Elden Ring

It only does 8071A06.
Потребителски аватар
vvarp
Мнения: 3644
Регистриран преди: 15 години

Elden Ring

Мнение vvarp1 година

https://gematsu.com/2019/05/george-rr-m ... t-of-japan

Всъщност, Фромаджиите трябва да дават акъл на дебелия, не обратното.

Изображение

Потребителски аватар
danailkiller
Console Master
Console Master
Мнения: 3183
Регистриран преди: 12 години

Re: Кратки новини

Мнение danailkiller1 година

The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
vvarp
Мнения: 3644
Регистриран преди: 15 години

Мнение vvarp1 година


Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3762
Регистриран преди: 15 години

Re: Elden Ring

Мнение DETONATOR-M1 година

Тая соулс плоча малко почва да се изтърква, дано да избухнат с нещо по-различно.
Като видим за какво става дума ще сме видяли за какво става дума.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
me3x
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3805
Регистриран преди: 15 години

Re: Elden Ring

Мнение me3x1 година

Миязаки споменава, че разработката е започнала, веднага след завършването на DS3 DLC-то, и е вървяла успоредно със тази на Sekiro. Там е работата, че Sekiro отдавна излезе, а тази е все още на етап ''Тиизър Трейлър''. Явно се ''пипа'' доста сериозно. Аз лично очаквам гейм ъв дъ джен. Чака се геймплей на урод :silence:
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Потребителски аватар
epedos
Console Master
Console Master
Мнения: 7701
Регистриран преди: 13 години

Re: Elden Ring

Мнение epedos1 година

Само дето фром игрите са с почти нулево стори на преден план (мани го лора, той е за безарботни и гимназисти), та не знам ако тук е такъв случая Мартин какъв ще му е приноса точно...
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
me3x
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3805
Регистриран преди: 15 години

Re: Elden Ring

Мнение me3x6 месеца

Тъй като липсва каквото и да е допълнително инфо освен Е3 тиизъра, си позволявам да сумирам и перефразирам това, което се лиикна от един ''инсайд'' юзър(Omnipotent) в един друг форум, през последните няколко месеца. btw доста интересна дискусия като цяло. Искам да спомена, че играта все още се разработва, тъй че това по долу може и да бъде променено във финалния продукт.

- Основното вдъхновение на Миязаки е сетинга в Шотландия, както и работата на Famito Ueda(в частност Shadow of the Colossus)
- Ще се ползват услугите на същества(коне?!), за да се предвижваш по бързо, тъй като мащабът е огромен
- Светът ще е доста непредсказуем, тъй като атмосферните условия ще се променят на рандъм принцип, цикълът ден и нощ, повечето от враговете ще сменят локациите си постоянно, тъй като свободно ще си сновят където им скимне и тн. Това включва както и по незначителни, така и доста по сериозни ''същества''. Всичко около вас ще е живо - буквално.
- Не очаквайте дълбока ''Sekiro'' тип геймплейна свобода. Търсения подход е друг, който по скоро наподобява опростена и напасната механика към новия сетинг, събрала и усъвершенствала Souls формулата до съвършенство.
- Огромните пространства ще си конрастират с доста ''засукани'' локации - търсен е контраст, разнообразие, размах и тн.

На въпроса зададен от един юзър:''Как би сравнил Elden Ring със Skyrim или един Witcher например?'' се отговори със ''Сравняваш ябълки с портокали. Може и трите заглавия да са средновековни ActionRPG игри, но са коструирани толкова различно''.

Ем това е в общи линии - не е много, но като няма риба, и рака е риба ;)
Безспорно най мащабният проект на Миязаки до днешна дата, разработващ се от доста години. Колко различен би бил? Излишно е да споменавам, че е най чаканото заглавие лично за мен, имайки в предвид възможностите на From.
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Потребителски аватар
vvarp
Мнения: 3644
Регистриран преди: 15 години

Мнение vvarp5 месеца

Добре звучи, дано не е само пожелателно мислене.

Без за момента да съм играл продълженията и разклоненията (Bloodborne, Sekiro), за в бъдеще се надявам Миядзаки да развива Фромаджийското дело в следните посоки:

На първо място, системност и нелинейност. За мен, най-незабравими мигове породи началото на Dark Souls 1, където поради неясната навигация, тръгнах през катакомбите. С известно надлъгване, успях да преборя скелетите (бутане в пропасти фтв.), да стигна първото огнище и да видя сметката на началните два некро-гада. За съжаление, като за първо изиграване нямаше как да продължа. Във втората половина (след Anor Londo), има реална нелинейност, но друго си е да е така от самото начало.

При системността, се надявам за по-застъпено взаимодействие между игралните системи. В Dark 1, прави впечатление само едно системно препятствие - драконът на моста. И като такова, ми свърши добра работа за справяне с черните рицари в зоната (отново с надлъгване). Какво би станало, ако имаше възможност за противопоставяне на различните представители на флората, фауната (Monster Hunter World) и реално взаимодействие с околната среда (Breath of the Wild)?

От друга страна, има какво да се желае от екшъна и ролкаджийството. При бойната част, освен нужда от по-развити далечен бой и мелета (1 на 2+), е някак нереалистично да стоиш в подножието на 100-метрови зверове и да не можеш да ги катериш, като в Shadow of the Colossus или Dragon's Dogma. При ролевите системи, пример може да се вземе от Vagrant Story (и без това идеен бащица на Souls-овете) - няма излишни статистики, уязвимостите са на принципа камък-ножица-хартия, всички предмети са класифицирани по разряд, подобряването на екипировката е съвсем интуитивно.

Не на последно място, дано да не го обърнат съвсем на MMO. Вярно, че в някои отношения, Souls-овете са offline ММО, като се започне с най-характерната черта на поредицата, ловът на трупове след game over, мине се през гилдиите, PVP и т.н; та даже разказвателната част. Обаче зад тази фасада се крие старошколска екшън-ролка. Дано запазят този приоритет и занапред.

Потребителски аватар
me3x
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3805
Регистриран преди: 15 години

Re: Elden Ring

Мнение me3x5 месеца

Изображение

Това по горе не е потвърдено по никакъв начин, но малко или много се препокрива с лиикнатото инфо от Omnipotent. Не остана....😜
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Кой е онлайн