играта била кратка, но не смятам, че това е основателно - мисии колкото щеш, часове 30+. Най-натрапчивите издънки са две. Зареждането на уменията е все така счупено, като в Human Revolution - дори най-баналното нещо точи енергия, която не се регенерира, а се набавя от оскъдни "аптечки". Само, че тук уменията хем са много по-ключови за игралната част, а не са и малко. Друг момент е насиленият "избор" на умения, уж да се даде мегдан за преиграване, в действителност създава риск сам да си опропастиш играта.


Минах също допълнителните епизоди. Първите два не са лоши, но препоръчвам миналогодишният - A Criminal Past. Започва клиширано, като мисия под прикритие в затвор. Самият затвор се оказва огромен комплекс, а дизайнът на задачите е със значителна гъвкавост. Така, успешно се създава илюзията за "ваканция" в Westworld S2 или Вархувеновия Total Recall. Най-доброто творение на монреалците до момента.

Дано въпреки всичко се стигне до завършек на трилогията, че канадците натрупаха опит и в момента са №1 immersive симаджии. Не бих отказал и нещо по-еспериментално тип Prey 2017, че новият Деус малко или много робува на релсовата формула на Human Revolution.

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7578
Регистриран на: преди 11 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided

Мнение epedosпреди 3 месеца

Брей, доста интересно описано, надъха ме да хвана да го пробвам, така и така имам от ПСН+. Колко силно абсолютно задължително свързано е сторито с HR? При нея как стоят нещата с ДЛЦтата? А в новата толкова ли са задължителни?
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3408
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 3 месеца

Ако не си играл Human Revolution, действай, заслужава си.
Имай предвид също, че школата на Deus Ex е gameplay first. При това с известна доза чепатост, бъгавост и дървено управление.

Иначе, Mankind Divided е пряко продължениe. Връзка с предишната, разбира се, има, но не е кой знае колко важна. Основната сюжетна линия на HR е колкото глуповата, толкова и разхвърляна. Лично, нямах почти никакъв спомен. Затова, предполагам са сложили 15 мин. "какво се случи миналия път".

При DLC епизодите, Human Revolution разполага с един такъв, за който се чуват добри неща, но не съм го играл. Mankind Divided се явява продължение и на този епизод, но препратки се мяркат основно в една странична мисия. За допълнителните епизоди на продължението съм писал, три са. A Criminal Past - :bowily:

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7578
Регистриран на: преди 11 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided

Мнение epedosпреди 3 месеца

Аз малко се поотказах да наваксвам стари игри, та се чудя за предната. След като изиграх няколко пс3 сопи от лятото насам (дарксайдърс1хд, метро2033хд, Ред дед1), а и не особено вдъхновяващия ми сблъсък с Халф Лайф 2 се замислих, че си е мъка и май няма много смисъл в наваксването, ако повечето ги доигравам с досада.

Ще видим, ти си един от малкото хора, които съм чувал да хвалят Менкайнд Дивайдед повече от Хюман-а, та може по-скоро от нея да почна и ако ми хареса да играя старата.
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3158
Регистриран на: преди 10 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided

Мнение danailkillerпреди 3 месеца

И аз да спомена тук (съвсем накратко) - чисто откъм куестове, свят, история и дори RPG елементи първата игра - тоест Human Revolution е видимо по-добрата игра. Просто има дълбочина във всичко описано по-горе и всичко някак е напаснато така добре, че ти се иска да видиш повече от тоя клас и атмосфера игри.

Проблемът й обаче е, че геймплейно има невероятно много трески за дялане и особено оригиналната (а не Director's Cut) си беше очевадно, че са бързали да я изкарат и почти не е тествано какво ще стане ако решиш да я играеш изцяло stealth. За пример нямаше нито един boss fight, който да може да се мине stealth и изведнъж се оказваш без нужните умения (за живот за повече damage и т.н.) и оръжия, с които комфортно да се справиш с боса.

Това специфично беше оправено в Director's Cut-а де, но все така е много остаряла геймплейно и особено пък сега да се хванеш да играеш не знам доколко ще е приятно преживяване.

Втората част - Mankind Divided е много оправена в това отношение, чисто като игра и гейм механики е много по-изгладена и се играе в пъти по-приятно. Но там пък проблемът е, че не е на нивото на първата нито откъм история, куестове, нито откъм атмосфера. Не, че е лоша игра де, но не е на нивото на предната.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3408
Регистриран на: преди 13 години

Мнение vvarpпреди 3 месеца

Това малко като кокошката и яйцето. Без Human Revolution, нямаше да има Mankind Divided. A HR е изключително заглавие, даже ако броим кифладжийските издънки с босовете и финалните няколко часа.

В същото време, Human Revolution е основата, върху която е изграден Mankind Divided, общо-взето от същите хора, с повече опит, време и пари. Затова, продължението е крачка напред и нагоре, не само като набор от механики и шлифованост, а в почти всички фундаментални области - нива, мисии, убедителност (няма да се повтарям). Трябва да се отбележи, че отново не достига свободата и мащаба на оригиналния Deus, но се движи в правилна посока.

@epedos, като почитател на MGS, Human Revolution е точно за теб. Достатъчно гладка е геймплейно, за разлика от сопите, за които говориш. Най-остаряла е графиката, ама не чак толкова, все пак е заглавие за миналото поколение конзоли. После сам ще искаш да играеш Mankind Divided и Criminal Past :)

Отговори
Подобни теми
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост