Ghostwire: Tokyo

It only does 8071A06.
Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3668
Регистриран преди: 12 години

Ghostwire: Tokyo

Мнение Jim Raynor1 месец

https://www.ign.com/articles/resident-e ... t-pandemic
IGN: Regarding GhostWire, by this point in your career you know how to effectively scare people, so what is your design process like now? Do you start with an original idea, or is it a strictly collaborative process?

SM: We started with the idea that the director [Ikumi Nakamura] had and the idea that she wanted to make.

IGN: So you’re acting as the producer on GhostWire?

SM: The initial team started with about five people and we worked on it for six months. We then expanded to 10 people and we worked on it for a few years before we went into full production.

IGN: You weren’t kidding about working slowly. Working on an early version for a few years is something of a luxury.

SM: This is probably the longest I’ve taken on any game I’ve made in the past.

IGN: When do you swoop in and involve yourself in the process? Do you massage the process and make small suggestions? Or do you give the team time to work on things on their own and then come in and add your ‘Mikami touch’ to things?

SM: I came on to assist the team around the beginning of [2019].

IGN: When you say “assist,” are you being humble or understating your involvement?

Tango Gameworks: Mr. Mikami is talking about the GhostWire: Tokyo team here, and for projects where he isn't the director he respects the director's opinions and focuses on only assisting the director, so when he says he's "assisting" he's not being humble. However, Mr. Mikami is the executive producer at Tango and has vast experience making games, so he helps the director make the game “more fun for the player."
Май съвсем е бил отбой от гейминга - на тези години, вероятно за добро. За Ghostwire - самата Накамура напусна м.г., та не тая надежда, дори и да види бял свят.
Последна промяна от vvarp на 12 юни 2020, 09:21, променено общо 1 път.
Причина: нова тема

Потребителски аватар
vvarp
Мнения: 3578
Регистриран преди: 15 години

Мнение vvarp1 месец



Миналогодишният анонс

Гениална идея - сайбър-митологично пост-апок Токио (Мегатен), God Hand-овски тупаник и шашовщина тип killer7... Ама реализацията :wall:

Колкото до Микамбата, чуваше се, че и на него му се махало, ама бил вързан за Занимакс, след като им продал душата си. Сигурно договорните задължения са за три игри, като Гоустът е третата. Та затова главно ще види бял свят.
Последна промяна от vvarp на 12 юни 2020, 12:12, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
me3x
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3766
Регистриран преди: 15 години

Re: Ghostwire: Tokyo

Мнение me3x1 месец

На мен ми е крайно хаотична във всеки един смисъл. На моменти дори комична lol
Не очаквам нищо свястно...
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Потребителски аватар
cain
Moderator
Moderator
Мнения: 4738
Регистриран преди: 15 години

Re: Ghostwire: Tokyo

Мнение cain1 месец

Това май ще е VR заглавие, поне така ми се стори като гледах геймплея.
PC mustard race

Потребителски аватар
Ju1968
Console Ninja
Console Ninja
Мнения: 405
Регистриран преди: 5 години

Re: Ghostwire: Tokyo

Мнение Ju19681 месец

Трейлърът започна много силно, но в момента, в който мина във фърст пърсън, ме изгуби.

Кой е онлайн